Shasta County Sheriff اریک Magrini توضیح می دهد که چرا او نمی خواست به استناد آن هجوم COVID-19 سفارشات

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:13 PM EDT مارس 14 سال 2020به عنوان Shasta County, برترین مجری ق

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

به عنوان Shasta County, برترین مجری قانون کلانتر اریک Magrini اولویت برای "آموزش و پرورش" با استناد به بیش از مردم و کسب و کار که مخالف دولت coronavirus اقامت-صفحه اصلی سفارش هم زده بحث — به خصوص پس از بحث بازار مال فروشان در کاتن وود که گفته مقامات نزدیک به هزینه county خوب خود را به شروع به باز کردن برخی از اقتصاد است.

و در حالی که آخر هفته گذشته به بازار مال فروشان منجر به countywide ترساندن — در مورد بازگشایی و یا بالقوه انتقال بسته به نوع که شما بخواهید — Magrini گفت که او قصد ندارد برای شروع با استناد به دیگر افراد و یا کسب و کار است که سرپیچی از دستور.

"هدف من این است که به بیرون بروید و موضوع استناد و یا به عنوان یکی دیگر از کلانتر قرار داده و در آن هدف این است که به جنایتکاران از صاحبان کسب و کار یا است," او گفت: در مصاحبه ای با سابقه افکن هر چند او همچنین گفت: "هیچ چیز را از روی میز."

وقتی پرسید که آیا او می خواهم همیشه در نظر بگیرید تغییر دوره Magrini متوقف شد و سپس گفت: او می خواهم "فقط به همان پیامی است که ما به دنبال به دست آوردن پذیرش از طریق آموزش و پرورش است."

"من فقط نمی خواهید ما را به چشم های سیاه و سفید در سطح دولت بیش از یک حادثه جدا شده زمانی که ما بسیار نزدیک است," او گفت:. "در نظر من است که شخص به شخص ارتباطی است بهترین ... که توانایی نشستن و بگو: این است که ما دیدگاه من نیستم که مایل به در آمده و پایمال حقوق اساسی خود را یا از بین بردن زندگی و یا آزادی و یا چیزهایی که به ما تعلق, اما ما همه همکاران در این با هم; همه ما در زندگی همان جامعه است.'"

برخی از اعضای جامعه را تقبیح کرده اند Magrini موضع در حالی که دیگران ظاهرا خیلی هیجان زده با آن که آنها برنامه ریزی شده یک رالی به افتخار او تا کلانتر خواست آنها را به بیرون رفتن و حمایت از کسب و کارهای محلی به جای.

یک دیدگاه عمومی در روز سه شنبه هیئت ناظران جلسه گفت: Magrini موضع "همه اما چشم پوشی هرج و مرج" در حالی که دیگر به سادگی گفت: آن را "شرم آور است."

در ضمن کسی دیگری نوشت: در ستایش Magrini برای مقاومت در برابر دولت است.

"ما نمی خواهیم از بودجه فدرال; ما می خواهیم آزادی" فرد گفت.

بیشتر: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

بحث لمس کردن پشت افتا ،

Shasta County سرپرستان لئونارد Moty — سابق ردینگ رئیس پلیس — محکوم به بازار مال فروشان به عنوان "غیر مسئولانه" در همان جلسه و در حالی که همکار استاد راهنما استیو مورگان گفت که او "وحشت زده" توسط گزارش جمعیت 2000 وجود دارد.

"وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد حقوق اساسی, اما من فکر می کنم آنها را فراموش کرده در مورد هر کس دیگری را از حقوق اساسی برای یک جامعه امن," Moty گفت.

بیشتر: 530 جرم سازمان دیده بان: زن می شکند به Shasta County Assessor-ضبط drop box

در حالی که به آنها اشاره نمی Magrini به طور مستقیم کلانتر خود پست-بازار مال فروشان نظرات به ایستادگی کردن. Magrini گفت که او صحبت را به بازار مال فروشان سازمان و معتقد بودند که آنها می خواهم به دنبال دستورالعمل های ایمنی اما او نگهداری شنبه که او "نه اشتباه کسی" برای این رویداد.

"آنها تا به حال هیچ ایده آن بود که به رفتن و من باور دارم که من به آنچه که او به من گفتن دقیق است. چرا که ما بیش از حد انتظار نداشت که در آن قرار بود دریافت که" Magrini گفت. "من نه اشتباه کسی که. من فکر می کنم که فقط نبض جامعه ما و اضطراب برای ایجاد ظاهر ، و من فقط فکر می کنم ما به عنوان یک جامعه نیاز به مسئول و دوباره ملاحظه از این کسب و کار."

دیگر مسئولان شهرستان در دفاع از Magrini از جمله بهداشت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert.

"من می خواهم به ستایش کلانتر برای شناسایی بسیاری از موارد در جامعه است که نیاز به خطاب" Ewert گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه. "من فکر نمی کنم آن را درست درک است که او شما می دانید فقط ایستاده. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که رفتن در پشت صحنه."

Magrini گفت: همچنین بیشتر به در نظر گرفتن زمانی که تصمیم گیری که آیا به استناد به — از جمله آنچه به انجام اگر مردم می گویند آنها سرپیچی از دستور به هر حال.

"اینطور نیست که ما در حال رفتن به تماس در گارد ملی. این عملی است یا واقع گرایانه," او گفت:. "چگونه می توانیم با هم کار کنند به حداقل مسئول است؟"

Magrini — که در زمان بیش از به عنوان کلانتر در ابتدای سال که زمان فعلی تام Bosenko بازنشسته — آیا به تنهایی در اولویت خود برای اجبار.

دیگر کلانترها تا حد زیادی محافظه کار در استان ها گفته اند که آنها نمی خواهد اجرای, اقامت خانه سفارشات و Shasta County سرپرست Les Baugh تولید خود را زمانی که بحث او نوشته شده آنلاین در مورد مدل موی او در سرپیچی از قانون است.

در ضمن ردینگ شهرستان Manager بری Tippin در روز پنج شنبه گفت که او موافق با Magrini.

"ما انتظار نداریم که ما قصد داریم که به نوعی نیاز به یک تنبیهی اندازه گیری از آنجا که جامعه ما شده است بسیار پاسخگو به آموزش و پرورش, و من فکر می کنم ما قادر خواهد بود برای ادامه به انجام این کار است," او گفت:.

در رد بلاف اداره پلیس از سوی دیگر به استناد یک نوار که در ادامه به کار گیرند.

Magrini اذعان چالش در تلاش به همین دلیل با افرادی که فکر نمی کنم ویروس تهدید واقعی است.

"من را دیده اند که آن را واقعی است; منظور من ... COVID واقعی است و بنابراین مانند هر چیز ما نیاز به آن را به طور جدی. زیرا ما می خواهیم کار را به نگه داشتن همه امن" او گفت:. "من سوگند یاد کرد — این چیزی است که ما ایستاده است, ایمنی و حفاظت از جامعه ما است. و بنابراین ما در حال تلاش برای انجام این کار و ... تعادل آزادیهای فردی."

او اشاره کرد که چگونه کلانتر, بخشی از شهرستان یکپارچه فرماندهی تیم به دسته ویروس.

"یک بیماری همه گیر است نه اجرای قانون موضوع; این یک مسئله بهداشت عمومی فقط توسط آشکار طبیعت از آنچه در آن است. بنابراین این مشکل است به حرکت از آنجا که ما در حمایت از بهداشت عمومی و بنابراین ما در حال تلاش برای کمک به آنها در تخصص خود را اما در همان زمان تعادل آنچه حق برای شهروندان ما کانتی" Magrini گفت. "ما به شدت نیاز به کسب و کار ما در مسیر من خانواده که خود رستوران بنابراین من درک می کنم در یک سطح شخصی به شدت."

بازار مال فروشان جنجال کنار کلانتر گفت: رویکرد خود را تا حد زیادی موفق بوده است و او با افتخار از راه این شهرستان در پاسخ به این ویروس است.

"مردم با من تماس خوش در بسیاری از راه های," او گفت:. "در میان همه hiccups and growing pains, من افتخار می کنم — بسیار بسیار افتخار از جامعه ما است. مانند هر چیزی اگر شما تا به حال توقف رشد و یا یادگیری در این کار پس از آن شما شکست خورده است. و ما در ادامه به رشد و یادگیری این شکل و در تلاش برای ایجاد بهترین تصمیمات و تحصیل کرده ترین تصمیمات است."

بیشتر: Shasta County مقامات اخراج هزاران نفر از سطح پایین پرونده های جنایی در میان COVID-19

بیشتر: اینجا کسب و کار است که می تواند بازگشایی در Shasta County زیر COVID-19 closings

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب