نامه به سردبیر: مه 23, 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مه 23 سال 2020ما نیاز به اطمینان حاصل شود وجود دارد به اندازه

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

نظر

ما نیاز به اطمینان حاصل شود وجود دارد به اندازه کافی آب در دریاچه اوکیچوبی

دریاچه اوکیچوبی خانه من است. آن است که نه تنها حیاتی برای خانواده بلکه برای بسیاری دیگر از جمله همکار ماهیگیران تفننی و صاحبان کسب و کار در اطراف دریاچه ساکن در جنوب فلوریدا که در آن بستگی دارد برای تامین آب و باتلاقی فلوریدا.

به عنوان ماهیگیران تفننی و lakeside ساکنان ما بستگی دریاچه اوکیچوبی و می خواهید برای دیدن این دریاچه برای مراقبت پاشش کاهش آسیب ساحلی ترشحات متوقف شود و در نهایت پیدا کردن یک راه برای همه کار به سمت یک راه حل با هم. من شرکت دهکده ماهیگیران تفننی برای دریاچه اوکیچوبی پس از به رسمیت شناختن است که یک صدا برای دریاچه اوکیچوبی سلامت و مرمت شد و به شدت مورد نیاز است. ما مهم ترین دستاورد به تاریخ ما بوده است موفق وکالت برای ذخیره سازی و درمان شمال دریاچه ای از طریق دریاچه اوکیچوبی آبخيز پروژه مرمت است.

در حال حاضر ما مجبور به تمرکز بر روی حصول اطمینان از وجود آب کافی در دریاچه اوکیچوبی ،

تحت فشار با تشکر. برایان دکل سپاه مهندسان ارتش مصنوعی کاهش دریاچه در سال گذشته قمار بود که بارندگی به اندازه کافی برای جلوگیری از شرایط خشکسالی. در حال حاضر ما شاهد اثرات منفی برای اهداف ناوبری و ما نه از جنگل برای یک خشکسالی شدید.

این است در بدترین زمان ممکن به صنعت ماهیگیری مانند بسیاری از صنایع دیگر گرفته شده عمده اقتصادی آمار با توجه به COVID-19.

برای جلوگیری از آینده خشکسالی شرایط AFLO اخیرا با امضای نامه ای خواستار فلوریدا هیئت شامل "بند پس انداز" در آینده منابع آب و توسعه عمل می کنند. این اطمینان حاصل شود که تامین آب در دریاچه اوکیچوبی محافظت شده است در حالی که زمین های باتلاقی ترمیم در حال تکمیل است.

دریاچه اوکیچوبی به کمک ما نیاز دارد. به عنوان ماهیگیران تفننی ماهیگیری و راهنماهای ما با تکیه بر سالم دریاچه رستگار برای نسل های آینده. به عنوان پیچیده به عنوان ما مسائل مربوط به آب می تواند ما باید در نظر همه ذینفعان و با هم کار کنند.

Scott Martin, فلوریدا

Scott Martin توسط یک ماهی گیر حرفه ای و بنیانگذاران ماهیگیران تفننی برای دریاچه اوکیچوبی ،

کشاورزان محلی ما سزاوار ستایش مقصر نیست

در مارس 12 نامه به سردبیر, مریم سالیوان توهین کشاورزان در ایالات متحده شکر برای اهدای ذرت به همسایگان ما در Indiantown که نیاز به کمک. که شرم آور است!

من زندگی در Indiantown برای بیش از هشت سال و من عاشق غنی کشاورزی و میراث فرهنگی در این جامعه است. من احساس می کنم این مهم است که مردم بدانند Indiantown ساخته شده بود بر روی شانه ها و پشت از کشاورزان و دامداران, و آنها هنوز هم امروز در اینجا.

ما کشاورزان محلی خوراک امریکا و در طول این در سراسر جهان همه گیر آنها مشغول به کار در سراسر ساعت برای نگه داشتن مواد غذایی در قفسه های فروشگاه پر از تازه فلوریدا تولید کند.

آنها در خط مقدم طلوع آفتاب تا غروب آفتاب کار به خوراک ما.

زمانی که این COVID-19 است که بیش از همه با ما باید نوشتن آهنگ ها و شاید حتی با داشتن رژه برای کشاورزان و کارکنان بهداشت و درمان. آنها باید آن را به دست آورده! ممکن است خدا آنها را برکت دهد.

دیوید Hafner, Indiantown

ان بی سی 'خطا' در پوشش خود را از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت

به عنوان یک روزنامه نگار برای 40 سال من احساس می کنم من نیاز به نقطه چگونه مغرضانه رسانه ها معمولا در پوشش رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

ان بی سی نیوز به تازگی اذعان کرد یک "خطا" در چاک تاد خصوصیات یک مصاحبه دادستان کل ایالات متحده ویلیام بار تا به حال در مورد وزارت دادگستری تصمیم به تعقیب مایکل فلین سابق مشاور امنیت ملی به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

در مارس 7, CBS خبرنگار پرسید: Barr زیر سوال مربوط نمی پیگرد فلین: "زمانی که تاریخ به نظر می رسد در این تصمیم چگونه می توانم به شما فکر می کنم از آن خواهد شد نوشته شده است؟" بر پاسخ داد: "خوب تاریخ نوشته شده توسط برنده است. پس از آن تا حد زیادی بستگی به این دارد که نوشتن تاریخ است. اما من فکر می کنم منصفانه در تاریخ می گویند که این یک تصمیم خوب به دلیل آن را تایید حکومت قانون است. آن را کمک کرد تا آن را تایید استانداردهای وزارت دادگستری و آن undid چه بی عدالتی است."

در بحث در مورد این موضوع با Wall St., مجله مقاله نویس پگی نونان در مارس 10, تاد از خود نشان دادند و به صورت مختصر کلیپ Barr در پاسخ به این سوال توسط CBS خبرنگار: "خوب, تاریخچه' نوشته شده توسط برندگان. پس از آن تا حد زیادی بستگی به این دارد که چه کسی نوشته شده در تاریخ است." که پایان این کلیپ. تاد سپس گفت: "من زده شد پگی با بدبینی از پاسخ. این یک پاسخ صحیح اما او دادستان کل. او را در مورد او رعایت حکومت قانون است. او تقریبا اعتراف به این که آره این یک سیاسی کار است.

در اشاره به "خطا" توسط تاد ان بی سی گفت: "امروز قبل از ما سهوا و نادرست برش کوتاه در یک کلیپ ویدئویی از مصاحبه با A. G. بار قبل از ارائه تفسیر و تجزیه و تحلیل. باقی مانده کلیپ شامل مهم از سخنان دادستان کل است که ما از دست رفته و ما حسرت خطا است."

استنفورد اریکسون, ساحل Vero

آموزش آنلاین رنج می برد از یک کامپیوتر قطعی'

در حال حاضر وجود دارد این است که بحث های زیادی در مورد اینکه آیا سنتی در کلاس درس آموزش و پرورش خواهد شد و این آینده مدرسه در سال است. به عنوان نشان داد سنت لوسی هیئت مدیره مدرسه خریداری شده و لنت در مالیات دهندگان هزینه در حدود 6,500 رایانه به دانش آموزان اجازه می دهد از تماس با معلمان خود را آنلاین.

به من اطلاع داده شد که به تازگی در بسیاری از مدارس به عنوان بسیاری از 40 درصد از دانش آموزان هرگز در امضا و یا نه در ادامه به ثبت نام در کلاس های آموزش. آیا این نشانه ای است که بدون نظارت و یا نظارت هر گونه تلاش در جهت یادگیری آنلاین در مدارس دولتی است که به مقصد به شکست است ؟

رفتاری دانشمندان مورد مطالعه قرار گرفته و اعتبار روند آموزشی است. کودکان یاد بگیرند که ظرف بسیار متغیر مدت زمان; "همه متناسب با یک نظریه" معتبر نیست. با لينک مستقيم تعامل دانش آموز به معلم از جمله بازسازی بارها ثابت شده است ضروری برای فرآیند یادگیری موفق باشد.

امیدوارم سال تحصیلی آینده به حالت عادی بازگشت ما گرامی محله. اگر نه بار باید بی اندازه.

Gary S. وینر پورت سنت لوسی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن