واقعیت را بررسی کنید: مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: ما coronavirus مرگ و مير است 'یکی از کمترین ها در جهان

نیکلاس وو ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:35 AM EDT Apr 23, 2020واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پ

توسط ABTINNEWS در 4 اردیبهشت 1399

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ایالات متحده coronavirus مرگ و مير است "یکی از پایین ترین از هر کشور در جهان" در روز سه شنبه.

دکتر دبورا Birx که منجر کاخ سفید coronavirus نیروی کار تکرار این ادعا در اخبار جلسه گفت: ایالات متحده در حال "یکی از بالاترین میزان مرگ و میر در کل جهان است."

نه تهمت و نه Birx ذکر خاص آمار و یا مطالعه برای حمایت از ادعای خود را, اما هر دو استفاده می شود میزان مرگ و میر متریک به عنوان شواهد امریکا در حال پیشرفت در مبارزه با کروناویروس.

اینجا جایی است که ایالات متحده در صفوف توجه به داده ها از جان هاپکینز:

  • ایالات متحده دارای 33-بالاترین میزان مرگ و میر اندازه گیری به عنوان مرگ و میر تقسیم مجموع موارد خارج از 134 کشور ردیابی توسط دانشگاه جانز هاپکینز. این بدان معناست که بیش از 100 کشور کاهش میزان مرگ و میر نسبت به ایالات متحده اگر چه بسیاری از این کشورها گزارش نسبتا چند مورد.
  • در مقایسه با زمانی که تنها به ده کشور با بیشترین موارد ایالات متحده در رتبه دوم پایین ترین میزان مرگ و میر به عنوان یک درصد از کل موارد. این بدان معناست که هشت نفر از این کشورها سخت ترین ضربه coronavirus باید میزان مرگ و میر بالاتر از آمریکا
  • ایالات متحده در رتبه 12-بالاترین در جهان است که آن را می آید به مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است.
  • هنگامی که مرگ و میر اندازه گیری در هر 100000 نفر در میان ده کشور با بیشترین موارد ایالات متحده در رتبه هفتم با, ایران, آلمان و چین گزارش کاهش تعداد مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است.

کارشناسان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات استفاده بیش از این واقعیت است که تحت معیارهای مختلفی در ایالات متحده مرگ و مير است و بدتر از آن از بسیاری از کشورهای دیگر. اما آنها هشدار داد که عدم وجود تست در ایالات متحده می تواند منجر به یک undercounting کلی COVID-19 موارد است. اگر تعداد کل موارد است که در واقع بالاتر که جریان داده ها ممکن است اغراق مرگ و میر.

به عنوان چهارشنبه, ایالات متحده آمریکا تا به حال یک 5.4% مرگ و مير بر اساس یک درصد از کلی موارد با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

با 33rd-بالاترین نرخ در جهان است, این نرخ در ایالات متحده بیش از کشورها مانند کانادا (4.8%) پرتغال (3.6%) و آلمان (3.4%). در میان این کشورها با افزایش نرخ مرگ و بلژیک (14.6%) ایتالیا (13.4%) و انگلستان (13.4%).

در میان این ده کشور سخت ترین ضربه از coronavirus هشت کشور بالاتر مرگ و مير بر اساس یک درصد از کلی موارد — با کشورهایی مانند بلژیک (14.6%) ایتالیا (13.4%) و فرانسه (13.1%) گزارش میزان مرگ و میر بالاتر از ایالات متحده با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. تنها آلمان (3.4%) پایین تر مرگ و میر در میان این ده کشور جهان است.

کاخ سفید کاهش یافته است به نظر, اما یک دولت رسمی صحبت در خواست نامش فاش نشود با اشاره به سرانه مرگ و میر در ایالات متحده به عنوان "پایین تر از عمده ترین کشورهای غربی و چین است."

وزارت بهداشت و خدمات انسانی نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر از ایالات متحده آمریکا امروز برای روشن شدن درخواست از رئیس جمهور نظرات.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است که نقطه در شنبه coronavirus نیروی کار جلسه زمانی که او گفت: "بر اساس سرانه ما مرگ و میر بسیار پایین تر از دیگر کشورهای اروپای غربی و با تنها استثنا احتمالا آلمان است. این شامل انگلستان, سوئیس, بلژیک, هلند, ایتالیا, فرانسه."

ایالات متحده حدود 13.71 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر یا 12-بالاترین رای در میان 134 در هاپکینز اطلاعات به معنی تنها 11 کشور بالاتر مرگ و میر اندازه گیری بر اساس سرانه.

در اینجا آنچه که در دانشگاه جانز هاپکینز اطلاعات گفت: در مورد سازمان ملل مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر شده در شنبه جلسه:

  • آلمان: 6.07 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر
  • ایالات متحده: 13.71 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر
  • سوئیس: 17.35 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر
  • هلند: 22.80 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر
  • بریتانیا: 26.14 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر
  • فرانسه: 31.09 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر
  • ایتالیا: 40.79 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر
  • بلژیک: 52.51 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر

در میان این ده کشور سخت ترین-آمار ایالات متحده در رتبه چهارم-پایین ترین از نظر مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است. فقط آلمان (6.07) ایران (6.48) و چین (0.33) نرخ پایین تر. ایتالیا (40.79) اسپانیا (45.55) و بلژیک (52.51) باید نرخ بالاتر است.

CDC مدیر Redfield: دوم coronavirus موج می تواند 'سخت تر آمار همان زمان به عنوان آنفولانزا

واقعیت را بررسی کنید: تهمت ادعای coronavirus آزمون به طور گسترده ای در دسترس است. آنها

محققان دانشگاه جانز هاپکینز توجه داشته باشید که آمار مرگ و میر متفاوت در میان کشورهای در بخشی به دلیل تفاوت در تست جمعیتی از کشورهای دیگر ویژگی های سیستم مراقبت های بهداشتی و دیگر عوامل.

چرا دقیقا نرخ مرگ و میر در برخی از کشورها مانند آلمان و کره جنوبی شده است پایین تر است که هنوز هم یک موضوع بحث, به خصوص به عنوان تلاش برای رسیدگی به این بیماری همه گیر در حال انجام گفت: مایکل کان استاد ایمونولوژی در دانشگاه دوک دانشکده پزشکی.

کشورهایی مانند آلمان تا به حال یک "بسیار تهاجمی تست برنامه" اجازه داده است که آنها را برای تشخیص coronavirus و موسسه درمانی برای بیماران "قبل از همه چیز بد" کان اشاره کرد.

در ایالات متحده "ما فقط ممکن است ابتلا به مردم بعدا در دوره بیماری," او گفت:, و به عنوان یک نتیجه, ایالات متحده "عدم تست" به معنی "ما نمی دانیم که چگونه بسیاری از مردم واقعا آلوده" کان گفت.

به عنوان یک نتیجه "هیچ کس نمی تواند می گویند" که ایالات متحده دارای یکی از بالاترین نرخ ها در جهان است.

علاوه بر این در کشورهایی مانند ایتالیا "که در آن تعدادی از بیماران نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا مراقبت بحرانی دارای ضعف سیستم پزشکی ما را دیده اند مشخص شده افزایش در مرگ و میر" کان گفت.

ایالات متحده آمریکا امروز بررسی: کروناویروس در گوشت بسته بندی گیاهان بدتر از فکر اول

دانشگاه کالیفرنیا-ارواین بخش از بیماری های عفونی و رئیس دونالد Forthal گفت: ایالات متحده آمریکا امروز مغلوب ساختن پیشی جستن بیانیه ای در مورد ایالات متحده با داشتن یکی از بالاترین میزان مرگ و میر اشتباه خواهد بود بر اساس زمان داده اما داده بود "خام و نادرست" از آنجا که از مسائل با "در دسترس بودن تست است."

وجود دارد بسیاری از موارد مستند نشده برای هر مستند در مورد" آن را محاسبه مرگ و میر به عنوان یک درصد از کل موارد "دشوار است به معلوم."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن