استوارت شهرستان کمیسیون به شکل رسمی هیئت مدیره به آدرس نژادپرستی

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:11 PM EDT Jun 22, 2020استوارت — مقامات شهر نقل مکان کرد و نزدیک

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

استوارت — مقامات شهر نقل مکان کرد و نزدیک به تشکیل یک گروه اجتماعی اما از یک مقام رسمی هیئت مدیره برای رسیدگی به مسائل محلی از نژادپرستی در پاسخ به محلی اخیر و رویدادهای ملی.

شهرستان کمیسیون تصمیم گرفتند برای جلوگیری از ایجاد رسمی هیئت شهرستان برای ترس از بیگانه مردم که بی اعتمادی به دولت و ایجاد تدارکاتی و مسائل حقوقی.

"من درک می کنم مردم بی اعتمادی نسبت به دولت" کمیسر مریت Matheson گفت. "ما می خواهیم برای شکستن این پایین."

این گروه که شهر مدیر و رئیس پلیس سابق شهر دیو Dyess نظارت ممکن است شامل اعضاء از: NAACP; نامطلوب تجارب دوران کودکی (ACEs); نگران شهروندان شرق استوارت; وزرا داد; سازمان لاتین.

ساکنان حمایت برای یک عضو از شهرستان مارتین هیئت مدیره مدرسه یک دانش آموز و یک مددکار اجتماعی یا مشاور سلامت روان شاید از انجمن ملی مددکاران اجتماعی فلوریدا ساحل گنجینه واحد.

بیشتر: استوارت آغاز می شود با اصلاحات از جمله ممنوعیت chokeholds و با توجه به ایجاد نژاد پرستی هیئت مدیره

مقامات شهرستان بحث که آیا یک کمیسر باید بخشی از رسمی هیئت مدیره. هیئت مدیره است که به هیچ رسمی قدرت و یا اجراء. اگر یک کمیسر شد و بخشی از آن Dyess گفت: آنها پس از آن می تواند برای حمایت از نتایج بالقوه در کمیسیون.

کمیسیون اما در نهایت تصمیم گرفت در برابر ایجاد رسمی هیئت مدیره خواهد بود که موضوع به سوابق قوانین و اجرا می تواند به مسائل حقوقی از جمله تداخل با شهر منابع انسانی.

دو هفته پیش کمیسیون resoundingly به نام برای ایجاد یک هیئت مدیره برای رسیدگی به نگرانی های جامعه نژادپرستی.

برنامه ریزی شده هیئت مدیره در کنار یک قطعنامه در محکومیت نژادپرستی شد کمیسیون این طرح به بهترین آدرس لحظه ای. این تصمیم در وسط یک گرم لحظه پس از یک حادثه نژادپرستانه در شهر هال در طول یک جلسه و جامعه خواستار عدالت پس از مرگ جورج فلوید.

بیشتر: استوارت شهرستان سالن وضعیتی وخیم پس از زوم جلسه هک با نژادپرستانه تهمت تصاویر

در وسط این لحظه بود که معاون شهردار Eula Clarke, تنها, سیاه, کمیسر, که گفت که او می خواست برای ایجاد یک هیئت مدیره برای رسیدگی به نژاد پرستی و او خواهد بود مایل به بخشی از آن.

"من نمی دانم چرا ما ترس از این کلمه در هیئت مدیره و یا کمیسیون گفت:" کلارک در آخرین جلسه کمیسیون ژوئن 8, زیر پوش بک در یک پتانسیل مدیره.

روز دوشنبه Clarke, پوشیدن Kente به سرقت برده و در همبستگی با جامعه سیاه و سفید راه می رفت و به او تمایل به بخشی از این گروه و دیگر به نام برای ایجاد یک رسمی هیئت مدیره.

کلارک به جای زمان به آدرس جنجال در اطراف او بیش از دو هفته گذشته زیر پست او در Facebook در مورد ضد نژاد پرستی که برخی به عنوان در واقع نژادپرست است.

پست گفت: مردم باید عذر خواهی به مردم است و اگر مردم در حال ثبت نام برای حزب جمهوری خواه آنها باید سوئیچ زیرا این حزب که پس از ادعای پشتیبانی از سیاست های نژادپرستانه. کلارک عذرخواهی برای این پست و به نام جامعه گفت و گو است.

ساکنان پشتیبانی کلارک و جامعه روابط مدیره.

حدود 50 نفر نشان داد تا در مقابل سالن شهرستان به عنوان بخشی از یک زندگی توجه کردند. مارتین شهرستان کلانتر دفتر تا به حال حدود 20 نماینده در منطقه در پاسخ به این اعتراض بود که صلح آمیز است.

"ما نمی توانیم موضع قلدری شهر استوارت تنها سیاه کمیسر" اقامت و جامعه سازمان آملیا سرخ گفت. "ما امیدواریم که این هیئت مدیره شما در حال ایجاد خواهد شد کمک به ما اجازه می دهد تا شهرستان به انجام این کار است."

وقتی احتمالی روابط اجتماعی گروه تشکیل شده است با کمک Dyess, از آن خواهد شد تصمیم خود را که آیا آنها می خواهند یک کمیسر به بخشی از آن.

با کلارک کاهش کمیسر بکی برونر درخواستی به نماینده. در آخرین جلسه از او سوال که آیا ممکن است آنها ایجاد "چیزی است که هیچ کس را نشان می دهد و یا می خواهد به انجام است."

روز دوشنبه برونر حمایت برای یک نماینده پلیس به یک عضو از این گروه است. او حمایت برای پلیس جامعه و بهبود تصویر از افسران به استوارت جوانان است.

"من می خواهم آنها را به نگاه کردن به افسران پلیس" برونر گفت. "من می خواهم افسر پلیس به مربی خود. این است که من می خواهم به زمانی که من رشد می کنند. دختران بیش از حد."

این کمیسیون توافق کردند که برونر توان بالقوه خود را نماینده آن است که اگر در واقعیت از آینده ،

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب