سباستین مرحله نهایی مسابقات بافندگی به عنوان عضو شورای چارلز Mauti می اد داد حذف به عنوان شهردار

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 5:30 PM EDT Apr 21, 2020سباستین — برای اولین بار یک عمل سیاسی کمیته سازمان

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

سباستین — برای اولین بار یک عمل سیاسی کمیته سازماندهی به یاد اعضای شورای شهر Damien Gilliams و پاملا parris در.

در حال حاضر معاون شهردار چارلز Mauti می اد داد حذف به عنوان شهردار.

در یک یادداشت به شهرستان مدیر پل کارلایل Mauti گفت که او می خواهد به "لغو موقعیت شهردار" و برگزاری یک سازماندهی مجدد برای شورای به دوباره رفتن را از طریق فرایند انتخاب شهردار. او خواسته که در این مورد بود در روز چهارشنبه شورای شهر در دستور کار است.

داد در روز سه شنبه کاهش یافته است به نظر Mauti تلاش جز به اصرار ساکنان به "خواندن منشور." او گفت که در نظر بیشتر در روز چهارشنبه شورای شهر نشست.

Mauti بازگشت نیست یک تماس را به دنبال نظر.

بیشتر: PAC سازماندهی در سباستین را فشار دهید برای به یاد بیاورید از Gilliams, parris در

تحت این شهرستان منشور شهردار انتخاب شده است توسط شورای شهر در اولین جلسه خود پس از انتخابات نوامبر. داد شهردار شد در 3-2 رای خود را با رای و حمایت از جیم تپه و Mauti. رای گیری در حمایت از انتصاب. Mauti شد و سپس انتخاب معاون شهردار.

شهردار را می توان تنها در یک مورد از مرگ, استعفای حذف از دفتر در هر صورت مجاز توسط قانون و یا جریمه از او و یا او را با توجه به منشور. جریمه شامل ارتکاب اخلاقی جرم; غیبت از سه جلسه متوالی; نقض شهرستان منشور; و یا فاقد صلاحیت برای اداره چنین به عنوان حرکت به خارج از شهر.

آخرین بار وجود دارد بالقوه میان مدت تغییر شهردار در سال 2016 زمانی که شهردار ریچارد Gillmor تلاش برای استعفا از این پست و معاون شهردار جروم Adams تبدیل شدن به شهردار. اما شورای قبول Gillmor استعفای, و تصمیم به سازماندهی مجدد نامگذاری باب McPartlan به عنوان شهردار و نگه داشتن آدامز معاون شهردار.

بیشتر: رودخانه هند را به تعویق انداخت ورو بیچ, سباستین رودخانه دبیرستان فارغ التحصیلی

در زمان اقدام دادستان شهرستان کلی آرمیتاژ گفت: این شورا بود و در حقوق خود را به فسخ آن انتصاب شهردار و انتخاب شهردار جدید. آرمیتاژ گفت: این منشور به طور خاص کمک های مالی شورای اقتدار به تصمیم می گیرید که در خدمت به عنوان شهردار و در آن می توانید خنثیسازی این تصمیم در زمان بعد.

عضو شورای جیم هیل گفت که رای دادن در برابر هر گونه اقدام به حذف Dodd به عنوان شهردار.

"من فکر می کنم شهردار Dodd انجام شده است یک کار فوق العاده به عنوان شهردار گفت:" تپه. "من از آنچه که او انجام داده و چگونه او به کار گرفته شود تا حرفه ای."

اما عضو شورای دامین Gilliams گفت که او هرگز یک فن بزرگ از داد و نه رای گیری برای انتصاب او به عنوان شهردار.

"او پس از شهر" منشور گفت: Gilliams. "با این حال من اعتقاد دارم هر کس نیاز به شنیده می شود و باید با توجه روند. من مایل به روشنفکر است."

هنوز Gilliams مورد انتقاد قرار داد برای نظرات اخیر که حکومت نظامی در شهر نیویورک احتمالا خوب در طول COVID-19 دلیل "وجود دارد بسیاری از مردم در شهر نیویورک" و سباستین تنها "شش پیر اعداد بدرد نخور" به نگرانی در مورد.

Gilliams بومی نیویورکر به نام نظرات نامناسب و گفت: شهردار باید بهتر شناخته شده اند.

در ماه دسامبر Councilwoman پاملا parris در بر داشت خودش را در آب داغ در هنگام نظر به او نسبت داده شده در رسانه های اجتماعی به نام "چربی و چاقی در جمعیت" و با اشاره به سباستین ساکنان به عنوان "carpetbagger یانکی ها." Parris در گفت نظرات و تحریف شده و محروم ساختن آنها.

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن