نوجوان مظنون شناسایی توسط کارآگاهان در سال 2019 سرقت تیراندازی

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:06 PM EDT مارس 12 سال 2020INDIAN RIVER COUNTY — صفحه اصلی دوربی

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — صفحه اصلی دوربین های مدار بسته اسیر لحظه ای که یک مرد به ضرب گلوله کشته شد در مچ دست پس از یک مبارزه با یکی از دو نوجوانان متهم از منازل به قصد سرقت خودرو در ورو دریاچه املاک در اواخر سال گذشته با توجه به یک کارآگاه.

یکی از این نوجوانان سن 16 سالگی دستگیر شد مارس 6 در اقدام به قتل و سرقت اتهامات عنوان شده علیه.

مظنون دوم در حال حاضر 18 ساله, Zachary موسیقی از ورو دریاچه شهرکهای اتهامات مشابه مواجه است. یک کلانتر دفتر رسمی گفت: کارآگاهان اخذ حکم برای موسیقی است.

موسیقی, 17 در این زمان است که متهم به تیراندازی به سمت صاحب خانه پس از انسان با تلاش یکی دیگر از نوجوانان. دو تن از آنان شرح داده شده توسط مقامات به عنوان نو جوان همدستان در یک رشته از منازل به قصد سرقت خودرو در اواخر ماه نوامبر سال 2019.

نظارت ضبط شده گرفته شده از صفحه بعدی به اقامت در 7000 بلوک 100 دادگاه بنا به گزارش ها حاکی از درگیری بین مرد و نقاب نوجوان داخل وانت خود را در حدود 4:30 a. m. Nov. 24, 2019.

این فیلم همچنین بنا به گزارش اسیر موسیقی به عنوان او آگاه شد از مبارزه و نقل مکان از وسایل نقلیه در سراسر خیابان را به سمت درگیری قبل از شات اخراج شد, کارآگاه هارون اسکرانتون نوشت: در استشهاد.

"زکریا است که پس از آن دیده می شود در دوربین بالا بردن ... بازوی خود را(بازدید کنندگان) در جهت (صاحب خانه) و شلیک یک گلوله در جهت خود را از فاصله حدود 50 پا" اسکرانتون اعلام کرد.

گلوله زده صاحب خانه در راست خود مچ دست, استشهاد اعلام کرد. کارآگاهان بعد از گزارش, پیدا کردن یک دور 9mm پوشش در جاده.

با توجه به استشهاد یک 9mm Glock بود در میان آیتم های به سرقت رفته از وسایل نقلیه در این منطقه همراه با مرد کیف پول.

در حالی که جستجو در منطقه, نمایندگان, گزارش, پیدا کردن ماسک و دستکش. شواهد DNA مورد استفاده قرار گرفت توسط کارآگاهان برای شناسایی نوجوان متهم به شکستن به صاحب خانه وانت.

هر دو از این بچه تا به حال ارسال نمونه DNA به مقامات در قبل از تعامل با اجرای قانون و منطبق بر داشت و برای 16 ساله در مارس 1, با توجه به استشهاد.

16-year-old, بازداشت, مه 6 بود به اتهام اقدام به قتل درجه اول در سرقت از یک اسلحه گرم مسلح سرقت در حالی که با پوشیدن یک ماسک و غیر مسلح سرقت از یک انتقال با توجه به رودخانه شهرستان کلانتر, Facebook post.

کلانتر سخنگوی مسلح ، اریک گل گفت: موسیقی برگزار می شد در خارج از شهرستان و کارآگاهان در حال آماده شدن حکم دستگیری او اتهام های مشابه در حالی که او در انتظار انتقال.

سخنگوی مسلح ، اریک گل گفت: موسیقی را به اتهام های مختلف چون "او مسلح شد کل زمان."

اولین اطفال دستگیر شد مارس 6 و به اتهام اقدام به قتل درجه اول در سرقت از یک اسلحه گرم مسلح سرقت در حالی که با پوشیدن یک ماسک و غیر مسلح سرقت از یک انتقال.

در حالی که عادی نیست نامگذاری نوجوانان متهم به جنایات TCPalm و گنج ساحل روزنامه ها می کند و نام برخی از نوجوانان بسته به شدت جرم و سن خود را تشدید شرایط و عوامل دیگر.

بیشتر: پودر سفید از طریق پست به Indian River County جامعه گلف دهید USPS و اف بی آی تحقیقات

بیشتر: Vero Beach, مرد کشته شدند پلیس-درگیر تیراندازی در فورت Lauderdale, mcdonald's, پلیس می گویند

بیشتر: رودخانه هند سواحل مرد دستگیر شده مواد مخدر و سلاح در اختیار اتهامات

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن