Shasta County می فرستد نامه اصرار Newsom به لغو محدودیت های محلی. آن مهم است ؟

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:01 PM EDT May 28, 2020Shasta County می خواهد به بازگشایی اقتصاد خود را

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

Shasta County می خواهد به بازگشایی اقتصاد خود را شروع هفته آینده.

که احتمالا نمی خواهید به اتفاق می افتد.

با اینحال Shasta County هیئت ناظران در روز سه شنبه رای به ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom که لابی او را به محلی بالابر برخی از اقامت در خانه محدودیت هایی که در محل بوده است برای بیش از یک ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

این امر شامل اجازه می دهد غیر ضروری کسب و کار برای باز کردن در روز یکشنبه ،

اما ناظران و مقامات بهداشت روشن ساخته است که آن را Newsom تماس.

"این است که به سادگی یک نامه به فرماندار" رئیس هیئت مدیره مریم Rickert گفت. "ما هیچ کنترل بیش فرماندار گیری."

مرتبط با: شستا آماده پیوستن به روستایی دیگر استان ها به دنبال بازگشایی اقتصاد

سلامت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert گفت: "هر سرفصل در خارج وجود دارد و یا برداشت که Shasta County حال رفتن به انجام هر کاری که آنها می خواهند بی اساس است."

در طول پنج شنبه coronavirus نشست خبری فرماندار گفت: غیر ضروری خرده فروشی و تولید خواهد بود که برای اولین بار کسب و کار برای باز کردن زمانی که دولت تغییر آن stay-در-خانه سفارش. اما او نمی دهد باز تاریخ است.

"ما اعتقاد داریم که ما در هفته نه ماه دور از معنی دار تغییرات" Newsom گفت.

در حالی که شل شدن محدودیت های غیر ضروری کسب و کار Shasta County در آن نامه به فرماندار متحده است که آن را حفظ خواهد stay-at-home سفارشات برای افراد 65 ساله و مسن تر و کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی در حالی که اجازه می دهد مجالس به 10 نفر و تفریح در فضای باز اجتماعی فاصله هفته آینده.

شهرستان مقامات ادعا می کنند که تعداد تایید COVID-19 موارد کم است و بیمارستان های محلی شده اند غرق شده است. وجود دارد فقط 125 موارد گزارش شده در 13 شهرستان شمالی وزارت امور خارجه به عنوان از آوریل 27, نامه متحده است.

"در این نامه نمی گویند اجرا در خارج از خانه های خود و حمله به هر جایی که شما احتمالا می تواند و علت و گسترش و ایجاد چالش در زندگی شما" سرپرست Les Baugh گفت. "پیام من می خواهم به ارسال به جامعه ما این است که اگر شما در معرض خطر در خانه بمانند. دوره. شما در حال خواسته به بیرون رفتن از خانه خود را."

شهرستان دریافت چند نظرات عمومی از حمایت و نقد را قبل از روز رای گیری. برخی نگران بودند در مورد نیاز به تست بیشتر به صورت محلی.

شهرستان مقامات بهداشت گفت که گسترده تر تست خواهد کرد.

مرتبط با: Coronavirus به روز رسانی: تست سایت از آمدن به شهرستان شاستا

Shasta County یکی از حدود 80 دولت-اجرای تست سایت. سایت برنامه ریزی شده است به راه اندازی در شستا کالج در چهارشنبه بهداشت عمومی افسر کارن Ramstrom گفت: سرپرستان.

تست را اجرا OptumServe یک شرکت همکاری با دولت خواهد بود و تنها با وقت قبلی. بهداشت و درمان کارگران خواهد بود که اولین گروه برای دریافت تست برای کسانی که نمی نشان COVID-19 علائم.

در ابتدا OptumServe را تست 132 نفر در روز با توانایی به سرانجام آزمون بیش از 500 نفر روزانه Ramstrom گفت.

در ضمن ایالت ثبات بیمارستان و بخش مراقبت ويژه پذیرش با توجه به کروناویروس در حال دلیلی برای خوش بینی Newsom گفت.

"مردم باید جدی گرفته شود به شدت به ماندن در خانه سفارشات و فیزیکی, فاصله," Newsom گفت. اما فرماندار هشدار داد که "اگر ما جلو و عقب بیش از حد به سرعت ... این می تواند شروع موج دوم است که می تواند حتی مخرب تر از اول و که می تواند به خنثیسازی همه پیشرفت" دولت ساخته شده است.

مقامات دولتی باید در نقشه برداری از یک رویکرد مرحله به مرحله به بازگشایی که در آن به مرحله دوم که شامل اجازه می دهد برخی از غیر ضروری کسب و کار برای باز کردن برای اولین بار.

اما مکان هایی مانند مو و ناخن سالن و ورزشگاه که در آن وجود دارد از لحاظ جسمی و نزدیک کسب و کار-ارتباط با مشتری هستند, احتمالا در ماه, نه ماه دور از افتتاح Newsom گفت.

بیشتر: می تواند پارک های ملی بازگشایی توسط یادبود روز آخر هفته ؟ Lassen, Whiskeytown آماده سازی خود برای انجام این کار

جیک Mangas, رئيس جمهور از ردینگ اتاق بازرگانی گفت که او امیدوار است فرماندار را ببینید شستا و دیگر روستایی شهرستانهای آینده با هم "با صدای مشترک" و شاید برخی با توجه به کنترل محلی و نمی شود یک اندازه رویکرد است.

Mangas بخشی از یک کمیته از رهبران جامعه که در حال برنامه ریزی چگونه برای بازگشایی اقتصاد محلی هنگامی که دولت خود را تغییر اقامت در خانه سفارش دهید. Mangas نیز آغاز شده است جلسه با 30 کسب و کار برای انتقادات و پیشنهادات را به "نقشه راه برای بازیابی" کمیته مشورتی.

با خرس سیاه, کسی که شام میخورد مدیر عامل شرکت بروس دین و C. R. گیبس آمریکایی پنجره مشبک مدیریت شریک اد Rullman پیشرو راه کسب و کار گروه مورد بحث چه رستوران ناهار خوری ممکن است مانند زمانی که اقتصاد بازگشایی.

محدود کردن ساعت از عملیات نشان می دهد مشتریان منتظر در وسایل نقلیه خود را برای یک میز و نه در یک منطقه نشسته تقویت بهداشت تلاش کارگران با پوشیدن ماسک توصیه که مهمانان پوشیدن ماسک و نوار مدفوع حداقل 6 فوت از هم جدا هستند از جمله اقدامات است که مورد بحث قرار گرفته اند, Mangas گفت.

"ما بر این باوریم که داشتن کمیته مشورتی و (کسب و کار) فرعی ما اجازه خواهد داد برای بازگشایی این کسب و کار با سرعت بیشتری و ما آماده برای رفتن خواهد بود هنگامی که ما دریافت greenlight" Mangas گفت.

بیشتر: برخی از Shasta County ساکنان نگران تعجب: چرا بیشتر مردم با پوشیدن ماسک صورت?

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن