سابق شرکت بد خواننده برایان هاو مرده در 66 TMZ گزارش

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 10:49 AM EDT مه 7 سال 2020توجه داشته باشید: این است که در حال

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

توجه داشته باشید: این است که در حال توسعه و به روز خواهد شد.

سابق شرکت بد خواننده Brian Howe از حمله قلبی درگذشت چهار شنبه, TMZ, امروز گزارش. هاو مدیریت نشده است با تایید این خبر.

هاو 66 بود فقط نقل مکان کرد و به Lake Placid از دیرین خود را خانه در فورت مایرز ساحل. او 66.

هاو قبلا دچار حمله قلبی در سپتامبر. 26, 2017, در حالی که او رانندگی در فورت مایرز, ساحل, او گفت: News-Press سال گذشته است. پزشکان باز انسداد قلب با استنت.

طرفداران و دوستان و نوازندگان در واکنش به این خبر با شوک و خاطرات پنج شنبه.

"برایان هاو عالی بود خواننده گفت:" وینسنت Wolanin از miami gardens, جزیره, که, مدیریت, شرکت, TopNotch, سرگرمی, نمایندگی هاو در طول Bad Company روز. "یکی از بهترین و قدرتمند ترین در راک تاریخ است."

Mark Owen — مدیر Torquay گروه راک کریس بررسی Band — توصیف هاو این راه در Facebook: "یک مرد که تا به حال یک قلب بزرگ برای مردم و حیوانات و همیشه می گفت آنچه که او فکر ... RIP برایان هاو."

انگلیسی خواننده راک زندگی در فورت مایرز, ساحل, برای از 35 سال قبل از حرکت در ماه گذشته به یک کابین در Lake Placid.

هاو بهترین و شناخته شده برای خود را هشت سال با کلاسیک راک Bad Company. او به گروه پیوست و در سال 1986 جایگزین اصلی خواننده Paul Rodgers.

با هم, آنها همکاری نوشت و ثبت چهار طلا و پلاتین-فروش آلبوم ها و آهنگهای "اگر شما نیاز به کسی" "چگونه در مورد آن" و "راه رفتن را از طریق آتش است."

ادامه مطلب: Bad Company برایان هاو مذاکرات در مورد حمله قلبی که چرا او را ترک گروه جدید Nashville, حرفه ای, و غیره.

اما این آسان نیست به جای یک گروه محبوب اصلی خواننده هاو گفت: News-Press سال گذشته است.

"در آن زمان من به سختی از من 20s و من شد پر از شاش و سرکه و من واقعا فکر کردم من می تواند آن را انجام دهد به راحتی — من آنها را نشان می دهد," او گفت:. "اما متاسفانه زندگی است که ساده نیست."

ارتباط خود را با گروه اعضای هیات موسس رشد کرده بود پر از خشم, حسادت و مجادله در آن زمان آنها رو به آخرین آلبوم "در اینجا می آید مشکل است."

"آنها نمی نوشتن بسیاری از آهنگ ها در آن ثبت و از آنها متنفر واقعیت است که این گروه تا به حال موفق شدن دوباره و آنها تا به حال مقدار ورودی به آن" هاو گفت: سال گذشته است. "و خشم شد و تقریبا به نقطه آنها را متهم من از بزرگ بودن سر و یا از خود راضی و یا هر آنچه شما می خواهید به آن تماس بگیرید."

سرانجام هاو زده خود در سال 1994 و ثبت چندین آلبوم, از جمله 1997 را "درهم در آبی" و 2017 را "Hot Tin Roof." اما هیچ یک از این آلبوم تا به حال موفقیت به همان کار خود را با شرکت بد.

هنوز هاو گفت او ابراز تاسف هیچ چیز از او rock 'n' roll حرفه ای.

"آن را دوست داشتنی سوار," او گفت: سال گذشته است. "این فوق العاده به عنوان یک مرد که می تواند به نوشتن آهنگ است که مردم در واقع می خواهم.

"من هرگز واقعا بسیار بیش از این واقعیت است که زمانی که من راه رفتن روی صحنه مخاطب می داند این آهنگ احتمالا بهتر از من انجام دهد. و این فوق العاده ای تعریف برای هر هنرمند در هر قد و قامت در همه. اگر آنها می دانند که کلمات به آهنگ ها که شما باید نوشته خود را در اتاق خواب — wow.

"این بسیار عجیب و غریب حقیقی زندگی است. اما آن باور نکردنی است. آن باور نکردنی است. من عاشق زندگی من است. من آن را دوست داشتم."

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن