"هیچ بهانه ای برای خشونت': معترضان ردینگ رئیس پلیس به تاریخ روز سه شنبه مارس

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:40 PM EDT Jun 1, 2020صلح آمیز مارس برنامه ریزی شده است روز سه شنبه در

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

صلح آمیز مارس برنامه ریزی شده است روز سه شنبه در ردینگ که مانند دیگر تظاهرات در سراسر ایالات متحده به ارمغان می آورد با توجه به جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در روز یادبود در دست پلیس مینیاپولیس.

این تظاهرات به نام ردینگ مارس برای عدالت تنظیم شده است برای شروع در 6:30 بعد از ظهر روز سه شنبه در kohl's, پارکینگ, 895 براونینگ سنت از رسیدن طرح به راه رفتن در امتداد تپه درایو به دانا درایو و در مقابل تن. شاستا بازار قبل از حلقه بازگشت.

این رویداد است که به ترویج توسط ردینگ ساکنان Jensine ویکتوریا و Tinasha LaRaye و در حال سازماندهی شده توسط ردینگ امید ابتکار که آنها را توصیف به عنوان جمعی از ردینگ شهروندان است.

بیشتر: وزوز: همه گیر کمک می کند تا افزایش شاهدانه فروش 25 درصد برای حداقل یک ردینگ فروشگاه

محبوب جامعه Shasta County نیز انتشار march on Facebook. این گروه دیدار در مارتین لوتر کینگ جونیور یادبود مرکز و توصیف خود را به عنوان یک جنبش مردمی اختصاص داده شده به ... "همبستگی. وحدت. احترام است. و برابری. -- برای S. U. R. E."

یک بروشور می گوید: ردینگ مارس به دنبال عدالت برای فلوید پایان دادن به خشونت پلیس و شئونات نژادپرستی و اضافه کرد: "بدون خشونت, بدون غارت را یک ماسک."

سازمان دهندگان گفت: آنها باید ماسک در دسترس برای راهپیمایان که به آنها نیاز دارید.

تظاهرات های متعددی در سراسر کشور به خشونت تبدیل شد پس از مرگ فلوید که با درگذشت یک افسر پلیس را به زانو نگه داشتن گردن خود را در حالی که او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد.

"لطفا توجه داشته باشید که این اعتراض مسالمت آمیز خواهد بود" ویکتوریا می گوید. "ما نمی خواهد بود غارت و یا تحمل هر گونه فعالیت های جنایی."

ویکتوریا گفت: ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> را راه رفتن در کنار او در ماه مارس به عنوان یک همبستگی.

"این نیست که ما در برابر پلیس" ویکتوریا گفت: تلفن بعد از ظهر دوشنبه. "آنها دوستان و متحدان ما. آنها نیز وجود دارد برای محافظت از ما."

او گفت: <url> خواهد بود یکی از سخنرانان در روز سه شنبه برنامه همراه با ادی مک آلیستر ردینگ را 2019 شهروند از سال است.

<url> گفت که او پیش بینی دیگر رهبران جامعه خواهد شد پیوستن به راهپیمایی در حمایت از.

"من با هر کس که در مقابل این چیزی که او گفت:" بعد از ظهر دوشنبه.

<url> گفت: این مهم برای پلیس به عنوان بخشی از به طور کلی در سراسر کشور بحث محکوم فلوید را درمان.

<url> نوشته پرشور و nbsp ؛ essay on Facebook در مورد فلوید مورد.

"جورج فلوید باید امروز زنده," او گفت:. "من او را افتخار و اطمینان بخش همچنان برای خدمت به این جامعه با افتخار و صداقت و احترام و همیشه در تلاش برای بهتر شدن در همه چیز کار می کنیم."

او گفت که او را عصبانی و نا امید و بیمار توسط آنچه که او را دیدم در پلیس تصویری. "به سادگی وجود دارد هیچ بهانه ای برای خشونت همه ما شاهد" <url> گفت.

"این غیر قانونی عمل بزدلانه توسط این افسران را جدا از اعتماد و روابط ما تلاش بسیار سخت برای ساخت," او گفت:.

<url> گفت: وجود خواهد داشت یک پلیس با حضور در راهپیمایی به عنوان یکی از نگرانی های عدم اطمینان از معترضان که از خارج از این منطقه است. "ما می خواهیم آماده می شود," او گفت:.

"اگر شما می خواهید به مارس, اگر شما می خواهید به اعتراض لطفا این کار را مسالمت آمیز است. ما نمی خواهد تحمل خشونت و یا صدمه به اموال و کارکنان وجود دارد خواهد بود برای اطمینان از حقوق خود را محافظت می شود در طول هر گونه اعتراض مسالمت آمیز" را نوشت رئیس در پست خود.

سه شنبه مارس خواهد بود که دوم چنین رویداد در ردینگ زیر جداگانه تظاهرات جمعه شب.

<url> گفت: حدود 150 نفر راه می رفت از MLK مرکز به ردینگ شهرستان سالن که در آن آنها باقی می ماند برای حدود یک ساعت در یک تظاهرات مسالمت آمیز. "وجود دارد هیچ مسائل" رئیس گفت.

"تظاهرات مسالمت آمیز مانند یک قرار داده شده توسط یک بانوی جوان در ردینگ به نام ممفیس آخرین شب جمعه یک مثال کامل از تعادل نیاز به شنیده می شود با احترام به جامعه ما" <url> گفت: در Facebook.

کالیفرنیا COVID-19 دستورالعمل نمی سیاسی منع تظاهرات تا زمانی که افراد مختلف از خانواده خود را حفظ فاصله.

شکست به دنبال اجتماعی فاصله می تواند در اجرای قانون سفارشات برای پراکنده کردن و یا دیگر اجرای این مقررات دولتی می گویند.

قوانین نیز "به شدت" چهره پوشانده اند. علاوه بر این تظاهرکنندگان قرار است به اقامت حداقل 6 فوت دور از افسران پلیس و دیگر پرسنل امنیت عمومی.

روز دوشنبه ویکتوریا امیدوار بودم برای جمع آوری کمک های مالی برای #BlackLivesMatter آزادی مارس از طریق پی پال.

"این پول را برای خرید لوازم برای ما باعث و هر گونه باقی مانده خواهد شد به صندوق رویدادهای آینده در برابر عدالت اجتماعی" یکی از پست های خود را می گوید.

ویکتوریا تشویق مردم به ارمغان بیاورد علائم با تم #ICantBreathe, #JusticeforGeorgeFloyd, #EndRacism, #BetterTogether.

بیشتر: 'هدف این است که واقعا برای زنده ماندن.' که در آن Shasta County رستوران ایستاده پس از COVID-19

در همین حال یک تیم از هشت Shasta County مأموران اجرای قانون رفت و به سان فرانسیسکو در طول تعطیلات آخر هفته برای کمک به پلیس وجود دارد حفظ نظم در تظاهرات Shasta County Sheriff اریک Magrini گفت.

بیشتر: "چرا ما همیشه ضربه برای اولین بار؟: پیشنهاد کاهش بودجه هدف آسیب پذیر کالیفرنیا

پنج ردینگ افسران پلیس یکی از اندرسون و دو Shasta County نمایندگان رفت و پس از بازگشت او گفت:.

"آنها اوایل (دوشنبه) صبح — همه سالم و سلامت" Magrini گفت.

کلانتر در زمان توجه داشته باشید از روز سه شنبه برنامه ریزی شده بدون خشونت مارس و گفت: ماموران در دسترس خواهد بود برای کمک به ردینگ پلیس "اگر مورد نیاز است."

<url> گفت: گشت بزرگراه کالیفرنیا نیز در دسترس به عنوان نسخه پشتیبان تهیه.

Mike Chapman یک خبرنگار و عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن