شاستا ساکنان در حال دریافت 'مرموز ناخواسته دانه' از چین در پست

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:48 PM EDT Jul 28, 2020هر کسی که ناخواسته دریافت بسته از دانه های گیاهی

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

هر کسی که ناخواسته دریافت بسته از دانه های گیاهی در پست نباید باز کردن کیسه های پلاستیکی شفاف آنها در حمل گیاه دانه و یا پرتاب آنها را دور Shasta County کشاورزی کمیسر ریک Gurrola شنبه هشدار داد.

"مرموز" دانه — اغلب فرستاده شده در بسته های به اشتباه برچسب به طلا و جواهر و یا الکترونیک — می تواند گونه های مهاجم از گیاه است که می تواند به "نابودی محیط زیست جابجایی و یا از بین بردن گیاهان بومی و حشرات به شدت آسیب محصولات کشاورزی و سم دام" آزادی از بخش کشاورزی گفت:.

با شروع در روز یکشنبه شده اند وجود دارد گزارش های متعدد از دانه ها که آمده اند از چین ورود به صندوق پستی از ساکنان ایالات متحده که نیست منظور آنها.

Gurrola گفت: این دانه ها می تواند نوعی از کلاهبرداری "اما ما نمی دانیم. فقط آن را بسیار عجیب و غریب است که این اتفاق می افتد در سراسر ایالات متحده است."

سه بسته حاوی رمز و راز دانه رسیده اند و در Shasta County تا کنون از جمله یکی امروز در Cottonwood Gurrola گفت. دو ردینگ ساکنان این هفته کاهش یافته است بسته های بذر در بخش کشاورزی در اتاق که آمده بودند به خانه های خود.

"آنها در اینجا" Gurrola گفت. "ما نمی دانیم که آنچه آنها نشده است."

این سازمان اقدام به شناسایی دانه وزارت غذا و کشاورزی, است که همچنین جمع آوری آنها.

مرتبط: آیا شما مرموز دانه است که به نظر می رسد از طریق پست از چین ؟ در اینجا آنچه شما باید انجام دهید

Gurrola گفت: او ابتدا به عنوان خوانده شده در اینترنت در هفته گذشته در مورد unrequested دانه بودن از طریق پست از چین به مردم در سراسر ایالات متحده

"سپس ما یک مشورتی روز یکشنبه از ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی که این شده بود که در کشورهای دیگر," او گفت:. پس از کالیفرنیا کمیسیون کشاورزی قرار دادن کلمه ایالت در مورد دانه Gurrola گفت: "همه شروع به دریافت گزارش همه بالا و پایین دولت است."

گزارش Gurrola گفت: او در ادامه گفت: برخی از ناخواسته دانه دریافت کرده بودند توسط افرادی که تا به حال قرار داده شده دانه سفارشات آنلاین یا با بذر مشروع شرکت و یا از طریق آمازون است.

او گفت: این عکس ها از unrequested دانه که او را دیده می شود نشان می دهد "تمام انواع دانه ها از همه اشکال و اندازه ها و رنگ ها."

او گفت که بسته های فرستاده شده بودند از چین و بازگشت, آدرس, نوشته شده در, چینی, Gurrola گفت.

محصولات کشاورزی آمده است که به آمریکا از طریق "کانال های معمولی" خواهد بود بازرسی برای اطمینان از آنها در انطباق Gurrola گفت. اما دانه در سوال به نظر می رسد باید از طریق تضعیف چرا که آنها به عنوان برچسب الکترونیکی و یا محصولات طلا و جواهر, او گفت:.

اخبار: Coronavirus اثرات Shasta County, هتل ها کشیده پایین هتل پرداخت مالیات به ردینگ

ساکنان دریافت خواهید کرد که این دانه ها باید آویزان بر روی آنها و تماس Shasta County وزارت کشاورزی که می آیند می توانید آنها را انتخاب کنید. ساکنان نیز می تواند رها کردن هر دانه در آژانس در ردینگ.

هر کسی که کشت این دانه ها باید تماس با آژانس برای هدایت اضافی.

این Shasta County وزارت کشاورزی ممکن است در تماس 3179 Bechelli لین مجموعه 210 در ردینگ یا در 530-224-4949.

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن