یادبود جزیره پل در ساحل Vero رو به وخامت; شهرستان OKs $130,000 رفع موقت

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:32 PM EDT Jun 16, 2020ورو بیچ — شهرستان قرار دادن یک گروه کمک د

توسط ABTINNEWS در 28 خرداد 1399

ورو بیچ — شهرستان قرار دادن یک گروه کمک در رو به وخامت یادبود سربازان جزیره پناهگاه پل تا زمانی که یک جایگزین ساخته می شود ظرف سه تا پنج سال آینده.

تقویت تیرهای پل خورده اند تا بد, شهرستان, مدیر مونت می افتد گفت: شورای شهر در ژوئن 4 تفاهم نامه که در وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون های آتش نشانی و semitractor-تریلر قادر به عبور از آن است.

این شهرستان اختصاص داده شده $110,000 در ماه اکتبر برای حذف زنگ زدگی و خوردگی از بتن پایین و تعمیر زنگ آسیب به پل ساخته شده در سال 1964 و جایگزین در سال 1988.

بیشتر: تعمیرات به یادبود سربازان جزیره پناهگاه پل رود برای شروع در اوایل سال آینده

در مواجهه با دو تعمیر جایگزین شورای شهر به اتفاق آرا رای داده سهشنبه به صرف $130,000 برای, حداقل, تعمیرات , که اجازه خواهد داد که این شهر به جای آن ظرف پنج سال به جای 10 می افتد گفت.

یک پل جدید است که انتظار می رود هزینه ای در حدود 1.3 میلیون.

پل مسائل محسوس به واکر مهندسی مشاور برایان خوب گفت.

"این دیدگاه از پایین (پل) فراهم می کند یک چشم انداز کاملا متفاوت" خوب گفت.

این پل باید به طول انجامید 75 سال خوب گفت اما بدتر از موعد مقرر به دلیل موقعیت آن و به دلیل تقویت تیرهای فولادی تحت پوشش قرار گرفتند با یک اینچ از جای معمول دو اینچ, او گفت:.

این پل به نظر می رسید به وخامت قابل توجهی بین 2018 — وقتی فلوریدا بخش حمل و نقل اشاره کرد هیچ نقص بزرگ — و فوریه زمانی که شرکت مهندسی Kimley-شاخ بازرسی آن است.

"آن مطرح شده بسیاری از سوالات به ما چرا FDOT گزارش بازرسی بود که تنها انجام می شود در سال 2018 نمی نشان می دهد قابل توجه جراحی از دست دادن این که ما شاهد" خوب گفت.

دولت 2020 بازرسی گزارش منتشر شده پس از Kimley-شاخ را نشان نداد خوردگی خوب گفت.

FDOT پس از قرار داده است این پل در آن سالانه لیست بازرسی, او گفت:.

"حمله به جزیره (از طوفان و طوفان) بوده است بسیار وحشتناک" شهردار تونی جوان گفت.

پل منجر از کنار رودخانه پارک یادبود جزیره آرام پناهگاه تجلیل Indian River County افتاده جانبازان. پل باز می ماند به پیاده می افتد گفت: در یادداشت خود. شهرستان وسایل نقلیه می تواند همچنان در سراسر پل به راه اندازی رویداد چوب بست, او گفت:.

بیشتر: Vero Beach, لغو سالانه جولای چهارم آتش بازی جشن بیش از coronavirus نگرانی

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن