محاکمه با حضور هیئت منصفه به طور نامحدود به حالت تعلیق در گنج ساحل courthouses بیش از COVID-19 نگرانی های بهداشتی

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020همان روز یک ایالت ممنوعیت منصفه

توسط ABTINNEWS در 28 تیر 1399

همان روز یک ایالت ممنوعیت منصفه منقضی شده قاضی بیش از گنج ساحل courthouses nixed یک طرح به احضار بالقوه منصفه به دادگاه شروع دوشنبه.

رئیس مدار قاضی لارنس Mirman برای 19th قضایی مدار با صدور حکمی از اواخر جمعه لغو برنامه های دادگاه مدیران مشغول به کار در هفته برای آماده با خیال راحت دریافت منصفه. مدار را پوشش می دهد مارتین سنت لوسی رودخانه هند و اوکیچوبی شهرستانهای استان است.

Coronavirus: به عنوان COVID-19 مورد افزایش می یابد دیگری را خاموش رخ می دهد ؟

"در حالی که ما در حال برنامه ریزی برای از سرگیری محاکمه با حضور هیئت منصفه آغاز هفته 20 ژوئیه به دلیل نگرانی های محلی coronavirus بهداشتی مربوط به شرایط تصمیم گیری ساخته شده بود توسط قاضی به تعویق انداختن محاکمه با حضور هیئت منصفه به طور نامحدود" گفت: Patty هریس, دادگاه مدیر.

ایالت هیئت منصفه در رسیدگی به حالت تعلیق باقی می ماند از طریق جولای 26, منظور از فلوریدا رئیس دادگستری چارلز canady را از دست.

فلوریدا دادگاه باید به دنبال دستورالعمل های اضطراری پس از یک راهپیمایی 13 هنگامی که canady را از دست معلق منصفه و محدود در شخص رسیدگی به اعمال اجتماعی فاصله.

قبل از Mirman دستور عقبگرد قضات در سنت لوسی و رودخانه شهرستان انتظار می رود به استقبال بالقوه منصفه برای محاکمه سه شنبه و چهارشنبه.

Coronavirus: Treasure Coast دادگاه رول دستورالعمل برای امن بازگشایی

Martin County هر چند در بخشی به دلیل این منطقه را افزایش coronavirus مورد انتظار بود به نگه کردن منصفه تا Aug. 31.

فلوریدا وزارت بهداشت جمعه گزارش شده و نه جدید و میر مرتبط با COVID-19 برای گنج ساحل.

شش مرگ و میر گزارش شده در سنت لوسی County, دو مرگ گزارش شده در رودخانه شهرستان و یک مورد مرگ گزارش شده در شهرستان مارتین.

روز جمعه در مجموع تعداد موارد تایید شده از رمان coronavirus در سه شهرستان شد 7,897 افزایش 180 موارد از روز پنج شنبه با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت.

مرگ و میر مرتبط با COVID-19 در گنج سواحل 149 جمعه.

فاز در

Courthouses بازگشایی شد ژوئن 1, اما با حفاظت در برابر خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19. هر کسی وارد دادگاه پیچیده باید تحت غربالگری سلامت پوشیدن چهره و پوشش و مطابق با اجتماعی فاصله گرفته است.

در پیش بینی از بازگشت از منصفه دادگاه مدیران, قضات, دادستان عمومی و مدافعان باید دست و پنجه نرم چگونه بهترین برای حفظ آینده نگر هیئت منصفه و دادگاه کارکنان از COVID-19 قرار گرفتن در معرض در حالی که حفظ حقوق دادرسی از متهمان — به ویژه زندان شهرستان زندانیان.

Coronavirus: FSC تاخیر منصفه تا جولای 2 به منظور کاهش خطر عفونت

Martin County مدار منشی دادگاه و حسابرسی کارولین Timmann اجرا در طیف وسیعی از پروتکل های خود را مطابق با, اجتماعی, فاصله, اما چالش های طراحی در دادگاه های پیچیده پیچیده اند همه چیز.

"ما باید موانع معماری ساخته شده است که آن را کمی سخت تر به حرکت منصفه در اطراف و مطمئن شوید که آنها راحت هستند و که آنها احساس امن" Timmann گفت. "چیز دیگری بود و حجم تماس ها و نگرانی های ما را دریافت می کردند از مردم عصبی در مورد آینده و خدمت. ما می خواهیم آنها را به احساس راحت و امن زمانی که آنها می آیند."

حدود یک سوم از 400 نفر صادر داوران احضار خواسته بود موکول, او گفت:.

در سنت لوسی شهرستان قضات کاترین نلسون و Daryl isenhower را از دست رفتن را در 32 منصفه هر یک برای یک روز محاکمه هریس گفت.

سنت لوسی کارمندان صادر کرده است 3,784 داوران احضاریه برای ماه جولای و در نتیجه از 1300 به دنبال پاسخ به موکول به گفته سخنگوی یوسف آبرو.

وجود دارد 5,160 احضاریه ارسال شده برای ماه اوت منصفه که در حال حاضر در خود نگه دارد.

Indian River County مدار قاضی دن Vaugh و شهرستان قاضی نیکول Menz انتظار داشتند به استقبال 32 آینده نگر هیئت منصفه دوشنبه و سه شنبه گفت: کارمند مدار دادگاه جف اسمیت.

"ما گرفته ایم مراحل را برای جدا کردن صندلی در هیات داوران مجمع اتاق به طوری که آنها حداقل 6 فوت از هم جدا," او گفت:. "همه به پوشیدن ماسک; همه چیز در حال ضد عفونی در هر روز است."

هنوز مقامات دادگاه می رود بیشتر از مردم عادی به دنبال برای قرار دادن هیئت منصفه خدمات و در مورد این که آیا به اندازه کافی خواهد ارتکاب به داوران خدمات و یا انتخاب کردن بر اساس یک محدوده مجاز استثنا مربوط به COVID-19.

دادگاه کارمندان ممکن است اعطای تاخیر از داوران سرویس تا شش ماه برای هر کسی که در گروه پر خطر برای عوارض برای COVID-19 یا زندگی می کنند که در یک خانواده با یک ریسک بالا فرد است.

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن