دولت به دنبال فرضا غایب-رای مورد

دارا کام سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 4:14 PM EDT 28 مه سال 2020آلاباما -- فلوریدا مقامات در حال هل دادن در برا

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

آلاباما -- فلوریدا مقامات در حال هل دادن در برابر تلاش برای سهولت این دولت رای-با-پست روش در میان COVID-19 همه گیر و گفت فدرال پرونده های حقوقی ثبت شده توسط چپ متمایل گروه بر اساس "نظری" نگرانی در مورد آنچه ممکن است رخ دهد بعد از آن در سال.

در اسناد دادگاه ظ روز شنبه وکلا به نمایندگی از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و وزیر خارجه لورل لی خواسته آمریکا در منطقه قاضی رابرت Hinkle به اخراج یک مورد است که تحکیم از چالش های قانونی ثبت شده توسط گروه از جمله اولویت های ایالات متحده آمریکا, رویای مدافعان و Alianza برای پیشرفت و فرد شاکی.

این چالش ها به دنبال, در میان چیزهای دیگر برای تمدید مهلت برای رای توسط ایمیل آراء و نیاز به مقامات انتخابات به پرداخت هزینه پستی در پست الکترونیکی-در برگه های رای. شاکیان همچنین می خواهید دادگاه به سفارش دولت و شهرستان انتخابات مقامات برای افزایش رای دهندگان ثبت نام توسعه و پیاده سازی اقدامات حفاظتی برای فرد رای گیری.

اما در 37 صفحه با حرکت به اخراج در مورد وکلا برای DeSantis دولت را متهم به شاکیان درخواست Hinkle به "بازنویسی فلوریدا کد انتخابات" که آنها گفت: دادگاه فدرال فاقد اقتدار به انجام.

دولت همچنین استدلال کرد که شاکیان موفق به نشان می دهد "که آنها را دچار دانستنی بار به حق خود برای رای دادن" یا که فلوریدا مراحل انتخابات را خلاف قانون اساسی.

بیشتر: برنت چاق شدن: مهم ترین مدرسه سوال نیست در انتخابات

فرماندار در حال همکاری با شهرستان ناظران انتخابات و دیگران برای رسیدگی به چالش های مطرح شده توسط رمان کروناویروس که باعث بیماری تنفسی COVID-19, DeSantis' وکلا گفت.

"شاکیان – و حتی برخی از شهرستان سرپرستان – ممکن است مخالفت با سیاست های تصمیم گیری و یا پیشرفت این تلاش اما آنها نمی توانند اختلاف است که آنها در درون دولت قدرت به آدرس" وکلای نوشت. "و به علاوه آنها می توانند به استناد هیچ پایه و اساس و به استناد صلاحیت یک دادگاه فدرال به نقد – بسیار کمتر از پیش قاضی و یا دیکته – چنین اختیاری تصمیمات دولت و دولت های محلی."

دولت مورد مناقشه شاکیان مبنی بر اینکه نیاز مردم برای پرداخت هزینه پستی در رای-با-پست الکترونیکی رای گیری مقادیر به یک قانون اساسی "نظرسنجی مالیات."

اما برای پرداخت تمبر "تحمیل پولی و هزینه های معامله در رای گیری" شاکیان وکلا نوشت: در یک مختصری نیز ثبت اواخر روز چهارشنبه.

"برای رای دهندگان که در حال سالمند و معلول زندگی می کنند به مراتب از یک دفتر پست و یا محدود کرده اند دسترسی به حمل و نقل پستی نیاز تحمیل قابل توجهی هزینه های معامله در یک پست رای و ممکن است به جلوگیری از رای گیری" شاکیان' وکلا استدلال می کنند.

این DeSantis دولت وکلا گفت: هزینه تمبر هزینه های اعمال شده توسط ایالات متحده خدمات پستی و نه دولت. دادگاه دیگر برگزار شد که پستی "یک هزینه غیر مستقیم در ارتباط با رای گیری که محروم نیست رای دهندگان از حق رای" آنها استدلال کرد.

با اشاره به نامه ای که شهرستان ناظران انتخابات فرستاده شده به DeSantis در آوریل شاکیان گفت: انتخابات مقامات در حال حاضر "صدایی زنگ" در مورد چالش ها در اوت اولیه و نوامبر انتخابات عمومی.

ناظران خواسته DeSantis برای اقدامات اضطراری آنها گفت که کمک خواهد کرد که آنها را به مقابله با یک پیش بینی "مهم ایالت کمبود" از نظرسنجی کارگران به دلیل coronavirus. شهرستان مقامات انتخابات "مواجه می شوند چالش های قابل توجهی" در طول ماه مارس ریاست جمهوری انتخابات مقدماتی مانند حوزه های رأی گیری تبدیل شدن به در دسترس نیست مشکل در دستیابی به ضد عفونی کننده دست و لوازم دیگر و "تعداد قابل توجهی از نظرسنجی کارگران تصمیم گیری به کار" Levy County سرپرست از انتخابات تامی جونز رئیس جمهور از فلوریدا ناظر در انتخابات سازمان نوشت: به DeSantis در مارس 6.

چالش ها مانع خواهد شد در شخص رای گیری بعد از این سال شاکیان استدلال در یک شنبه شب برای یک دستور مقدماتی.

"برای جلوگیری از بسته بندی رای دهندگان به چند تثبیت رای گیری مکان – یک استراتژی که منجر به محرومیت ساعت-صف های طولانی و گسترش COVID-19 در ویسکانسین اخیر اولیه – فلوریدا سرپرستان تشویق رای گیری از طریق پست و انتظار رای دهندگان را انجام خواهد داد به طوری که در سابقه نرخ" شاکیان' وکلا نوشت.

اما چند مفاد فلوریدا رای-توسط-mail قوانین "تهدید رای دهندگان توانایی به موفقیت از حق خود برای رای دادن" وکلا ادعا.

علاوه بر هزینه پستی شاکیان نیز به چالش کشیدن یک ارائه در فلوریدا قانون نیاز به رای-با-ایمیل آراء به دریافت 7 p. m. در روز انتخابات حتی اگر برگه های رای بودند از طریق پست های قبلی.

بیش از 15000 آراء دریافتی پس از مهلت شمارش شدند در سال 2018 "حتی قبل از اینکه یک بیماری همه گیر ناشی از افزایش ایمیل های رای گیری و افزایش فشار در یک مبارزه خدمات پستی" شاکیان وکلا نوشت.

بیشتر: تفریحی گلدان حامیان در فلوریدا آتش در قانون جدید

مهلت "است به خصوص به احتمال زیاد به disenfranchise جوان رای دهندگان" که حضور در مدرسه در کشورهای دیگر و که برگه های رای دیگر را برای دریافت و بازگشت به فلوریدا وکلا استدلال می کنند. دریافت آخرین مهلت نیز دو بار به عنوان به احتمال زیاد به disenfranchise اسپانیایی رای دهندگان نسبت به سفید رای دهندگان با توجه به شاکیان.

سمت چپ متمایل گروه نیز به چالش کشیدن یک ماده در قانون فلوریدا محدود کردن کارگران پرداخت می شود از جمع آوری ایمیل-در برگه های رای.

دولت درخواست 20 میلیون دلار در بودجه فدرال برای همه گیر مربوط به حمایت از انتخابات اما نه آماده برای پیش بینی یورش پست الکترونیکی-در-آراء شاکیان گفت.

رای گیری از طریق پست یک فرایند استفاده می شود برای سال در فلوریدا – که در آن تیغ نازک انتخابات را تبدیل به هنجار – پدید آمده است به عنوان یک سیاسی flashpoint با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها ارتباط پست الکترونیکی-در رای گیری با تقلب انتخابات.

"هیچ راهی وجود دارد (صفر!) که پست الکترونیکی-در برگه های رای خواهد بود چیزی کمتر از قابل ملاحظه ای جعلی. جعبه پست الکترونیکی خواهد بود سرقت آراء خواهد بود جعلی و حتی به طور غیر قانونی چاپ و متقلبانه امضا" رئيس جمهور توییتی در روز سه شنبه.

پرونده های حقوقی در فلوریدا یک میدان نبرد دولت مهم در نظر گرفته شده برای کاخ سفید برنده هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن کشیده شده توجه ملی.

کمیته ملی حزب جمهوری خواه و دولت های دیگر و ملی ایران با گروه خواسته اند به دخالت در این مورد. در تفاهم نامه قانون ثبت 21 جمهوریخواه سازمان استدلال کرد که "احزاب سیاسی باید به رسمیت شناخته شده و مورد علاقه در دفاع و حمایت از حقوق اعضای خود را که رای دهندگان در انتخابات آینده و در حفاظت از خود و اهداف و منابع از تغییرات در قوانین انتخابات."

در طول یک تلفن شنوایی جمعه Hinkle به نظر می رسد تردید از شاکیان اعتراض به اجازه می دهد خواه گروه به عضویت در طرح دعوی در دادگاه.

این کادر از وکلای مدافع در مورد شامل واشنگتن-بر اساس وکیل مارک الیاس که نشان دهنده اولویت های ایالات متحده آمریکا و دیگر شاکیان و رهبری انتخابات و چالش های مرتبط در سراسر کشور از جمله قبلی پرونده های حقوقی در فلوریدا.

فکر آینده اوت اولیه انتخابات Hinkle سریع ردیابی مورد برنامه ریزی و آزمایشی برای شروع در جولای 20.

خواه گروه در روز چهارشنبه نیز خواسته قاضی فدرال به رد دعوی انعکاس دولت جدایی-از-قدرت استدلال.

"شاکیان ادعا می کند مسائل مربوط به افزایش هستند که هر دو قانون اساسی واگذار شده به فلوریدا سیاسی شعبه فلوریدا مقننه و شامل هیچ قضایی قابل کنترل استاندارد به داوری شاکیان ادعا می کند. این نوع ادعا ها فراتر از دادگاه صلاحیت" وکلا برای جمهوری خواهان نوشت.

شاکیان نیست درخواست Hinkle برای رفع خاص قانون اساسی مضرات ایران با وکلا استدلال می کنند.

"آنها از این دادگاه به بازنویسی دقت گردد قانون و وادار کردن مقامات دولتی را به عمل در راه شاکیان بدانند بهتر است به عنوان یک ماده از سیاست" آنها نوشت و افزود که درخواست امداد "حمله فلوریدا مقننه فدرال قانون اساسی واگذار شده و به این ترتیب باید اخراج شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن