مابل Witham شهرستان مارتین پیشگام نیازهای ویژه معلم می میرد در 96

Lamaur Stancil Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:17 PM EDT Jun 13, 2020مارتین کانتی — قبل از عبارت "نیازهای و

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

مارتین کانتی — قبل از عبارت "نیازهای ویژه" بود که معمولا استفاده می شود در میان مربیان و جامعه به طور کلی مابل Blasko Witham شد شناخت این نیاز در شهرستان مارتین در حال سقوط به خوبی کوتاه بودن ملاقات در 1970s.

کودکان که نابينا بود یا معلولیت رشدی نیست رفتن به مدرسه گفت: Zeal دختر جولی Hartwiger. متوجه می شوند که یک کودک است که بازی با فرزندان او نبود حضور در مدرسه به دلیل ناتوانی Witham روشن از آموزش مهد کودک برای ایجاد باز کردن درب پیش دبستانی.

"او خواهد هر کسی را سفید یا سیاه" Hartwiger گفت: در مورد مادرش که فوت جمعه در سن 96. "او جمع دوستان به اهدای پول و خواسته یک کلیسا به یک اتاق."

Zeal بود دیترویت مادری که از نقل مکان به شهرستان مارتین زمانی که او 2 ساله است. او ازدواج راس Witham بخشی از یکی از پیشگام خانواده در این شهرستان در سال 1945. Zeal زمینه نام مابل Witham برادر در قانون هومر Witham یک نیروی دریایی خلبان کشته شده در جنگ جهانی دوم است. شوهر او نیز در خدمت نیروی دریایی در طول جنگ.

او زد او پیش دبستانی در اولین کلیسای متحد متدیست در دولت جاده 76 برای 10 سال قبل از Martin County School District جذب آن و rechristened آن را به عنوان رقیب مدرسه Hartwiger گفت. مابل Witham ادامه داد: برای تدریس وجود دارد یکی دیگر از دهه قبل از بازنشستگی Hartwiger گفت.

مابل دیگر احساسات شامل باغبانی و حفظ تاریخچه شهرستان مارتین.

مابل Witham را یک عضو از باغ باشگاه استوارت و عضو منشور Martin County گیاه بومی جامعه است. او را به جمع آوری صدها نفر از گیاهان مختلف در حیاط.

خانه دوران کودکی خود را Blasko حیاط بود حفظ و نقل مکان به یک مکان جدید در کنار یک ایستگاه آتش در Mapp جاده Hartwiger گفت.

این Withams تا به حال چهار فرزند و هشت نوه و سه نوه بزرگ. راس Witham در سال 2004 درگذشت.

جشن مابل Witham زندگی متعاقبا اعلام خواهد شد. کمک در نام او را می توان به دو جنسن بیچ مطالعات زیست محیطی شورای یا جنوب فلوریدا افتخار پرواز.

بیشتر: استوارت نمایش هوایی باز خواهد گشت Nov. 6-8 این سال بعد موفق به جمع آوری کمک

بیشتر: قلم مو رنگ کردن در گنج ساحل, فلوریدا, تاریخچه با این کتاب های کلاسیک در حالی که در خانه گیر کرده

Stancil است اخبار خبرنگار TCPalm. تماس با Stancil در 321-987-7179

یا lamaur.stancil@tcpalm.com. توییتر: @TCPalmLStancil

برای اقامت تا تاریخ با آخرین اخبار پوشش و ما محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب