ردینگ بدنسازی مالک می گوید: عدم وجود ویروس سرکوب ایجاد unlevel زمین بازی

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:07 PM EDT مارس 15 سال 2020یک ردینگ بهداشت و درمان باشگاه مالک است زیرا

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

یک ردینگ بهداشت و درمان باشگاه مالک است زیرا او معتقد است عدم محلی در اجرای کسب و کار که مخالف دولت coronavirus اقامت-صفحه اصلی به منظور ایجاد یک unlevel زمین بازی.

شاستا ورزشی باشگاه مالک/مدیر کل چارلی هاوزر گفت که او می داند از ورزشگاه در ردینگ که برنامه ریزی برای بازگشایی در هفته آینده و نگران است که اگر بیشتر به دنبال آن ایجاد خواهد شد پتانسیل بیشتر در معرض خطر عفونت است.

"این فشارهای کسی مثل من به همان تصمیم و احتمالا همه به دنبال کت و شلوار" هاوزر گفت.

بهداشت و درمان باشگاه همراه با آرایشگاه و سالن هنوز هم می تواند باز نمی شود, در هر دولت منظور و به نظر نمی رسد این محدودیت برداشته خواهد شد در هر زمان به زودی.

"ورزشگاه مجاز به باز کردن. هیچ منطقه خاکستری" بهداشت و خدمات انسانی سازمان, سخنگوی Kerri Schuette گفت: صبح روز جمعه اضافه کرد که این شهرستان آگاه است از چند ورزشگاه که برنامه ریزی برای باز کردن.

مرتبط با: Siskiyou County revs تا COVID-19 تست تلاش preps برای مرحله 2 از بازگشایی

در یک ایمیل پیگیری به ثبت افکن در بعد از ظهر جمعه Schuette تصریح کرد که ورزشگاه مجاز به باز کردن سطح ایالت. اما "برخی از اجزای برخی از ورزشگاه ها مجاز در حال حاضر از جمله تخت برنزه و لباس فروش."

در آوریل 27, برنج برادران برزیل Jiu-Jitsu استودیو در ردینگ شد یکی از اولین کسب و کار برای بازگشایی در ردینگ در سرپیچی از دستور دولت است.

کسب و کار پس از دریافت نامه ای از Shasta County وزارت بهداشت درخواست بدنسازی به "قطع در فرد خدمات" اما همچنان به کار گیرند. صاحبان گفت: ثبت افکن آنها خواهد دید اگر اثبات وجود دارد که باز کردن کسب و کار خود منجر به شیوع کروناویروس در جامعه است.

جوامع دیگر باید اشاره کرد مبارز کسب و کار.

این پالومینو اتاق در رد بلاف ذکر شده بود دو بار توسط پلیس اولین آخر هفته ماه مه به اتهام خدمت به مشتریان در آن اتاق ناهار خوری در زمان تخلف دولت محدودیت در از eateries در طول COVID-19 شیوع.

مرتبط با: Shasta County Sheriff اریک Magrini توضیح می دهد که چرا او نمی خواست به استناد آن هجوم COVID-19 سفارشات

هر دو Shasta County Sheriff اریک Magrini و ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> ترجیح داده اند به آموزش و کار با کسب و کار است که سرپیچی از قوانین است.

اما می تواند که بود در حال تغییر است ؟

روز جمعه صبح <url> بود در راه خود را به یک county متحد دستور جلسه که در آن او گفت که آنها می رویم به بحث در مورد اخبار از ورزشگاه باز و کسب و کارهای دیگر که حاضر به پیروی.

او امیدوار است اجرای قانون محلی می آمد به یک اجماع با برنامه ریزی برای حرکت رو به جلو است.

بیشتر: Shasta County, به نظر می رسد به مذاکره مجدد هزینه برای استفاده از مدنی به عنوان بیمارستان صحرایی

"آن را انجام نمی دهد من خیلی خوب به استناد کسی اگر دا (دادستان) است و نه به تعقیب," <url> گفت. "البته آخرین چیزی که من می خواهم انجام دهید این است که استناد به کسی. من ترجیح آیا آموزش و پرورش و کار با آنها را به پیروی کنند."

اما <url> می گوید: او موافق با هاوزر که این منصفانه نیست برای کسب و کار برای دیدن رقبای خود را باز زمانی که آنها در حال دنبال کردن قوانین برای اقامت بسته شده است.

"در برخی از نقطه است و در حال رفتن به دریافت نا امید صاحبان کسب و کار در حال رفتن به دریافت نا امید و آنها در حال رفتن به انجام آنچه آنها می خواهند و قرار می دهد که کل جامعه ما در معرض خطر, خطر از رفتن به عقب خطر عفونت" <url> گفت.

هاوزر گفت که او می خواهم برای دیدن مقامات آنها را به راهنمایی بیشتر.

"حتی اگر بخش فقط می آیند و می گویند در شش روز ما در حال رفتن به انتشار دستورالعمل و یا در هشت روز ما قادر خواهد بود به. آن را ندارد به قطعی فقط به برخی از گرما ما," او گفت:.

هاوزر نیز شگفتی چه اجرای قانون و مقامات بهداشت انجام خواهد شد باید سنبله در coronavirus موارد نتیجه اگر باشگاه های بهداشتی ورزشگاه و دیگر مبارز کسب و کار باز است. به همین دلیل او را با احتیاط به بازگشایی شده است.

مرتبط با: یکی دیگر از coronavirus تلفات: کالیفرنیا بودجه; مراقبت های بهداشتی در دستور کار محدود

"من 40 کارکنان را به بازگشت به کار. (اگر چه) اگر شهرستان گام به عقب می گوید: "هی بچه ها ما به شما تعطیل," او گفت:. "اگر من را کارکنان و ... را از مزایای بیکاری را متوقف, آن را یک روند آسان به دریافت کنید که دوباره رفتن."

در ضمن اجتماعی-فاصله دستورالعمل توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود مردم حفظ حداقل 6 فوت یا بیشتر فاصله بین آنها. CDC همچنین آمده است که مجامع عمومی باید محدود به حداکثر 10 نفر است.

این ویروس با توجه به CDC در درجه اول گسترش از فردی به فرد دیگر از طریق قطرات تنفسی رو با سرفه و عطسه منتقل شده است به دیگران که استنشاق ویروس.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن