ماهی پامپانو ساحل, مرد متهم نما به عنوان پیمانکار سرقت بیش از 16000 $از ساکنان

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:40 AM EDT Jun 25, 2020مارتین کانتی— بدون مجوز پیمانکار متهم شد

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

مارتین کانتی— بدون مجوز پیمانکار متهم شده بود از هزاران نفر از افراد 65 ساله یا مسن تر پس از این ادعا به انجام کار بر روی سقف خود را.

پل جان, 52, از ماهی پامپانو ساحل دستگیر شد بعد از ظهر دوشنبه به اتهام سازماندهی طرح برای فریب دادن grand theft بین $20 ، 000 و 100 ، 000 دلار و سه اتهام سرقت از یک فرد 65 ساله یا مسن تر.

در ژوئن 11, جان رفت و به نامشخص خانه در شهرستان مارتین و گفت: صاحبان دو او نوه فرد است که نصب شده بر پشت بام خود را و او می خواست برای بازرسی و تعمیر سقف به گفته جان بازداشت استشهاد.

سوابق نشان می دهد جان است نه پیمانکار مجاز نیست خود را و یا راه اندازی یک بام کسب و کار ثبت شده در ایالت فلوریدا است.

بیشتر: پورت سنت لوسی مرد متهم نما به عنوان مجوز لوله کش, سرقت $5,000 از مارتین شهرستان

جان گفت: صاحبان او خواهد اسپری و مهر و موم سقف برای $1,000. او بعدها گفت که صاحبان آن خواهد بود $3,000, سوابق نشان می دهد.

مالکان کاهش یافته است به پرداخت 3000 $و پرداخت $1,000.

صاحبان آن به نام محلی شرکت بام که بازرسی به سقف و گفت: آنها جان باعث شده بود تا 6000 دلار ارزش آسیب به سقف پاسیو و درب کشویی بیش از سمپاشی با آلومینیوم اسپری به طور معمول استفاده می شود برای افزایش بهره وری انرژی برای سقف های فلزی.

نمایندگان گفت: مالکان و سپس آنها را به نام, به گزارش جان.

کلانتر سوابق نشان می دهد در یک مناسبت دیگر جان رفت و به یک Martin شهرستان ساکن و گفت: او مربوط به کسی که قرار مالکان' سقف و می خواستم به آن را مهر و موم.

بیشتر: پورت سنت لوسی خانه سلامت, مدیر عامل, بازداشت متهم به پزشکی تقلب توسط مقامات دولتی

در این وضعیت یک مرد پرداخت می شود جان $16,500 به مهر و بازرسی سقف خود را. مرد گفت: نمایندگان پس از جان آیا کار خود را از سقف شروع به "موج" و ناهموار بود. مرد گفت: نمایندگان او یک نظر دوم و دیگر شرکت بام به او گفت سقف تا به حال به جا شود.

بر اساس اطلاعات نمایندگان جمع آوری شده از دو شرایط آنها دستگیر و جان او را به مارتین زندان شهرستان است. او همچنان وجود دارد روز شنبه در $60,000 وثیقه.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن