جنوب غربی فلوریدا بیمارستان استخدام رسیدگی به سربازان ارتش در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان

لیز فریمن فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:52 PM EDT Jul 14, 2020جنوب غربی فلوریدا بیمارستان ها beefing تا

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

جنوب غربی فلوریدا بیمارستان ها beefing تا نیروی انسانی برای رسیدگی به نمایشی سربازان ارتش در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان و جلوگیری از عامل در ظرفیت کامل.

این فرآورده به عنوان Lee County مواجه رکورد جدید 15 مرگ و میر گزارش روز سه شنبه توسط دولت و وزارت بهداشت.

آخرین رکورد بود 11 مرگ و میر در یک روز گزارش شده در مارس 18, داده ها را نشان می دهد.

ذغال سنگ شهرستان مواجه رکورد خود را روز شنبه با 266 جدید COVID-19 موارد است. قبلی بالا بود 257 موارد جدید در ژوئن 26.

شده است وجود دارد هیچ رکود جدید COVID-19 عفونت در هر دو جوامع برای چند هفته باعث بیمارستان به آماده شدن برای موج که اتفاق نمی افتد این بهار.

لی اضافه شده 288 مورد جدید در روز شنبه در مجموع 10,632 پس از همه گیر آغاز شد. شده اند وجود دارد 203 مرگ و میر در لی. ذغال سنگ در حال حاضر در 6,731 موارد با 96 افرادی که فوت کرده اند.

بیشتر شبیه به این: جنوب غربی فلوریدا بیمارستان ها در صورت کمبود COVID-19 دارو remdesivir

جزئیات: Lee سلامت به کارکنان خروج گزینه برای کاهش ضرر و زیان است. در اینجا این است که چگونه بسیاری از زمان ارائه.

دولت شروع به دوباره باز کردن در اوایل ماه مه و گسترده تر re-opening آغاز شده در ژوئن 5 برای ورزشگاه بارها و رسانه های خرده فروشی. پس از ایالت موج در جدید عفونت با بیشتر افراد جوان تست مثبت دولت محدود میله از خدمت الکل بر فرض در ژوئن 26.

فلوریدا شده است و قادر به معکوس دوره و شکست آمریکا رکورد 15,300 موارد جدید در روز یکشنبه ، دولت همچنین گزارش داد یک رکورد 132 جدید میر پنج شنبه همراه با 9,194 جدید, موارد, اما, این اولین بار در چهار روز این تعداد کمتر از 10 ، 000 مورد جدید.

در فلوریدا بیمارستان: نزدیک به نیمی از فلوریدا ويژه حداقل 90% کامل

دولت در حال حاضر فقط خجالتی از 300,000 موارد پس از همه گیر آغاز شد و با جمعه شمارش در 291,629 موارد و 4,409 مرگ و میر.

این 1,812-تخت Lee نظام سلامت است که چهار دانشگاه, به طور معمول در عمل با 1000 تخت در تابستان. اما این بیماری همه گیر به معنای نگه داشتن 1,300 تخت عملیاتی گفت: دکتر لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل عمومی-عملکرد سیستم.

یک تماس برای کمک: Lee بهداشت خواستار مراقبت ويژه کارکنان به عنوان 9 بیرون از 10 تخت ICU در حال حاضر کامل

لی بهداشت و درمان است برای بازگرداندن برخی از آن فصلی نیروی کار زودتر از حالت عادی به افزایش نیروی انسانی تا 1400 تخت تا پایان ماه گفت: در طول یک شنبه جلسه رسانه. اگر لازم باشد نیروی کار می تواند افزایش تا به کارکنان از 1500 تخت.

در روز سه شنبه بیمارستان سیستم تا به حال 307 بیماران با COVID-19 در انزوا است که قابل ملاحظه ای بیشتر از چند هفته پیش. افزایش تعداد وادار لی بهداشت برای قرار دادن کلمه قبل از چهارم جولای در مورد استخدام و برای کارگران فصلی به بازگشت زود است.

پوشش مرتبط: COVID-19 تست آنتی بادی ایالت کم يافتهها: 4% دارای آنتی بادی

اگر Lee بهداشت نیست گسترش تخت و نیروی انسانی آن خواهد رسید ظرفیت Aug. 1, او گفت:.

سیستم بیمارستان با ظرفیت پنج شنبه بود و 95% بر اساس کارکنان عملیاتی تخت, او گفت:. بیماران با COVID-19 اختصاص 24 درصد از پر تخت.

این NCH سیستم بهداشت و درمان در ذغال سنگ شهرستان 715 تخت و دیده است آن بستری صعود, اگر چه افزایش طرح هنوز فعال نشده گفت: Amanda hannah fraser یک NCH سخنگوی.

"فقط در دو هفته ما دیده 115% افزایش بستری شدن در بیمارستان و در صورت ادامه این روند ما را در ظرفیت را در چهار هفته," او گفت:.

NCH استخدام و دریافت بیش از 100 برنامه در بالای 30 نرمال فصلی کارکنان آینده را زودتر از حالت عادی او گفت:. این طرح برای باز کردن واحد است که به طور معمول بسته هستند در تابستان.

بر خلاف لی بهداشت که هفته گذشته اعلام کرد که اعمال جراحی الکتیو در حال کوچک به عقب بر اساس یک بررسی در هر روز از بیمار حجم NCH ساخته شده است تغییرات اعمال جراحی الکتیو, hannah fraser گفت.

اگر بستری شدن در بیمارستان به نقطه ای که در NCH فعال خود را افزایش طرح بیماران با اعمال جراحی الکتیو برنامه ریزی برای چهار روز آینده خواهد بود به اطلاع آنها روش لغو شد, او گفت:.

در روز سه شنبه NCH تا به حال 142 بیماران تحت درمان COVID-19 و تا به حال 15 درصد از بزرگسالان تخت و 25 درصد از بخش مراقبت های تخت موجود است.

وقتی پرسیده شد که در مورد مدارس آماده برای افتتاح در ماه اوت Antonucci گفت: Lee بهداشت تا به حال کارکنان و اعضای Lee County School District وظیفه نیروی به توسعه دوباره باز کردن برنامه.

"ما با اعتماد به نفس آنها خواهد بود قادر به انجام این کار با خیال راحت گفت:" در مورد مدارس دوباره باز کردن.

در ذغال سنگ NCH رهبران خواهد بود در دیدار با ذغال سنگ County School District مقامات با توجه به اهمیت اقدامات پیشگیرانه اجتماعی فاصله دست شستن و پوشیدن ماسک hannah fraser گفت.

هر دو بیمارستان گزارش جدید منابع remdesivir های تحقیقاتی مواد مخدر است که می تواند سرعت بهبود بيماران مبتلا به COVID-19. Antonucci گفت: Lee بهداشت و درمان انتظار می رود یکی دیگر از حمل و نقل در جولای 24.

دن DeLuca از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن