اسکراب! تاریخی راه اندازی از فضانوردان ناسا در SpaceX خدمه اژدها را به صبر

Emre کلی و الساندرو Marazzi ساسون فلوریدا امروزمنتشر شده 5:04 PM EDT مه 27 سال 2020با وجود چک کردن نقطه عطف پس

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

با وجود چک کردن نقطه عطف پس از نقطه عطف آب و هوای نامساعد در اطراف مرکز فضایی کندی آمد جلوتر شنبه مجبور ناسا و اسپیس ایکس برای اسکراب تاریخی اندازی فضانوردان.

جانباز فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley تا به حال به ایستادگی کردن از خود را در 4:33 p.m راه اندازی از پد 39A یک ماموریت است که باید خود را گرفته خدمه کپسول اژدها به ایستگاه فضایی بین المللی پس از نزدیک به یک دهه وقفه در آمریکا crewed پرواز. سابق شاتل فضایی فضانوردان رفت و از طریق paces خود را برای ماموریت از جمله یک صبحانه سنتی از استیک و تخم مرغ, کت و شلوار در تاریخی عملیات و ساختمان پرداخت و 20 دقیقه سواری به پد 39A در دو تسلا Suv ها.

فرصت بعدی برای راه اندازی خواهد شد 3:22 بعد از ظهر شنبه. در صورتی که بیش از حد با تاخیر 3 p. m. روز شنبه شده است میله میله برای پرتاب از 230-پا بلند موشک. آب و هوا برای هر دو نسخه پشتیبان تهیه خرما می ایستد در 60% "برو" با توجه به فضای نیروی آخرین پیش بینی است.

در پست-اسکراب بحث و گفتگو با فضانوردان بر روی پد یک SpaceX کارمند در کنترل ماموریت گفت: راه اندازی معیار نقض شده توسط آب و هوا خواهد به احتمال زیاد پاک شده فقط 10 دقیقه پس از برنامه ریزی زمان راه اندازی.

"ما می توانیم برخی از قطرات باران بر روی ویندوز" هرلی گفت: پس از اسکراب و هنوز هم بسته به خدمه اژدها در حالی که سوخت شد تخلیه از 230-پا بلند موشک در زیر او. "ما درک می کنیم که همه احتمالا کمی bummed ، این فقط بخشی از معامله است."

"همه آماده بود و ما امروز درک که. کشتی بزرگ بود. ما دوباره آن را انجام دهد در روز شنبه" او گفت:.

فالکون 9 به راه اندازی دقیقا در زمان مشخص شده برای ISS ماموریت. به عنوان ایستگاه فضایی slingshots در اطراف زمین در 17,000 mph برخی از 250 مایل در مدار موشک به کمک کپسول رسیدن به دقیق رهگیری مسیر. تاخیر معنی آن را نمی توانید "گرفتن."

فضای ساحل است برخورد با دلتنگ آب و هوا برای چند روز اما روز شنبه به نظر می رسید به ایستادگی کردن به خصوص در فولاد خوزستان. موج پس از موج از دوش تندباد و رعد و برق بودند به نحوی در صدر زمانی که خدمات ملی آب و هوا صادر شده یک گردباد هشدار برای یک منطقه در شمال پد 39A. هیچ گردباد تشکیل شده اما دیدنی قفسه ابر نورد بیش نمادین خودرو ساختمان مونتاژ و راه اندازی پد نگه داشتن آب و قوانین "در قرمز."

بازدید کنندگان به فولاد خوزستان روز چهارشنبه شامل رئیس جمهور تهمت, معاون رئیس جمهور, پنس, SpaceX مدیر عامل Elon Musk و حداقل نیم دوجین فعلی و سابق فضانوردان. به عنوان رئیس جمهور در پرواز از واشنگتن به او کردم یک دیدگاه منحصر به فرد از پد 39A به عنوان یک نیروی هوایی, خلبانان پرواز در اطراف پد و خودرو مونتاژ ساختمان در نهایت فرود در سابق فرود شاتل تسهیلات.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی شده بود به صحبت می کنند در یک پست-راه اندازی رویداد را تا زمانی که در ماموریت بود و پاک. قبل از تلاش او در صحبت با خبرنگاران گفت این بود: "کار عشق" به صورت پنس که سران ملی فضای شورای.

"من فقط می خواهم بگویم که این یک روز بسیار هیجان انگیز برای کشور ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما شده اند در این مدت طولانی و سخت برای سه و نیم سال است."

تجاری خدمه برنامه طراحی شده برای بازگشت انسان spaceflight قابلیت به ایالات متحده آمریکا پس از پایان برنامه شاتلهای فضایی آغاز شد در سال 2011. پس از انتخاب SpaceX و بوئینگ فضاپیما به ارائه فضانوردان به ISS

"امریکا باید خود را برای رهبری جهان, آقا و شما ما را در این موقعیت برای انجام این کار" ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت: رئیس جمهور.

تماس با Emre کلی در aekelly@floridatoday.com یا 321-242-3715. او را دنبال کنید در Twitter, Facebook و Instagram at @EmreKelly. حمایت خود را از فضای روزنامه نگاری با اشتراک در floridatoday.com/specialoffer/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن