J. C. Penney فروشگاه بازگشایی در Vero Beach, جنسن بیچ; اما زنده ماندن آنها ورشکستگی است ؟

Cheryl Smith Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:32 PM EDT 29 مه سال 2020J. C. Penney فروشگاه در ساحل Vero و جن

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

J. C. Penney فروشگاه در ساحل Vero و جنسن بیچ مراکز بازگشایی پنج شنبه پس از اینکه به طور موقت بسته برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

اما آن باقی مانده است دیده شود که آیا آنها باز باقی خواهد ماند و یا در میان 242 فروشگاه های این شرکت را به طور دائم دلیل ورشکستگی آن و آزادسازي به 600 فروشگاه.

در سراسر کشور لباس و لوازم خانگی شرکت را در لیست پیشنهادی فروشگاه بسته شدن در ژوئن 4, دادگاه, پرونده یک قاضی باید یک جلسه در آنها ژوئن 11; و اگر او تصویب انحلال فروش بلافاصله آغاز خواهد شد و ایالات متحده آمریکا امروز روز جمعه گزارش داد.

هر دو ساحل گنجینه فروشگاه ها جان سالم به در برد قبلی آزادسازي 24 فروشگاه در 2019.

با همه گیر بدهی های بیش از حد و سال با کاهش فروش این شرکت بنا به گزارش ها برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در مارس 15 و خواسته صاحبخانه به اتهام اجاره برای ژوئن, ژوئیه و اوت.

بیشتر: رودخانه هند بازار با تمرکز بر "جامعه" مستاجران

هیچ یک در هر دو مرکز به دفتر مرکزی شرکت در پاسخ به TCPalm درخواست برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا آنها چشم پوشی اجاره و چگونه آن را تحت تاثیر قرار دهد این مراکز اگر آنها به از دست دادن J. C. Penney به عنوان یک لنگر فروشگاه.

رودخانه هند بازار قبلا از دست مجریان سیرز و میسی و Yankee Candle. گنج ساحل مربع از دست لنگر سیرز در سال 2019 و در نزدیکی H. H. گرگ لوازم.

گنج ساحل مربع متعلق به ایندیانا مبتنی بر Simon Property Group و رودخانه هند بازار متعلق به نیویورک مستقر در معدن بین المللی.

J. C. Penney تاسیس شد در وایومینگ در سال 1902 است اما در حال حاضر مستقر در تگزاس است.

محلی ذخیره اطلاعات

جنسن بیچ (ساحل گنجینه مربع)

  • ساعت: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر روزهای چهارشنبه و جمعه; ظهر تا 7 بعد از ظهر روزهای دوشنبه سه شنبه پنج شنبه ها; 11 صبح تا 6 بعد از ظهر روزهای یکشنبه ،
  • تلفن: 772-692-1010
  • آدرس: 3382 n. w. فدرال بزرگراه
  • اطلاعات: تا منظقه وانت

ورو بیچ (هند رودخانه بازار)

  • ساعت: ظهر تا 7 بعد از ظهر روزهای دوشنبه-شنبه; ظهر تا 6 بعد از ظهر روزهای یکشنبه
  • تلفن: 772-569-1600
  • آدرس: 6200 20 سنت مجموعه 700

فروش آنلاین: jcp.com

حمایت از سرمایه گذاری و تحقیقات ویرایشگر Cheryl Smith کار با TCPalm اشتراک. تماس با او در cheryl.smith@tcpalm.com, 772-409-1331 یا @TCPalmCheryl در Twitter و Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب