چگونه میتوان توقف هپی چیر در 5 روز

فروشگاه اینتکس لند در ایران با مرکزیت شعبه شهر تهران اقدام به تولید و ساخت مبل شنی ، صندلی های هپی چیر و مبلم

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فروشگاه اینتکس لند در ایران با مرکزیت شعبه شهر تهران اقدام به تولید و ساخت مبل شنی ، صندلی های هپی چیر و مبلمان بین بگ می نماید که با حذف واسطه ها این صندلی های یونولیتی را با قیمت ارزان در به فروش می رساند . راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند . در همین رابطه شما می توانید این محصولات را در سایزهای کوچک از حدود قیمت 200 هزار تومان مشاهده کرده و در سایز های بزرگ نیز تا یک میلیون و پانصد هزار تومان این محصولات قیمت گذاری می شوند. Data h​as ᠎been g enerated ᠎wi᠎th GSA Conte nt Gener᠎ator  DEMO!

مشتریان گرامی توجه داشته باشند که انواع مبل هپی چیر در کارگاه تولیدی هپی چیر اینتکس شو نسبت به سلیقه شما در اندازه های بزرگ و کوچک و با پارچه های دلخواه تولید میشوند و در کمترین زمان تحویل خواهد شد . خریداران گرامی مبل های هپی چیر در اندازه های مختلف توجه داشته باشید که این مدل هپی چیر در سایز های دلخواه شما و رنگ بندی های مختلف به سلیقه شما تولید میشود و این کارخانه تولید کننده مبلمان هپی چیر این اطمینان را به شما میدهد که از بهترین پارچه و مواد داخل مبل هپی چیر در تولید این مبل به کار میرود. هپی چیر یک نفره پارچه ای به رنگ زرشکی و با پارچه مازراتی تولید شده و بهترین مبل راحتی شنی مخصوص بزرگسالان میباشد که با ساختار کاملا طبی و استاندارد در کارخانه تولید کننده مبل های هپیچیر سایت شاپ اینتکس تولید میشوند . همچنین این مبلهای راحتی بهترین انتخاب برای فضای نشیمن، اتاق خواب و اتاق بازی کودک هستند. وزن آن نیز اندک بوده و با توجه به حجم مناسب آن می توانید آن را به راحتی در هر نقطه از منزل خود مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . This conte nt was do ne with t​he  he lp of GSA C ontent Generat or  DEMO᠎!

این کاناپه بادی کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به قابل حمل بودن این محصول وعدم نیاز به پمپ باد بسیار بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشد . دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش مبل هپی چیر در نمایندگی مبل هپی چیر سایت شاپ اینتکس , یک زیپ در قسمت زیر مبل بوده که در صورت لزوم از آن قسمت به مبل یونولیت اضافه کرد و یا از آن خالی نمود . آموزش ساخت مبل شنی و بین بگ و هپی چیر . قابل ذکر می باشد که تمام ارگونومی ساخت این محصول به صورت استاندارد های جهانی ساخته شده و هیچ مشکلی از نظر طراحی و ارگونومی ساخت، را دارا نمی باشد. اگر شما نیز مجذوب این محصول شده اید می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را تهیه نمایید . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که برای این محصول بسیار مطلوب می باشد و شما به راحتی می توانید آن را حمل وجا به جا نمایید . بسیاری از افراد برای راحتی بیشتر و تماشای تلویزیون و یا بازی های کامپیوتری نیاز به مبلمان راحتی و طبی هستند که در طولانی مدت بتوانند بنشینند .

این مبل به راحتی قادر است در تمام سنین تا وزن 150 کیلوگرم را بدون آسیب دیدن تحمل کند. حال اگر محصول شما دارای تکیه گاه و دستگیره به صورت هم زمان باشد ، شما تقریبا یک مبل راحتی یک نفره را در اختیار خواهید داشت که خب برای استراحت فوق العاده ایده آل خواهد بود. این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد، تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی نشیمنگاه آن نشسته، تا محصول حالت اصلی خودش را که در عکس این محصول مشاهده می کنید، دریابد و از آن به آسانی و با خیال راحت بتوانید استفاده کنید. بین بگ، هپی چیر یا صندلی شنی، به نوعی صندلی بالش مانند و قابل انعطاف گفته میشود که از یک کاور از جنس چرم مصنوعی، خز یا پارچه و مواد داخلی پلیمری نرم تشکیل شده. این مبل های راحت و انعطاف پذیر که طرفداران زیادی دارند، دارای تحمل وزن بالایی هستند و کودکان شما هر چقدر دلشان بخواهد می تواند روی آن ورجه وورجه کنند. ساختار ریز شده یا به اصطلاح شن شده این مواد داخلی ، کمک می کند تا مبل شنی حالت پذیر باشد و بتواند به خوبی فرم بگیرد تا افراد حس بهتر و راحت تری را در هنگام نشستن بر روی مبل های شنی تجربه کنند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن