سنت لوسی دانش آموزان نشستن فارغ التحصیلی بیش از 'Black Lives Matter' دیگر 'نامناسب' پیام

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:21 PM EDT Jul 2, 2020ST. لوسی شهرستان — Kalaya Lespinasse و ن

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

ST. لوسی شهرستان — Kalaya Lespinasse و نوح Burleigh, سالمندان در سنت لوسی غرب گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس دبیرستان, تماشا خود را در مراسم فارغ التحصیلی شنبه از Lawnwood ورزشگاه سفید.

زمانی که Lespinasse بررسی می شود در این مراسم کارکنان مدرسه به او گفت که او کلاه فارغ التحصیلی — حمل عبارت "Black Lives Matter" — غیر قابل قبول بود برای فارغ التحصیلی.

18 سال را منع می شود از راه رفتن در سراسر مرحله به دریافت دیپلم. مبادله او کلاه را به صورت ساده با یک, او گفت که او گفته بود و او می تواند راه رفتن.

بیشتر: "شما استفاده می شود برای ناراحت بودن': محلی دانش آموزان سیاه پوست به یاد بیاورید در مدرسه تصمیم به اعتراض

اما Lespinasse شرکت بود: "اگر من نمی توانستم من کلاه در مرحله, من نمی خواهم به راه رفتن در همه."

Burleigh, 18 بود شوکه شده در حوادث, او گفت:. او می دانست که داستان مثل این از رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر تا زمانی که این اتفاق افتاد در مدرسه خود را, او گفت:, او, پاسخ فوری به صحبت کردن.

Burleigh نشان داد پشتیبانی برای بهترین دوست خود را با نشستن در این مراسم بیش از حد.

چگونه این اتفاق می افتد ؟

این سال جدید منطقه مجاز به دانش آموزان خود را تزئین کلاه فارغ التحصیلی. این در ولسوالی های نا امیدی به دلیل coronavirus — مدرسه آتن و لغو مدل برای مثال به رهبری رهبران منطقه به اجازه می دهد, دکوراسیون, منطقه سخنگوی Lydia Martin گفت.

در عین حال حتی اگر قوانین سست دانش آموزان بودند هرگز به طور رسمی داده شده و دستورالعمل های, مقامات گفت. فارغ التحصیلی هماهنگ کنندگان گفته شد هیچ نفرت نژادپرستانه و یا مبتذل پیام اجازه داده می شود مارتین گفت: اما هرگز به اشتراک گذاشته شده با فارغ التحصیل از سالمندان.

"در ابتدا ما نمی باید تمام اطلاعات" مارتین گفت: این تصمیم برای حفظ Lespinasse از فارغ التحصیلی او.

این منطقه را می گیرد هیچ موضوع را با سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, پیام, او گفت:, و در نتیجه آن را یک "اشتباه است که او گفت که او نمی تواند راه برود."

سرپرست E. Wayne گنت به نام Lespinasse شنبه پس از فارغ التحصیلی به عذر خواهی برای چه چیز آشکار شد, او گفت:.

بیشتر: مربیان توافق بر اهمیت آموزش نژاد و نژادپرستی اما دست و پنجه نرم کردن با بهترین راه برای انجام آن

اما در منطقه تغییر دوره در روز پنج شنبه هنگامی که آن را آموخته Lespinasse تا به حال یک دوم پیام موجود بر روی کلاه. در حال حاضر مقامات "آیا احساس می کنید که اعضای هیات رسیدگی به وضعیت حرفه ای و عمل مناسب" مارتین گفت.

در زیر Black Lives Matter پیام Lespinasse کلاه او افزود: یک مخفف برای یک عبارت اغلب استفاده می شود برای بی اعتبار کردن اجرای قانون است.

در روز پنج شنبه Lespinasse گفت که او تا به حال هیچ مشکل مصرف کردن کلاه به دلیل ثانویه پیام, او گفت:.

"مشکل با کلاه (روز سه شنبه) سیاه بود زندگی مهم نیست," او گفت:. "من نمی خواهد که تا به حال مشکل گرفتن آن قسمت از سر من کلاه اگر بود که مشکل خود را."

بیشتر: حضور کامل: دیدار با سنت لوسی خواهر و برادر که هرگز از دست رفته یک روز مدرسه در 13 سال

او موافقت کرد که اظهارات نباید حمله مأموران اجرای قانون به صورت جداگانه اما باید به صحبت می کنند به این سیستم سازه ای به عنوان یک کل.

در حالی که هر دو Lespinasse و Burleigh موافق این وضعیت می تواند به کار گرفته شده متفاوت آنها نیست عصبانی با منطقه و یا کارکنان.

در واقع هر دو امیدواریم که تصمیم خود را به موضع کمک می کند تا در آینده دانش آموزان است.

"من بسیار افتخار ایستاده اند تا برای چیزی است که من معتقدم در ایستاده و با بهترین دوست من,", Burleigh گفت. "من بسیار افتخار می گویند ما با استفاده از صدای ما تا فارغ التحصیلان رشته های دیگر لازم نیست به احساس مانند آنها در حال سکوت."

با وجود حوادث روز اواز یا موسیقی دو نفری بود که قادر به راه رفتن در سراسر مرحله. یک افسر منابع مدرسه بعد از همراهی آنها به مرحله و آنها قادر به راه رفتن در سراسر و گرفتن عکس با هم.

برای Lespinasse "Black Lives Matter" سیاسی نیست اما یک انسانی-حقوق پیام. حرکت رو به جلو او را روز سه شنبه با تجربه خود را به عنوان او همچنان به حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند و دیگر به حقوق بشر و مسائل مربوط به او گفت.

"من 100% با افتخار از آنچه من" Lespinasse گفت. "من قطعا رشد به عنوان یک فرد به عنوان یک زن و به عنوان یک فعال. من قطعا خواهد بود گفتن این داستان برای همیشه."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن