سنت لوسی County tax collector کارکنان مشتریان در فورت پیرس در معرض COVID-19

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:24 PM EDT Jun 22, 2020ST. لوسی شهرستان — شروع دوشنبه بازدید کن

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

ST. لوسی شهرستان — شروع دوشنبه بازدید کنندگان برای جمع آوری مالیات دفاتر مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک یا پوشش صورت پس از کارکنان در فورت پیرس محل بودند در معرض COVID-19.

در ژوئن 15 و 16 10 نفر هر دو کارکنان و مشتریان بالقوه مواجه کسی که با آلوده رمان coronavirus در جمع آوری مالیات را 2300 ویرجینیا Ave. جمع آوری مالیات کریس صنایع دستی گفت.

مسئولان با استناد به نگرانی های حریم خصوصی کاهش یافته است می گویند اگر ویروس پخش شد توسط یک کارمند و یا یک مشتری سخنگوی Carin اسمیت گفت.

کارکنان بودند که در معرض هستند تحت احتیاطی 14-روز خود شده است. وزارت بهداشت در سنت لوسی شهرستان خواهد شد و به اطلاع مشتریان و صنعت گفت.

جمع آوری مالیات است انتظار یک هفته به اجرا درآوردن و پوشیدن ماسک یا پوشش به مردم زمان برای تنظیم به نیاز اسمیت گفت.

بیشتر: کروناویروس در Treasure Coast, ژوئن 22: آهنگ COVID-19 موارد توسط کد پستی

بیشتر: کروناویروس در Treasure Coast, ژوئن 19: پیگیری COVID-19 موارد توسط کد پستی

فورت پیرس محل و جمع آوری مالیات شعب در سنت و والتون جاده بودند مقادیر جمعه به عنوان بخشی از روال تمیز کردن برای جلوگیری از گسترش این ویروس, صنایع دستی گفت.

کارکنان و بازدید کنندگان را به سه دفتر در حال حاضر در حال نمایش هستند و باید خود را به درجه حرارت بررسی می شود, صنایع دستی گفت.

"حتی با این اقدامات ما را به محل از جمله تقسیم شیفت برای ماه پلکسی گلاس سپر ما شمارنده تشویق استفاده از ماسک و اجتماعی فاصله و مکرر مواد ضد عفونی کننده رایج منطقه ما قادر به فرار از که متاثر از این بیماری همه گیر" کرافت نوشت: در Facebook post.

مردم خواسته است به استفاده از خدمات آنلاین www.tcslc به پرداخت مالیات, تمدید ثبت خودرو و گواهینامه رانندگی و خرید شکار و ماهیگیری مجوز برای جلوگیری از آمدن به هر یک از جمع آوری مالیات دفاتر.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن