تاثیر ورزش Xbody

ستون فقرات، لگن، کمربند شانه، پاها و زانو تا حد زیادی تحت تاثیر ورزش Xbody قرار میگیرد. در مجموع، تمرینات XBod

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

ستون فقرات، لگن، کمربند شانه، پاها و زانو تا حد زیادی تحت تاثیر ورزش Xbody قرار میگیرد. در مجموع، تمرینات XBody go موجب افزایش تقاضای انرژی در بدن و در نتیجه سوختن کالری می گردد. با این دستگاه مینی این امکان فراهم می شود که بتوانید از راه دور و بصورت بی سیم آموزش را مدیریت کنید. شما هم چون هزینه کرده این حرفشان را گوش می کنید و کمتر می خورید و وزن تان هم کمتر می شود. از آنجایی که لوازم و تجهیزات کاربردی ایکس بادی دارای طراحی بی نظیر، حرفه ای و همچنین دارای دوام بسیار بالا می باشند و علاوه بر این موارد هزینه های آنها بسیار مناسب و نحوه نگهداری بسیار آسان است، توجه بسیاری از افراد حرفه ای در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. در واقع این ابزار با دارا بودن سیستم اکتیویو (xbody) این امکان را فراهم کرده است تا بتوان بطور دقیق و بدون هیچ خطائی آموزش و تمرین را از راه دور کنترل و مدیریت کرد. این سیستم به غیر از موارد خاص قابل استفاده برای همه (بانوان، آقایان و نوجوانان) و کلیه سنین است و هیچگونه ضرری ندارد.

با ورزش الکتریکی xbodyمیزان چربیسوزی ۱۰ برابر بیشتر از سایر ورزشها است. علاوه بر اینها حتی در ورزش های رقابتی نیز کاربرد دارد و حتی بسیاری از بدنسازان حرفه ای از این سیستم در هر چه بهتر فرم و شکل عضلات شان بهره می گیرند. مزیت بزرگی که این دستگاه دارد این است که می تواند همزمان به شش دستگاه دیگر متصل شود. علاوه بر اینکه در طول این بیست دقیقه بدن 700 کالری انرژی مصرف میکند بعداز آن بمدت 48 الی 72 ساعت ساز به ریکاوری و بازیافتن توان و قدرت بدنی دارد که طی این فرایند نیز حدود 1800 کالری انرژی مصرف میشود. هر جلسه تمرین با دستگاه xbody goبا مود کالری سوزی باتوجه به شدت تمرینات انجام شده باعث کالری سوزی به میزان 500 تا 1500 کیلوکالری در هر جلسه 20 دقیقه ای و در نتیجه لاغری میشود. در این روش با فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به عضلات سرعت عضله سازی تا ۵ برابر و سرعت چربی سوزی تا ۳ برابر افزایش پیدا خواهد کرد. با کمک این حالت می توانید طیف وسیعی از روش ها و تمرینات آموزشی را به مشتریان خود ارائه دهید.xbody به طور پیوسته در تلاش است تا با ارائه بهترین راه حل ها و همچنین بهترین تجهیزات، زمینه را برای فعالیت ها و تجارت های EMS فراهم کند.

نکته مهمی که باید درباره لباس ها و جلیقه xbody بدانید این است که؛ باید در حفظ و نگهداری ابزار ایکس بادی دقت زیادی داشته باشید؛ در غیر اینصورت باید ماهانه هزینه های بسیار زیادی را متحمل شوید. ما در سایت شیراز یاب قصد داریم اطلاعاتی درباره “xbody” نظیر آدرس و شماره تلفن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.با ما همراه باشید. برای اینکه بتوانید خدماتی را از بهترین باشگاه ایکس بادی در تهران دریافت کنید، باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. تجهیزات و لوازم ایکس بادی شامل طیف گسترده ای از لوازم جانبی می باشد. این ابزار پوشیدنی یکی از لوازم ایکس بادی است که به دلیل داشتن اندازه بسیار کوچک و وزن بسیار سبک آن را تحولی شگرف در صنعت تمرین های گروهی EMS می دانند. نکته اول که مشخص میباشد و به همین دلیل است که قویترین افراد معمولا بیشترین حجم را نیز دارند.اما در مورد نکته دوم و سوم اغلب افراد غفلت میکنند.منظور از کارایی عضلات این است که بدن تا چه اندازهای میتواند فیبرهای عضلانی خود را مورد استفاده و منقبض کند.هرچه تعداد فیبرها در یک گروه عضلانی بیشتر فعال شوند آنها سریعتر و سخت تر میتوانند عمل کنند و نتیجه آن افزایش میزان وزنه تمرینی میباشد.به همین دلیل است که عضلات میتوانند بدون افزایش حجم افزایش قدرت داشته باشند.آنها میتوانند بیاموزند که با کارایی بیشتری کار کنند و باعث میشوند که شما بتوانید با توان بیشتری حرکات را انجام دهید.

تفاوت اصلی دستگاه شبیهساز ورزشی با روشهای متداول تمرینی این است که تحریک الکتریکی اجازه میدهد تا فیبرهای عضلانی بیشتری در طول تمرین فعال شوند. سیستم مدولار: سیستم مدولار یک سیستم چند لایه است که این سیستم ها در تجهیزات ایکس بادی سبب میشوند تا اثربخشی سیستم و میزان انعطاف پذیری آن چند برابر شوند. بسیاری از افراد بر این باورند که پالس های الکتریکی ارسالیxbody به بدن عاری از عوارض نیست و حتی ممکن است به سیستم قلبی آسیب برساند در حالی که بسیاری از محققان علوم پزشکی ورزشی موافق این نظریه نیستند و اعلام می کنند که درمان با کمک جریان الکتریکی مبحثی کاملا شناخته شده و قابل قبول از پروسه درمان است که در فیزیوتراپی برای کمک به بهبود عضو آسیب دیده و توانبخشی توسط فیزیوتراپ ها مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یکی از تکنیک های فیزیوتراپی کاملا به رسمیت شناخته شده است. تنها ۲۰ دقیقه کافی خواهد بود تا همه گروه های عضلانی خود را خیلی بیشتر از باشگاه ورزشی تمرین دهید. اما شرکتی که در دوران دشوار تحریم و در غیاب شرکای خارجی بزرگ خود همچون ایویکو، با چنین تفکری و بهموازات حفظ تولید، سراغ مقوله طراحی و ساخت ماژولار و تکمیل سبد محصول رفته، این روزها بهجای آنکه مشمول تشویق و تسهیل و حمایت در اجرای برنامههای خود شود، با مشکلاتی مواجه شده که ناشی از ندیدن رویههای «استانداردسازی» در این شرکت و تقلیل مفهوم «کیفیت» به «استانداردبازی» است.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن