قایق: چقدر هزینه برای خرید, اجاره, پیوستن به یک باشگاه در فلوریدا? چه جوانب مثبت منفی ؟

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 11, 2020آن تابستان و آب در تماس است.فل

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

آن تابستان و آب در تماس است.

فلوریدا, شیوه زندگی است که قطعا به آن آب است. برای بسیاری از بومیان و بسیاری از پیوند و بازدید کنندگان قایقرانی یکی از دولت آفتاب بزرگترین جاذبه های. میلیون ها نفر لذت بردن از باد در موهای خود, خورشید روی صورت خود را و این عطر از اسپری نمک در هوا در اطراف آنها.

پیدا کردن یک راه برای رسیدن به قایقرانی است که در بالای لیست برای بسیاری از تازه واردان و دیرین ساکنان به طور یکسان. پس چگونه می شود که انجام شده است ؟ کدام راه بهتر است برای یک فرد ؟ و اگر خرید یک قایق چه جوانب مثبت و منفی هر گزینه ذخیره سازی?

خرید اجاره و یا قایق ،

دو بخش از جامعه قایقرانی در حال افزایش در سال های اخیر: قایق خریداران و افرادی که در حال پیوستن به باشگاه قایق. اگر چه این بیماری همه گیر کوروناویروس ناشی از سه ماه رکود در هر دو شاخص های اقتصادی نشان می دهد هر دو در حال بازگشت به طور پیوسته.

بیشتر: بازسازی امریکا: آیا فروش قایق ارتجاعی; و هنگامی که?

وجود دارد هیچ حق یا بهترین گزینه برای همه. تصمیم متفاوت توسط فرد بسته به هزینه و راحتی قایقرانی فرکانس نیازها و خواسته ها و اندازه خانواده خود و یا گروهی از دوستان آنها می خواهند را به قایقرانی است. برای برخی از خرید یک قایق برای اولین بار یا 10 قایق ممکن است بهترین گزینه است. برای دیگران ممکن است برخی از زمان برای به دست آوردن یک پا, مرطوب قبل از مصرف قایق داشتن شیرجه رفتن.

اجاره

در سراسر فلوریدا وجود دارد متعدد تفرجگاه و استراحتگاه که اجاره قایق. بیشتر شبیه به اجاره ماشین: شما نیاز به یک کارت اعتباری باشد در 25 سال, پیر و دوباره پر کردن مخزن گاز یک بار پشت در بارانداز.

  • هزینه: $275 برای یک نیم روز و 350 $برای یک روز معمولی 21-پا پشم شیشه, موتور تک مرکز کنسول قایق در جنسن بیچ قایق اجاره. قایق های بزرگتر هزینه بیشتر. انتظار اضافی $50-$75 در روزانه هزینه های سوخت.
  • مزیت: این مقرون به صرفه برای کم تعداد با استفاده از هر سال با چند به هیچ زحمتی.
  • نقطه ضعف: در تابستان زیبا آخر هفته ممکن است دشوار برای پیدا کردن یک موجود قایق. برخی از قایق ها در برخی از نقاط ممکن است به خوبی نگهداری می شود با توجه به کشف قایقرانی است.

باشگاه قایق

محبوبیت باشگاه قایق در حال رشد بوده است به طور پیوسته سعید جان Giglio, مدیر عامل شرکت از آزادی باشگاه قایق که شرکت دارای بیش از 230 مکان در ایالات متحده, کانادا و فرانسه از جمله 75 در فلوریدا.

در طول همه گیر و آزادی فعالیت تا حد زیادی وابسته در محل و اینکه آیا کشور یا شهرستان بسته شده بود را به قایقرانی دسترسی به, او گفت:.

"این واقعا یک roller-coaster" Giglio گفت TCPalm. "ما از به طور کامل عملیاتی به مرده توقف به دلیل مارینا خاموش شدن ناگهانی در بعضی از نقاط. جاهای دیگر هرگز تعطیل بنابراین ما هرگز از دست ضرب و شتم. از تاریخ 1 مه همه چیز شده است،"

بیشتر: قایقرانی تولید رهبران: ماهیگیری دسترسی منجر به ایجاد شغل

قایق باشگاه های مختلف از اجاره عملیات. بیشتر خدمات ارائه شده هستند. موجودی است که بزرگتر و متنوع تر است. تجهیزات در خیلی بهتر است. به دلیل COVID-19 قایق باشگاه خدمه در حال ضد عفونی تمام سطوح هنگامی که یک قایق بازگشت Giglio گفت.

  • هزینه: به طور معمول وجود دارد این است که یک بار هزینه ثبت نام به علاوه یک حق عضویت ماهانه. آزادی باشگاه قایق با قیمت های متفاوت با محل و طرح. یک فورت پیرس رسمی باشگاه نمی خواهد نقل قول قیمت اما Tampa Bay وب سایت باشگاه را نشان می دهد یک بار هزینه ها اعم از 5000 تا 7000 دلار و هزینه های ماهانه اعم از $300 به $400.
  • مزیت: وجود دارد هیچ هزینه استفاده به جز سوخت. هزینه ها شامل بیمه. سهولت و امکان استفاده از قایق در باشگاه های دیگر یک مزیت بزرگ است. آموزش ارائه شده توسط ماهر کاپیتان. تجهیزات به طور کلی به خوبی نگهداری می شود. هیچ قرارداد اما 60 روز نوشته شده لغو درخواست شده است. می توان آن را ارزان تر از داشتن.
  • نقطه ضعف: شما ترجیح قایق ممکن است در دسترس است. شما می توانید سفارشی کردن قایق. اگر چه ممکن است کمتر گران تر از داشتن آن ممکن است بیش از حد گران قیمت برای برخی از. آزادی فورت پیرس وب سایت مقایسه هزینه ماشین حساب.

خرید

این پرت گفتگو باز. کشف قایقرانی ارائه می دهد یک راهنمای مفید برای اولین بار قایق خریداران از جمله راهنمای انتخاب با 23 انواع قایق را در نظر بگیرید.

هزینه: شما نام آن را. شما می توانید از پرداخت هزینه به عنوان کمی به عنوان $15,000 برای 17-پا پایه ماهیگیری قایق و یا تا آنجا که $1 میلیون دلار برای یک فریب, کردن, 43 -, پا, چهار قایقران مرکز کنسول.

مزیت: رویای نهایی است.

نقطه ضعف: نیاز به فروشگاه و احتمالا تریلر که همچنین خواستار یک وسیله نقلیه است که می تواند مسافت یک قایق. به علاوه هیچ قایق است و آنها اغلب نیاز به برخی از تعمیر و نگهداری. بنابراین گفت: "بهترین روز یک قایق صاحب زندگی هستند بعد او اقدام به خرید یک قایق و بعد او آن را به فروش می رساند."

ذخیره سازی

بنابراین شما خریداری قایق های جدید. به عنوان درایو شما آن خانه را یدک کشیده و در پشت وسیله نقلیه خود را, شما می توانید احساس حسادت از تمام شهر تماشای شما بروید. چگونه به ذخیره آن را هنوز هم می شود چیزی است که نیاز به توزین هزینه ها و منافع.

تریلر

بزرگ جلوی خانه جادار گاراژ یا حیاط کنار — و ملایم صاحب خانه ارتباط? بسیاری در فلوریدا انجام دهد. این معمول است برای دیدن قایق در مقابل یا در پشت خانه.

  • هزینه: تریلر هزینه چند هزار دلار و نیاز به تعمیر و نگهداری منظم از چراغ آسانسور محور و هاب.
  • مزیت: سهولت گرفتن قایق خود را هر کجا که شما می خواهید با ارزش است. در بسیاری از مکان ها در فلوریدا وجود دارد هیچ هزینه به استفاده از سطح شیب دار.
  • معایب: هزینه و یا مجوز برای پارک قایق تریلر های مورد نیاز در بسیاری از فلوریدای جنوبی, استان ها و شهرداری ها, پارک دولت و پارک های ملی است. پشتوانه یک قایق تریلر نیاز به یک مجموعه خاص از مهارت های. مرور راه اندازی سطح شیب دار در تعطیلات آخر هفته مشغول می شود nerve-wracking. سطح شیب دار خشم واقعی است. و هیچ کس می خواهد به طور تصادفی راه اندازی SUV خود را همراه با قایق خود را و تبدیل شدن به یک ناگهانی استار در رسانه های اجتماعی.

مرطوب لغزش

چه چیزی می تواند آسان تر از بارگذاری قایق در اسکله و تنه زدن برای یک روز در آب ماجراجویی ؟

  • هزینه: Dockage نرخ می تواند اجرا از معقول به بالا اجاره منطقه. معمولی نرخ $2.40 هر فوت روزانه $17.50 در هر فوت ماهانه و 12 دلار در هر فوت سالانه در بندر امن Harbortown مارینا در فورت پیرس با توجه به آبراه راهنمای.
  • مزیت: اگر قایق سوخت تا آن را آماده رفتن است.
  • نقطه ضعف: به طور منظم نیاز به خراش بدنه رایگان از موجودات زنده مانند جلبک ها و بارناکلها و دوباره پایین.

دندانه دار کردن ذخیره سازی

برای برخی از boaters و راحتی است که با داشتن یک محل برای ذخیره یک قایق در نزدیکی آب است که خشک و محافظت از آفتاب و آب و هوا و حتی محافظت از boaters' بدتر از ترس طوفان. که گزینه دندانه دار کردن ذخیره سازی.

"از آن آسان است برای من به قایق من هر زمان که من می خواهم به استفاده از آن گفت:" دیو دروازه استوارت که صاحب مذاکره کننده 2850 Bluewater مرکز کنسول ساخته شده در فورت پیرس. "من می توانید دریافت سوخت در سمت راست وجود دارد در مارینا یا در راه برگشت. وجود دارد برگزاری رک جایی که من می توانید قایق من به خیط و پیت کردن موتور و پاک کردن آن. و سه چیز را دوست دارم ترین: آن حفاظت از آب و هوا; آن را محافظت از طوفان; و هیچ نیاز به طور منظم از پایین رنگ."

دروازه خود را نگه می دارد قایق دزدان دریایی در Cove Resort & Marina در پورت سلرنو یکی از شش دندانه دار کردن ذخیره سازی امکانات در شهرستان مارتین. آن دارای امکانات متعددی برای boaters از جمله یک رستوران و اتاق های هتل ها.

"پس از یک روز از ماهیگیری, من می خواهم به پشت قرار دادن قایق و شاید لذت بردن از استخر و یا یک نوشیدنی در نوار" او گفت:. "در هیچ کجای دیگر در این نزدیکی هست ارائه می دهد همان است."

  • هزینه ها: نرخ متفاوت با قایق اندازه. دزدان دریایی یارو نرخ طیف وسیعی از $254 در هر ماه برای یک قرارداد سالانه در قایق کمتر از 20 فوت به $556 یک ماه 33-بالا و پایین صفحه. ورو بیچ شهرداری مارینا ذخیره سازی در داخل برای $325 در هر ماه و یا در خارج برای $250.
  • مزیت: نزدیک به آب است. هیچ سطح شیب دار-راه اندازی هرج و مرج است. محافظت از آب و هوا و طوفان.
  • نقطه ضعف: زمان و محدودیت اندازه. همه رک و تجهیزات ذخیره سازی و در زمان تعیین شده.برخی از امکانات ذخیره سازی می توانید از فروشگاه قایق تا 42 فوت طول. هزینه های اضافی اضافه شده است برای قایق با ارتفاع اضافی پرتو (عرض) و یا وزن است.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن