با تشکر از محلی معترضان برای ساخت نقطه نظر خود را -- و صلح آمیز باقی مانده | نظر ما

نظرهیئت تحریریه Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:30 AM EDT Jun 1, 2020به کسانی که بسیج توسط صدها نفر روز شن

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

نظر

به کسانی که بسیج توسط صدها نفر روز شنبه در سراسر ساحل گنجینه جمع آوری در استوارت Gifford و فورت پیرس:

با تشکر از شما.

با تشکر از شما برای ایستادن برای آنچه شما در باور به آنچه حق است.

با تشکر از شما برای اعتراض غم انگیز و ظالمانه مرگ جورج فلوید زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس مارس 25.

با تشکر از شما برای تماس با توجه به بی عدالتی و اصرار چیزهایی باید تغییر کند.

بالاتر از همه با تشکر از شما برای انجام این کار مسالمت آمیز است.

بیشتر: جورج فلوید تظاهرات: تظاهرات مسالمت آمیز پاپ تا بر روی گنج ساحل به صدها نشان می دهد

تمام آخر هفته تظاهرات در سراسر آمریکا تفویض به خشونت و خشم و آتش و گاز اشک آور. ماشین پلیس به آتش کشیده شد در میامی یک افسر پلیس بود چاقو در جکسنویل; فروشگاه ها را غارت کردند و سوخته در تمپا عکس اخراج و فروشگاه های آسیب دیده در غرب پالم بیچ.

آن را می تواند در اینجا اتفاق افتاده است. خشم ممکن است آب پز بیش; اجرای قانون ممکن است پاسخ داده اند بیش از حد زور و اجبار; خارج از آشوبگران ممکن است شده اند و شروع به شکستن همه چیز.

در عوض ما شاهد مهیجی حتی تلخ تظاهرات که بدون دردسر رفت.

در استوارت سازمان دهندگان این تجمع به خود جلب کرد که برخی از 500 نفر به روزولت پل مشغول به کار دست در دست با استوارت پلیس و مارتین شهرستان کلانتر دفتر. Martin County Sheriff ویلیام اسنایدر ستایش سازمان و جمعیت; افسران چت با تظاهرکنندگان به عنوان سخنرانان بر اهمیت وجود داره.

در Gifford صدها نفر صف 41 خیابان در نزدیکی رودخانه هند شهرستان کلانتر دفتر شمال ساحل Vero. برگزار شده بود با ابلاغ کلانتر را قبل از این رویداد اما در طول این تجمع وجود دارد بدون حضور پلیس و بدون مشکل. سخنرانان ستایش اکثریت پلیس خوب اما اهمیت وجین کردن آنهایی که بد. آموزش و پرورش رای گیری و جامعه همکاری میان دیگر موضوعات کلیدی.

در فورت پیرس, شهرستان کمیسر رخی جلسات رهبری یک راهپیمایی از دولت فدرال دادگاه به پلیس گفت: "ما در اینجا در صلح به تقاضای عدالت" — و امیدوار به معرفی یک پیشنهاد نیاز به پلیس شهرستان برای دانلود تمام فیلم های گرفته شده توسط خود دوربین بدن بلافاصله پس از تغییر خود را.

فورت پیرس شد اولین آژانس های اجرای قانون محلی به اتخاذ بدن دوربین های دیجیتال در سال 2017, زیر یک هیئت منصفه در رسیدگی به مرگ Demarcus Semer یک 21 ساله آفریقایی-آمریکایی به ضرب گلوله پلیس در ماه آوریل سال 2016.

جزئیات اطراف فلوید مرگ ممکن است خاص به مینیاپولیس اما جوامع ما آشنا هستند با مسئله گسترده تر از شهروندان در حال مرگ به دست پلیس سفید.

سرخوردگی ایجاد انگیزه محلی راهپیمایان واقعی هستند, علت خود مشروع است. اما وجود دارد هیچ راه سریعتر برای سلب مشروعیت است که باعث از یک آجر از طریق یک پنجره.

و در واقع آخر این هفته شورش تغییر ماهیت مکالمه اطراف فلوید مرگ است.

که در آن بلوک شهر سوخته و فروشگاه ها غارت دل که ممکن است در غیر این صورت باز به گفت و گو سخت هستند. تظاهرات ممکن است دیده می شود کمتر در مورد عدالت از گستاخ قصاص. چگونه بسیاری از معترضان در حال شهروندان عزادار و چگونه بسیاری از آنها فرصت طلب هرج و مرج خرابکاری?

تظاهرات می فاستر حال پیشرفت است. شورش دعوت از واکنش. و در حالی که ما ممکن است می گویند که ما درک سرخوردگی است که منجر به ضربه زدن, ما هرگز نمی تواند چشم پوشی از آن.

ما نیاز به پیشرفت دارند.

وجود دارد امیدوار نشانه هایی از آن را در اینجا جمعه. در Indian River County رویداد یک ساحل Vero افسر پلیس رانندگی آهسته به صدای خوک یا گراز موج و تشویق شدند.

در استوارت پلیس به طور خلاصه تعطیل عازم شمال و بخشی از روزولت پل برای حفظ جمعیت کثیری از تظاهرکنندگان امن است.

شکی نیست اصلاحات مورد نیاز برای جلوگیری از آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید از دوباره اتفاق می افتد.

ما از ما گنج ساحل معترضان برای نشان می دهد که رویکرد به این اصلاحات را می توان مشترک — به جای ستیز.

سرمقاله منتشر شده توسط TCPalm/Treasure Coast روزنامه ها تصمیم جمعی توسط آن هیئت تحریریه. برای پاسخ به این سرمقاله با یک نامه به سردبیر ایمیل تا 300 کلمه به TCNLetters@TCPalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب