رژیم صهیونیستی. DeSantis منصوب مارتین کانتی وکیل برت Waronicki به جای مدار قاضی باربارا Bronis

پل Ivice ویژه به TCPalmمنتشر شده 8:16 AM EDT Jun 19, 2020استوارت — دیرین Martin شهرستان ساکن برت Waronicki منص

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

استوارت — دیرین Martin شهرستان ساکن برت Waronicki منصوب شد و اواخر روز چهارشنبه به جای مدار قاضی باربارا Bronis که بازنشسته است و در پایان سال است.

"من بیدار شد صبح امروز و هنوز هم نمی توانم باور کنم که آن اتفاق افتاد" 41 ساله و وکیل گفت: در یک تماس تلفنی پنج شنبه.

Waronicki یکی از دو وکیل در میان شش نام را مشاهده کنید به فرماندار توسط 19th مدار قضایی معرفی کمیسیون. Waronicki بود که برای اولین بار متقاضی به نیمکت.

Waronicki یک شریک در غرب پالم بیچ شرکت Wiederhold, Kummerlen & Waronicki P. A., که با این نسخهها کار خارج از شرکت استوارت گفت او احضار شد به تالاهاسی برای دیدار روز شنبه با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و مشاور عمومی جو Jacquot.

"در درایو صفحه اصلی مشاوره عمومی به نام من و به من گفت که من آن را کردم" Waronicki گفت.

او گفت که او برای اولین بار به نام همسرش, ویکی و پس از آن طول کشیده به طوری که او می تواند Facetime با پدرش زندگی می کند که در استوارت است اما در کنتاکی بازدید از بستگان.

Waronicki گفت: اینکه یک قاضی "همواره رویای من."

او گفت: هنگامی که او "متوجه شدم برای رفتن به یک بازیکن لیگ اصلی بیس بال, من نمیفهمد من باید دنبال چیز دیگری" بنابراین او تصمیم گرفت برای رفتن به دانشکده حقوق در دانشگاه وست ویرجینیا و دنبال یک حرفه ای در قانون است.

اولین شغل خود را به عنوان یک وکیل بود دستیار مدافع در فورت پیرس ،

پس از آن او رفت و به عمل خصوصی به عنوان یک litigator زمان تلاش طیف گسترده ای از پرونده های مدنی.

"این بهترین بخشی از یک وکیل که در دادگاه" Waronicki گفت: "این هیجان مطلق من هنوز هم فکر می کنم من قصد دارم برای به دست آوردن همان هیجان" در دادگاه به عنوان قاضی.

چون Bronis است که نمیتوانم تا نیمه شب Dec. 30, Waronicki خواهد شد که نزدیک به شش ماه برای آماده شدن برای موقعیت جدید خود را.

مدت خود را اجرا خواهد کرد تا اوایل ژانویه 2023,

Bronis اول منصوب و در سال 2005 پس از آن رژیم صهیونیستی است. جب بوش و سپس انتخاب دو بار به شش سال شرایط در سال های 2008 و 2014.

او در حال حاضر اختصاص داده شده است به مدنی محاکمه با حضور هیئت منصفه موارد در سنت لوسی شهرستان و همچنین انحصار وراثت و سرپرستی موارد سوء مصرف مواد و سلامت روان در موارد و خطر ابتلا به منظور حفاظت موارد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن