سه رقمی و بالا در ردینگ در اینجا به ماندن برای هفته یا بیشتر

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:16 PM EDT Jul 13, 2020دره ساکرامنتو ساکنان می توانید انتظار سه رقم

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

دره ساکرامنتو ساکنان می توانید انتظار سه رقمی و درجه حرارت در تمام هفته و احتمالا به هفته آینده.

که به معنی افزایش خطر آتش سوزی و خطر برای مردم بیشتر در معرض گرما بیماری های مرتبط با بهداشت مقامات و هواشناسان گفت.

این هفته روزانه درجه حرارت بالا در ردینگ خواهد شد به احتمال زیاد اوج در 109 روز چهارشنبه گفت: هواشناس Karleisa Rogacheski در خدمات ملی آب و هوا در ساکرامنتو. انتظار می رود سه رقمی حرارت حداقل از طریق پنج شنبه.

افزایش درجه حرارت و نور و نسیم و رطوبت کم (10% به 20%) شبانه و همچنین در طول روز می تواند به معنای بیشتر خطر آتش سوزی. هیچ پرچم قرمز هشدار, در اثر, در حال حاضر, اما مردم باید با احتیاط به آتش منابع سوخت مانند قلم مو و چمن Rogacheski گفت.

وجود دارد شانس اندکی از رعد و برق در کوه های سیرا در روز چهارشنبه و پنج شنبه. اگر آن طوفان شکستن رعد و برق می تواند آتش سوزی. کسانی که طوفان ممکن است رسیدن به کوهپایه اما نه پیش بینی شده برای رسیدن به دره ساکرامنتو طبقه Rogacheski گفت.

هواشناسان و مقامات بهداشتی هشدار می دهند شمالی وزارت امور خارجه در اعتراض به اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از گرما و مشکلات مرتبط با سلامت.

مراکز کنترل بیماری مقامات بهداشتی توصیه مردم به ماندن هیدراته و جلوگیری از بیرون رفتن در گرمترین زمان روز: بین 10 صبح و 5 بعد از ظهر مردم نیز باید سعی کنید برای جلوگیری از بودن در نور مستقيم آفتاب و در طول این ساعت.

گروه های خاصی از جمله سالمندان و کودکان خردسال به ویژه آسیب پذیر به اثرات گرما و در معرض خطر ابتلا به گرمازدگي و دیگر گرما بیماری های مرتبط با توجه به CDC.

خنک کننده مراکز ممکن است باز

تسکین ممکن است سخت به پیدا کردن برای برخی از مردم بدون کافی و تهویه مطبوع.

پیش بینی نمی کند دیدار با معیار برای افتتاح رسمی خنک کننده مراکز Shasta County بهداشت و خدمات انسانی مدیر برنامه Kerri Schuette گفت. شرایط مورد نیاز برای باز کردن شامل یک پیش بینی است که می گوید: شاخص حرارت خواهد شد در بالای 105 درجه به مدت حداقل چهار ساعت در بعد از ظهر و خنک نیست زیر 80 درجه برای بیش از چهار ساعت در شب — هر دو برای حداقل سه روز در یک ردیف.

"در حال حاضر ما مردم را تشویق می کنیم که اصلا تهویه مطبوع برای خنک کردن در تهویه مطبوع فضاهای نگهداری مناسب اجتماعی فاصله و پوشیدن پوشش صورت به عنوان مورد نیاز توسط دولت منظور" Schuette گفت.

این Shasta County Library در ردینگ و تن. شاستا بازار در حال غیر رسمی خنک کننده لکه های که در آن مردم می تواند به Schuette گفت: اما برخی از محدودیت در محل در طول COVID-19 بحران است.

در ردینگ کتابخانه 100 نفر در مجاز در یک زمان و طول مدت اقامت محدود به یک ساعت مدیر کتابخانه راشل Carr گفت. "ما هنوز به آمار که 100 نفر حداکثر ظرفیت اما اگر ما (و آن را واقعا داغ ما می تواند بیشتر). ما را دوباره سازمان دهی اتاق کنفرانس برای یک خنک کننده مرکز" اجتماعی فاصله شیوه در محل.

آبراه هنوز واقعا گرما تا هواشناسان هشدار می دهند recreationalists برای بررسی شرایط است. مطمئن شوید که دمای آب هنوز هم بیش از حد سرد برای شنا یا دیگر فعالیت های آبزی. همچنین سازمان دیده بان برای حرکت سریع در آب و آب است که حامل باقی مانده است.

مطالب بیشتر:

  • کالیفرنیا دوباره خاموش میله داخل سالن ناهار خوری و بسیاری از ورزشگاه کلیساها
  • Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: در اینجا چیزی است که ما می دانیم دوشنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور
  • پایان تماشا کنید: محبوب K-9 دریافت 'نهایی سوار' در اجرای قانون و ادای احترام

ردینگ داغترین روز تا کنون این سال بود 26 ژوئن Rogacheski گفت. درجه حرارت افزایش یافت و به 112 که جمعه است. روزانه درجه حرارت بالا رسیده 109 در ژوئن 22 و 25.

آنچه که در حال حاضر متفاوت است و آن سه رقمی در اینجا به ماندن در حالی که احتمالا به هفته آینده, او گفت:.

برای کسب اطلاعات بیشتر در داغ آب و هوا, ایمنی, دیدن Shasta County گرما ایمنی اطلاعات در https://bit.ly/2ZnMhcj و CDC و پیشگیری نکاتی برای جلوگیری از گرما بیماری های مربوط در https://bit.ly/2YUAMHV.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن