ردینگ رئیس آتش نشانی کالن Kreider که رهبری از طریق کار, آتش, اعلام بازنشستگی

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:43 PM EDT Jun 1, 2020ردینگ رئیس آتش نشانی کالن Kreider که از طریق صفوف

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

ردینگ رئیس آتش نشانی کالن Kreider که از طریق صفوف افزایش منجر به آتش نیروی در طول Carr آتش اعلام کرده است که او بازنشسته است و از بالا و پست. آخرین روز خواهد بود Aug. 21.

سراسر کشور جستجو خود را برای جایگزینی آغاز خواهد شد در اواخر این ماه.

Kreider شده بود معاون وزارت هنگامی که او نام موقت رئیس در اوایل ماه جولای 2018 پس از مرگ از سابق رئیس آتش نشانی جری خاکستری است.

خاکستری, 54, به طور غیر منتظره درگذشت در خواب خود را از یک حمله قلبی.

Kreider ترویج شد به رئیس آتش نشانی در نوامبر سال 2018 است.

Kreider کرده شهر ردینگ از سال 1985 زمانی که او آغاز شده به عنوان یک سرایدار. او شروع به کار به عنوان یک دانشجوی آتش نشانی در سال 1988.

Kreider شروع به کار در خدمات آتش نشانی از دبیرستان بود که او یک فصلی آتش نشان برای کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش در آن جاده فرودگاه ایستگاه.

بعد او به عنوان یک دانش آموز آتش نشان با شهر ردینگ در حالی که شرکت شستا کالج برای دو سال. پس از درآمد خود را AA درجه در آتش علم Kreider استخدام شد و به عنوان یک آتش نشان در ال دردو هیلز شرق ساکرامنتو.

او به ردینگ در سال 1993 به عنوان یک آتش نشان برگزار شد و جانشینی موقعیت از جمله مهندس کاپیتان گردان رئیس معاون و رئیس موقت.

در حالی که در ردینگ او تبدیل به Cogswell کالج پلی تکنیک در Sunnyvale, جایی که او به دست آورده مدرک لیسانس خود را در آتش دولت.

Kreider بلافاصله نمی تواند از نظر دوشنبه ،

بیشتر از ردینگ:

بیشتر: 'هدف این است که واقعا برای زنده ماندن.' که در آن Shasta County رستوران ایستاده پس از COVID-19

بیشتر: "چرا ما همیشه ضربه برای اولین بار؟: پیشنهاد کاهش بودجه هدف آسیب پذیر کالیفرنیا

بیشتر: وزوز: همه گیر کمک می کند تا افزایش شاهدانه فروش 25 درصد برای حداقل یک ردینگ فروشگاه

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن