خواهد Elon Musk حرکت تسلا تولید کارخانه به بندر سنت لوسی? شهردار تلاش برای فریب او را در اینجا

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:10 PM EDT مارس 20, 2020پورت سنت. لوسی — هنوز هیچ کلمه ای برگشت

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

پورت سنت. لوسی — هنوز هیچ کلمه ای برگشت و در عین حال از Elon.

شهردار گرگ Oravec گریز از مرکز می خواهد کارآفرین Elon Musk به خود نقل مکان تسلا الکتریک خودرو شرکت به پورت سنت لوسی از Fremont, California. Oravec گسترش دعوت May 14 در توییتر.

مشک را به توییتر در مارس 9 می گویند او با توجه به در حال حرکت شرکت خود را از کالیفرنیا پس از اختلاف با بهداشت عمومی مقامات در آالمدا کانتی بر اینکه این کارخانه می تواند باقی می ماند باز در نور از COVID-19 بحران است.

بیشتر: SpaceX راه اندازی: مقامات محلی تقلا برای برنامه ریزی برای جمعیت در پاشنه از coronavirus

او گفت که او ممکن است حرکت به تگزاس و نوادا است.

Alameda مقامات طبقه بندی 5.3 میلیون فوت مربع کارخانه در فریمانت — با خود 10000 کارکنان — به عنوان غیر ضروری و دستور داد آن بسته شده است. مشک اما دوباره باز تولید شده است و ساخت ماشین از روز آخر هفته در سرپیچی از محلی دستورات بهداشتی ایالات متحده امروز گزارش شده است.

Oravec در پاسخ به مشک را صدای جیر جیر درخواست او را به در نظر گرفتن جابجایی به پورت سنت لوسی دیدن چگونه تسلا موسس در حال حاضر آشنا با فلوریدا از طریق SpaceX خود را خصوصی هوافضا تولید کننده و فضا-خدمات حمل و نقل شرکت. SpaceZ به راه اندازی سایت در کیپ کاناورال در مرکز فضایی کندی کمتر از 2 ساعت رانندگی دور.

SpaceX قرار است حمل و نقل ایالات متحده از فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی مارس 27 اولین سرنشین دار به فضا پرتاب از خاک ایالات متحده آمریکا از سال 2011 است.

"اگر این ایده دستاوردهای کشش شما بدون شک دیدن بسیاری از خواستگاران خط پشت مکان شما به طور خاص ذکر است; اما اگر شما در حال رفتن به ترک overtaxed آفتاب دولت, چرا حرکت نمی کند به دولت آفتاب و بیشتر به ویژه در شهرستان پورت سنت لوسی?" Oravec توییتی.

این شهر هنوز برای دریافت پاسخ از مشک یا تسلا اما مهم نیست که به Oravec.

بیشتر: خط SpaceX ماهواره رگه های سراسر گنج ساحل آسمان شب جرقه بحث و گفتگو آنلاین

بیشتر: ایستگاه های شارژ ظاهر در سراسر ساحل گنجینه به عنوان برق خودرو روند قدرت در

"اجازه دهید فایل این تلاش تحت دسته از 'شوت اما چرا که نه؟'" Oravec نوشت: در یک ایمیل "و قدر که در این مورد وجود دارد هیچ آسیبی در تلاش است. مقدار ما سرمایه گذاری در تهیه و ارسال این نامه در حال حاضر بازگشت و با علاقه در فرم بازاریابی و جشن همه چیز خوب است که در حال حاضر اتفاق می افتد در جنوب گرو."

جنوبی بیشه دالان در حال حاضر خانه به کلینیک کلیولند فلوریدا بین المللی دانشگاه Keiser University, Oculus فولاد Accel به نام چند

در این شهر صدای جیر جیر به مشک دریافت کرده بود 492 دوست دارد و 145 رسانهها به عنوان چهارشنبه. اکثریت پاسخ پشتیبانی Oravec تلاش برای فریب تسلا در اینجا.

"که چگونه کسب و کار انجام می شود" جف Reineke توییتی.

ویلیام چوب نوشت:, "بله, لطفا, من برای اولین بار در استخدام خط."

اضافه شده هایدی Condon "آن است که به خوبی یافت می شود درخواست برای آقای مشک به نگاه PSL به این دلیل از محل مالیات و فضای در دسترس است. نیروی انسانی و عقل نیز به آسانی در دسترس است."

هنوز هم برخی از مردم مهم Oravec زمین.

"طوفان شاید شکن معامله در این یکی" Tevin Anglin نوشت. "می خورد که باید به تعمیر کارخانه هر سال است."

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن