پلیس لایحه اصلاحات ممکن است ارائه به سازمان های اجرای قانون محلی به دنبال خرید دوربین بدن

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:01 PM EDT Jun 26, 2020اگر کنگره می گذرد یک پلیس لایحه اصلا

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

اگر کنگره می گذرد یک پلیس لایحه اصلاحات مجلس سنا در پرده برداری از این ماه و آن را تبدیل به قانون می تواند ارائه پول نقد مورد نیاز برای گنج ساحل سازمان های اجرای قانون برای خرید بدن فرسوده دوربین های دیجیتال و تجهیزات مرتبط.

این لایحه در مجلس سنا به رهبری سناتور. Tim Scott, R-کارولینای جنوبی بود که در پاسخ به جورج فلوید را مارس 25 مرگ در مینیاپولیس است که باعث شد در سراسر کشور بازداشت معترضان به خشونت پلیس و نژادپرستی.

اصلاحات لایحه شامل اقدامات با هدف افزایش شفافیت در اطراف استفاده-از-نیروی حوادث در حالی که incentivizing سازمان های پلیس برای استفاده از دوربین های بدن و ممنوعیت چوک نگه می دارد خودداری فدرال کمک هزینه تحصیلی.

حزب دموکرات در 55-45 رای چهارشنبه مسدود لایحه مدعی اصلاحات به اندازه کافی نمی رویم.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل تایید تمایل به دوباره سعی کنید به حرکت بیل جلو اما یک جدول زمانی نیست تاسیس شده است.

رقابت لایحه حمایت دموکرات به رهبری مجلس نمایندگان به تصویب رساند که در یک 236-181 رای پنج شنبه شب خواهد نیاز به داشبورد و بدنه دوربین ایجاد یک رجیستری ملی به آهنگ توهین آمیز پلیس و ممنوعیت چوک نگه می دارد و بدون دست کشیدن حکم اجازه می دهد که مأموران اجرای قانون برای ورود به ملک فوری و بدون اطلاع قبلی.

Breonna تیلور 26 ساله لویی ER تکنسین کشته شد در خانه کنتاکی مارس 13 بعد از پلیس استفاده می شود بدون دست کشیدن حکم به ورود به خانه او در طول مبارزه با مواد مخدر raid.

اسکات و دیگر جمهوری خواهان را رد کرد پایان دادن به برخی حمایت های حقوقی که سپر افسران از دعاوی پس از سوء رفتار موجود در خانه بیل اما ابراز اجماع بر دیگر عناصر کلیدی از جمله افزایش الزامات مورد نیاز برای دوربین های بدن در افسران.

هر دو مجلس را مجبور به مذاکره و مصالحه اما این معلوم نیست که اتفاق می افتد.

در سال های اخیر مصاحبه های محلی کلانترها و روسای پلیس بسیاری ذکر شده کمبود پول برای خرید و نگهداری تجهیزات ذخیره سازی ظرفیت و پرسنل مورد نیاز برای بدن سیستم دوربین.

هشت از ده گنج ساحل سازمان های اجرای قانون نیست استفاده از دوربین های بدن از جمله در Fellsmere ورو ساحل رودخانه سواحل بندر سنت لوسی و مشتری جزیره. هیچ یک از مارتین سنت لوسی و Indian River County sheriff دفاتر آنها را داشته باشد. بسیاری از آژانس های محدود در داشبورد ماشین دوربین.

دوربین بدن: بیشتر Treasure Coast قانون سازمان تلاش آنها

در حال حاضر ادارات پلیس در سباستین فورت پیرس, استوارت و سیوال نقطه باید دوربین بدن.

اگر پول نداشت شی, St. Lucie County Sheriff کن ریمل مژه و ابرو گفت: او می خواهم بلافاصله خرید دوربین خود را 318 سوگند نمایندگان.

"این است که هزینه-ممنوع به انجام آن" ریمل مژه و ابرو گفت. "هیئت شهرستان کمیسیون در مذاکرات من با آنها هرگز احساس کردند که این یک سرمایه گذاری ارزشمند است."

آن می تواند هزینه تا 3 میلیون دلار برای انتقال به بدن با استفاده از دوربین های دیجیتال گفت: از جمله ارتقاء سلاح ها, وسایل نقلیه و توانایی مدیریت ذخیره سازی ویدئو و سوابق درخواست.

سنت لوسی شهرستان یکی از 38 کلانتر دفاتر در دولت است که نمی با استفاده از دوربین های بدن با توجه به فلوریدا بخش از سوابق اجرای قانون.

67 کلانتر دفاتر FDLE داده ها را نشان می دهد:

  • 29 استفاده از بدن کم
  • 46 استفاده در اتومبیل داش کم
  • 13 آیا استفاده از بدن و یا خط تیره کم; 22 استفاده از هر دو

در Martin County Sheriff خواهد اسنایدر تحقیق بدنه دوربین و تجهیزات هزینه های. نمایندگان آزمایش تکنولوژی دو سال پیش که او گفت: تولید نتایج ناامید کننده.

"اگر ما می تواند پیدا کردن حق فناوری و صنایع دستی سیاست های مناسب جهت ما را ملاحظه آن را در نظر" اسنایدر گفت.

کمک هزینه فدرال

سنا عدالت قانون لایحه ایجاد یک گرانت برنامه است که می تواند کمک به گنج ساحل کلانتر دفاتر و کوچکتر از سازمان های پلیس در پوشش بدن دوربین هزینه های.

اگر تایید کمک مالی تخصیص می دهد 100 میلیون دلار در هر سال برای مدت پنج سال به خرید دوربین های دیجیتال و زیرساخت های مورد نیاز.

"عشق ما را به دنبال اعطای پول برای طرح های شبیه به این" ریمل مژه و ابرو گفت. "ما قطعا به دنبال آن است."

برای واجد شرایط برای اعطای کمک های مالی یک سازمان باید ایجاد سیاست های, روش ها و آموزش در استفاده از دوربین های بدن, استانداردهای حفظ حریم خصوصی داده ها و حفظ و نگهداری و استفاده در طول یک جنایتکار اقدام.

فلوریدا در حال حاضر نیاز به سازمان های اجرای قانون با استفاده از دوربین های بدن به منظور توسعه استانداردهای برای آموزش افسران و چگونه ضبط شده استفاده خواهد شد و ذخیره می شود.

اگر اسنایدر تصمیم می گیرد خود را 275 نمایندگان باید مجهز به دوربین او شیر کمک هزینه فدرال برای پرداخت هزینه های این برنامه است.

آن را به چالش کشیدن او گفت: "به سادگی بهترین دوربین های سیاست برای محافظت از تمام احزاب است.

"این همه بسیار دشوار است و شما همیشه نمی تواند دور از مسئله حفظ حریم خصوصی" او گفت:. "ما باید به فکر می کنم در مورد: چگونه ما ایجاد یک سیاست است که حس را به مردم و نمایندگان؟"

انتقال به بدن کم

استفاده از دوربین های بدن رشد کرده است پس از سال 2013 در دادگاه فدرال حاکم است که پلیس شهر نیویورک به اشتباه هدف قرار اقلیت با یک توقف-و-frisk برنامه با توجه به آسوشیتد پرس. دادگاه دستور داد که بخش اتخاذ دوربین بدن.

در پنج سال گذشته یک وزارت دادگستری برنامه اهدا 420 کمک های مالی به ارزش نزدیک به 83 میلیون دلار برای کمک به سازمان های پرداخت برای دوربین های بدن, AP گزارش شده است. دولت های محلی صرف میلیون ها نفر بیشتر برای سخت افزار و ذخیره سازی ویدئو.

FDLE داده ها نشان می دهد از فلوریدا 248 سازمان های پلیس:

  • 114 استفاده از بدن کم; 135 را در ماشین داش کم
  • 70 استفاده از بدن و داش کم; 68 نه

سباستین افسران پلیس شروع به پوشیدن بدن دوربین های دیجیتال در سال 2018 به عنوان جدید اتومبیل های گشت خریداری شد رئیس دن Acosta گفت.

این گروه که دارای 43 افسران صاحب 10 دوربین.

"یک سال ما چهار وسایل نقلیه جدید و یک سال ما رو شش وسایل نقلیه جدید و ... آن شامل دوربین های جدید," Acosta گفت. "این برنامه ما رفتن به جلو با هر وسیله نقلیه جدید ما به شما خرید دوربین با آن است."

در سال 2016 استوارت و سیوال نقطه پلیس محلی سازمان پوشیدن دوربین بدن. سیوال نقطه نه افسران همه دوربین های بدن در حالی که استوارت دارای 25 برای آن 44 افسران.

استوارت رئیس پلیس جوزف Tumminelli فقط ارتقا بدن خود سیستم دوربین.

"ما آخرین مدل" او گفت: "ویژگی های جدید بهتر, تصویری, افزایش طول عمر باتری, یک دسته از مسائل تغییر کرده است."

دوربین هستند "بسیار مفید اجرای قانون ابزار" او گفت که افزایش شفافیت و پاسخگویی است.

مرتبط: 6 سال بازداشت توسط اورلاندو پلیس قطره قطره می پرسد برای شانس دوم در بدن مخفی فیلم

فیلم های ضبط شده را تبرئه افسران به اشتباه متهم به رفتار نامناسب و یا ثابت یک سیاست نقض Tumminelli گفت.

"من یک طرفدار برای دوربین های بدن اما من می توانید آن استطاعت من کوچکتر آژانس," او گفت:. "شما می توانید ببینید چه خبر است در شما بررسی آن بهره مند شوند. گاهی اوقات آن را تا برخی از خیلی چیزهای بد, اما این است که ماهیت این کسب و کار است."

در واقع تصویری از یک استوارت افسر دوربین رفت و ویروسی در سال 2017 زمانی که ارندا Wendell, 48, پذیرفته $20,000 برای پایان دادن به یک دست کت و شلوار او را در برابر شهر پس از Tasered در طول بازداشت در یک مرکز کسب و کار.

بیشتر: استوارت اداره پلیس جان خود تصویری را نشان می دهد زن بودن Tasered

یک راه حل مورد نیاز "حساسیت آموزش" برای افسر کریس Heitfeld که دستگیر Wendell برای ترک صحنه تصادف و اتهامات دیگر همه بعد کاهش یافته است.

هزینه در مقابل اجماع

پورت سنت لوسی شورای شهر در سال 2017 در نظر گرفته خرید دوربین بدن خود 229-عضو اداره پلیس. تخمین زده می شد و سپس یک سیستم دوربین می تواند هزینه $650,000 یک سال است.

"با وجود ادامه حمایت برای دوربین های بدن" گفت: شهردار گرگ Oravec شهر "هنوز اجرا آنها."

رئیس پلیس جان Bolduc نمی پاسخ به مصاحبه درخواست.

Fellsmere مقامات پلیس همچنین ارزیابی خرید دوربین های بدن, اما این هزینه های این شهرستان که در تلاش برای استطاعت رئیس کیت Touchberry گفت.

Touchberry که مبارزات انتخاباتی به جای Indian River County Sheriff Leigh Loar گفت: از دیدگاه جامعه او را نه شنیدن Fellsmere شهروندان می گویند دوربین ها یک اولویت است.

با شروع حقوق و دستمزد $34000 نفر در سال Touchberry گفت: "ما افسران پلیس در حال کمترین پرداخت در هر نقطه."

"ما محافظت و خدمت بیشتر منابع به چالش کشیده جامعه احتمالا در Treasure Coast," او گفت:. "آنچه در این افسران ذهن نیست دوربین بدن. این پرداخت پول بیشتر که آنها را همان خطرات را به عنوان هر cop می کند در هر نقطه ... و آنها در حال گرفتن پرداخت می شود که در خطر است."

هزینه های کنار برخی از ادارات با توجه به دوربین بدن دست و پنجه نرم کردن با مشکل مسائل مربوط به حریم خصوصی به ویژه هنگامی که صلیب-آموزش افسران پلیس, پاسخ به تماس.

غنی Rosell, هندی, سواحل رودخانه امنیت عمومی رئیس و نامزد Indian River County sheriff گفت: با وجود حمایت از استفاده از دوربین های بدن پس از افسران خود را به انجام یک محاکمه اجرا او nixed خرید هر.

"همه بچه ها و دختران پلیس و آتش نشانی و امدادگران و آنچه ما در بر داشت است ورود افسران گرفتن یک بیمار اطلاعات پزشکی است که محافظت شده توسط HIPPA (سلامت حریم خصوصی) قوانین و واقعا وجود دارد هیچ راهی که در اطراف" او گفت:. "شما نمی توانید یک ارائه در هر سیاست است که اجازه می دهد هر cop اختیار تبدیل آنها را روشن یا خاموش."

دوربین پاسخگویی

با 110 دوربین بدن فورت پیرس پلیس بخش مجهز تر افسران از هر سازمان اجرای قانون در گنج ساحل.

بخش افزایش استفاده از دوربین های بدن در پاسخ به مطالبات جامعه و هیئت منصفه توصیه های پس از سال 2016 تیراندازی مرگبار از Demarcus Semer. این گروه سیاست برای افسران برای آپلود فیلم در پایان یک شیفت.

افسران نیز مجاز به خاموش کردن بدن دوربین عمدا قبل از حادثه است که باید ثبت شود.

این یک موضوع داغ برای کمیسر شهر رخی جلسات است که در سوق دادن این شهر به آن را یک تخطی از قانون برای افسران که موفق به آپلود تصویری زیر یک شیفت.

بیشتر: FP کمیسر جلسات می خواهد پلیس که نمی ها بدن فیلم دوربین به صورت اتهامات

او می خواهد تحریم های شدیدتر برای افسران که نقض بدن دوربین های سیاست. Semer را قتل شده اند ثبت جلسات اصرار داشتند ماموران درگیر تا به حال در دوربین های بدن است که در وسیله نقلیه خود را تنه.

جلسات همچنین با اشاره به Feb. 20 حادثه مربوط به یک افسر سابق پلیس در حال حاضر در مواجهه با اتهامات عنوان شده برای یک مشت بیمار در Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و موسسه قلب.

بیشتر: بیمارستان تصویری را نشان می دهد افسر سابق با کف دست زدن, پانچ, مرد بیمار

آلبرت Eckrode, 32, که سوابق نشان می دهد ثبت شده در دوربین های امنیتی در سلامت روان واحد تایید کرد دو افسر نیز در اتاق بود و دوربین های خود را قبل از او پانچ یک مرد نشسته در صندلی.

رئیس پلیس دایان Hobley-Burney, که, کاهش درخواست های مکرر برای مصاحبه خواسته کمیسیون ژوئن 15 به در نظر گرفتن روحیه تاثیر اگر جلسه پیشنهاد منتقل شده است.

"شما می گویند شما می خواهید برای دستگیری آنها (افسران)," او گفت: کمیسیون. "چه نوع روحیه است؟"

جلسات گفت: آن را در مورد برگزاری افسران شخصا مسئول اعمال خود.

"من آگاه هستم از هر حادثه ای است," او گفت:, "که در آن یک افسر اخراج شد و یا نظم و انضباط اقدام گرفته شد به عنوان یک نتیجه از عدم استفاده از یک بدنه دوربین است."

بیشتر: جان استوارت نشان می دهد افسر K9, دستگیری سرقت خودرو مشکوک

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCPalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.

آخرین مطالب