Evinrude موتور ساز BRP بین بردن 387 شغل در Sturtevant

ریک Barrett Milwaukee Journal Sentinelمنتشر شده 11:10 AM EDT 29 مه سال 2020BRP کانادا تولید کننده Evinrude موت

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

BRP کانادا تولید کننده Evinrude موتورهای قایقران می گوید: آن را از بین بردن 387 مشاغل در کارخانه خود در Sturtevant به عنوان شرکت مراحل به دور از Evinrude نام تجاری تاسیس در میلواکی بیش از یک قرن پیش.

"ما موتورهای قایقران کسب و کار شده است تا حد زیادی نهفته Covid-19 ما ملزم به قطع تولید از ما قایقران موتور بلافاصله. این بخش کسب و کار در حال حاضر بوده است در مواجهه با برخی از چالش ها و تاثیر از چارچوب فعلی مجبور است ما دست" BRP رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت جثه Boisjoli در بیانیه ای گفت:.

"ما تمرکز تلاش های ما در جدید و فن آوری های نوین و توسعه قایق ما شرکت های که در آن ما همچنان به دیدن تعداد زیادی از پتانسیل برای تبدیل بر روی آب تجربه برای مصرف کنندگان" Boisjoli اضافه شده است.

زنده به روز رسانی: آخرین coronavirus در ویسکانسین

روزانه خلاصه: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد کوروناویروس در ویسکانسین

BRP به امضا مقابله با Fond du Lac-بر اساس جیوه دریایی برای خرید موتور برای قایق برندها از جمله Alumacraft که دارای عملیات در مینه سوتا است.

در اطلاع زمینه با ویسکانسین بخش از نیروی کار و توسعه این شرکت گفت: این امر از بین بردن 387 شغل در Sturtevant از جمله کارکنان در حال حاضر در کردند. برخی از کارگران می تواند به یاد می آورد اما از دست دادن شغل خود را به طور دائم در طول چهار ماه آینده با توجه به شرکت.

BRP گفت: این امر repurpose آن Sturtevant گیاه برای "پروژه های جدید" اما نمی ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر.

این شرکت قبلا شناخته شده به عنوان بمب افکن های تفریحی, محصولات خریداری جانسون و Evinrude برندها در سال 2001 از ورشکسته قایقران دریایی Corp. این شرکت یک بار تا به حال گیاهان در میلواکی و پورشه, ایلینوی, با یک ترکیب 800 کارکنان.

BRP ساخته شده Sturtevant مرکز جهانی آن برای Evinrude نام تجاری که تاسیس شد اوله Evinrude در میلواکی در سال 1907.

در سال 2012 این شرکت به اتمام $15 میلیون نوسازی در کارخانه خود در Sturtevant از جمله حرکت از 136 شغل از مهندسی و توسعه محصول مرکز پورشه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب