اعتراض aftermath: کلانتر Magrini بیانیه 'من فرستاده کردن لبه'

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:33 AM EDT Jun 11, 2020Shasta County Sheriff اریک Magrini تلاش برای تن

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

Shasta County Sheriff اریک Magrini تلاش برای تنظیم ضبط مستقیم در مورد اینکه آیا او دعوت گروه به ردینگ جورج فلوید تظاهرات خشم اعضای حداقل یکی از گروه هایی که با او تماس قبل از تظاهرات.

برخی از مردم که نشان داد تا در جورج فلوید تظاهرات در 2 ژوئن گفت که قبل از تظاهرات آنها تماس Magrini گفت که آنها خود را "حضور خوب خواهد بود برای حفظ صلح است."

اما نیست که راه Magrini آن را می بیند به گفته او posted on Facebook دو روز پس از اعتراض.

"آن را به عنوان مربوط به نظرات اخیر مورد اعتراض در ردینگ من دعوت نکرد هر 'شبه' گروه یا هر گروه دیگر به آمدن به شهر و شرکت" Magrini بیانیه می گوید.

"روز اعتراض دفتر ما تماس گرفته شد و توسط دو گروه مختلف" بیانیه می گوید.

"اولین گروه Cottonwood جامعه دیده بان من ارسال یک پیام حاکی از رفتن آنها برای حضور در این اعتراض. یکی دیگر از گروه شمال کالیفرنیا شبه نظامیان به کلانتر دفتر اصلی. آنها گفت: سوابق کارمند آنها در شهر برای اعتراض. تکرار می کنم من نه درخواست و یا درخواست هر گروه و یا سازمان ها به شهر می آیند به نظر می رسد در هر صورت" کلانتر نوشت.

مرتبط با: جورج Floyd: مقامات از سراسر شمالی وزارت امور خارجه در واکنش به قتل یک پاسخ متفاوت

کلانتر ممکن است دعوت کرده اند هر گروه به اعتراض اما او آنها را به احساس مانند آنها خواهد بود خوش آمدید به حضور گفت: Jesse لین یک مدیر برای یک Shasta County, Facebook گروهی به نام سهام در NorCal.

در طول یک Facebook پادکست به نام G14 هفته گذشته لین گفت که او رفت و به کلانتر در ردینگ به اجازه Magrini می دانید گروه خود خواهد بود در تظاهرات. او بحث را کلانتر در فرد اما لین گفت: Magrini او را به نام بعد.

لین گفت: او گفت کلانتر گروه خود را برنامه ریزی شده برای شرکت در تظاهرات به حفظ صلح و حفاظت از حق هر کس را به صحبت کردن در مورد مسائل.

"او گفت که بله ما حضور خوب خواهد بود برای حفظ صلح" لین گفت.

چند صد نفر از مردم برای تظاهرات در دادگاه خیابانی در مرکز شهر ردینگ و در ردینگ تالار شهر در اعتراض به خشونت پلیس و مرگ جورج فلوید که در مه 25 در حالی که دستگیر شدن توسط پلیس مینیاپولیس.

به جز چند تنش و درگیری تظاهرات باقی مانده تا حد زیادی صلح آمیز است.

مرتبط: مصاحبه: کلانتر دانست و در مورد شبه نظامی اما نمی دعوت به تظاهرات ردینگ

مربوط به: 'وحدت بالاتر از همه': چگونه صلح غالب در جورج فلوید اعتراض در مرکز شهر ردینگ و تالار شهر

لین و دیگران با خطر در NorCal گفت: آنها بخشی از یک گروه شبه نظامی. بلکه آنها نگران هستند شهروندانی که می خواهند برای حفظ صلح و اطمینان حاصل شود هر کس حق آزادی بیان است نه نقض, او گفت:.

خط و ایان هوشمند نیز یک مدیر سهام در NorCal صفحه گفت: آنها احساس کلانتر بیانیه را تمام داستان نیست.

"این بیانیه را به طور کامل به من فرستاده کردن لبه" لین گفت: در این پادکست.

"او به من رسیده است. او به نام من و با من خواهد بود خوشحالم که به هر قبض تلفن من" لین گفت.

"او نمی گویند 'نشان می دهد. من می خواهم شما اینجا'" اما او آنها را ترک کنند با این تصور آنها خوش آمد گفت.

"تمام راه را رفت, ما واقعا آن را دوست دارم. و راه او گفت: ما خوش آمدید و امروز از آن گفت: ما نیست" هوشمند گفت: در این پادکست.

Magrini نمی بازگشت پیام به دنبال نظر برای این داستان.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن