ریاضیات اساتید کسب NSF grant برای محاسبه COVID-19 نرخ انتقال

عدم اطمینان در مورد COVID-19 نرخ انتقال شده است یکی از چالش های عمده ای برای سیستم مراقبت های بهداشتی در ایالا

توسط ABTINNEWS در 30 فروردین 1399

عدم اطمینان در مورد COVID-19 نرخ انتقال شده است یکی از چالش های عمده ای برای سیستم مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده و در سراسر جهان است.

UCLA ریاضیات اساتید Andrea Bertozzi و ماسون پورتر را با استفاده از مدل ریاضی ترکیب ویژگی های خاص COVID-19 به ارائه بینش به کسانی که در حال توسعه استراتژی برای کاهش گسترش این بیماری است.

Bertozzi و پورتر اعطا شده است $200,000 سریع-پاسخ تحقیقات کمک مالی از بنیاد ملی علوم آمریکا که به نام برای طرح های با پتانسیل برای رسیدگی به گسترش COVID-19.

بسیاری از بهداشت عمومی و بیماری های عفونی کارشناسان بر این باورند که واقعی انتقال COVID-19 است که به احتمال زیاد بسیار بالاتر از آنچه است که عموم گزارش شده است. UCLA پروژه را گسترش تحقیقات قبلی در contagions فاکتور در چند انتقال روش های رفتار انسان الگوهای فعلی داده ها و بیشتر. آن را نیز ارائه آموزش برای یک محقق فوق دکتری دانشجوی دکتری و دو دانشجویان است.

Bertozzi و تیم تحقیقاتی در حال حاضر منتشر شده preprint از یک مقاله پژوهشی در چالش های مدل سازی و پیش بینی گسترش COVID-19 و او و پورتر در حال انجام تحقیقات در دیگر مربوط به مقاله به عنوان بخشی از این پروژه است.

Bertozzi دارای UCLA را بتسی, چوب, نزدیک, صندلی برای نوآوری و خلاقیت است.

این جایزه توسط co-بودجه توسط NSF برنامه های در ریاضیات کاربردی و ریاضیات محاسباتی و دفتر خود را از فعالیت های چند رشته ای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن