قانون دانشجویان دانشکده آزادی زندانی تهدید COVID-19

دانشجویان و اعضای هیات علمی با UCLA School of قانون دفاع جنایی درمانگاه نقش کلیدی در تامین آزادی در هفته گذشته

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

دانشجویان و اعضای هیات علمی با UCLA School of قانون دفاع جنایی درمانگاه نقش کلیدی در تامین آزادی در هفته گذشته از خطر زندانی از ایالات متحده مهاجرت و گمرک مرکز پردازش به عنوان بخشی از کلینیک تلاش گسترده برای کاهش خطرات حاد به زندانیان از coronavirus.

کلینیک ثبت یک جسم دادخواست در دادگاه فدرال با این استدلال که شرایط مشتری خود را برگزار می شد در این آدلانتو یخ مرکز پردازش در سن برناردینو کانتی شد, خلاف قانون اساسی است چرا که این مرکز قادر به محافظت از افراد در مدنی بازداشت از COVID-19 عفونت است. در آوریل 10, قاضی تری کلاهدوز جونیور در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه مرکزی کالیفرنیا اعطا درمانگاه درخواست برای سفارش ضابط موقت. Tوارث مشتری منتشر شد در همان روز.

"دادگاه دستور انتشار مشتری ما را به رسمیت می شناسد که مهاجرت بازداشتگاه مانند آدلانتو نمی تواند محافظت از افراد از خطر جدی عفونت" گفت: Ingrid Eagly یک UCLA استاد حقوق که co-هدایت درمانگاه با جولی کرامر نیز UCLA قانون استاد.

مسکن تقریبا 2000 نفر آدلانتو یکی از بزرگترین بازداشتگاه های اداره مهاجرت مراکز در کشور است و رکورد شکست برای دیدار با حداقل الزامات مورد نیاز برای مراقبت های بهداشتی. همانطور که در آوریل 17, وجود دارد, 105 تایید موارد COVID-19 در میان افراد برگزار شد و در بازداشتگاه های اداره مهاجرت در آمریکاو 25 بازداشتگاه کارکنان نیز اتفاق بد افتاده.

"ما خیلی خوشحال است که مشتری ما منتشر شده است قادر به بازگشت به ایمنی خود و خانواده" گفت: یوری هان یک عضو از درمانگاه است که به دنبال یک مدرک مشترک در قانون و سیاست عمومی در دانشگاه UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است.

راه اندازی در سال 2009 UCLA قانون دفاع جنایی درمانگاه فراهم می کند فرصت را برای دانش آموزان به کار تحت نظارت دانشکده حقوق هیات علمی در موارد واقعی و مشکلات افراد به اتهام جرایم است. دانش آموزان ثبت نام شده در درمانگاه آموزش دیده برای ارائه به مشتری-محور نمایندگی برای افراد در حقوقی کیفری سیستم اداره مهاجرت و دادگاه.

پس از شروع COVID-19 گیر اعضای این کلینیک با هم کار کرده اند با گروه های جامعه محلی در حمایت از تلاش برای متقاعد کردن یخ برای آزادی افراد از زندان و جلوگیری از نقل و انتقالات لس آنجلس ساکنان از L. A. شهرستان jails به آدلانتو. کلینیک نیز به تازگی به عضویت با دیگر دانشکده حقوق بالینی برنامه در ارسال نامه به کریستوفر سانتورو این کشور اقدام رئیس قاضی مهاجرت, اصرار, U. s. وزارت دادگستری را اجرایی برای بررسی مهاجرت به آزادی افراد برگزار شد بازداشت و به طور موقت نزدیک مهاجرت دادگاه و توقف صدور حذف سفارشات.

"بهداشت عمومی کارشناسان معتقدند که شرایط تنگ و ضعیف مراقبت های بهداشتی را بازداشت مهاجرت به معنای واقعی کلمه یک tinderbox برای گسترش این ویروس مرگبار" گفت: UCLA دانشجوی حقوق یونیس Kang, که کمک کرد تا پیش نویس اسناد دادگاه در اخیر مورد.

در اوایل این سال دانش آموزان در درمانگاه شرکت در یک پروژه گروهی پشتیبانی شده توسط یک کمک مالی از کنسولگری مکزیک در لس آنجلسبا وکیل مهاجرت Pasquale Lombardo to نشان دهنده افراد برگزار شد در آدلانتو در اوراق قرضه خود را در جلسات. نمایندگی در پیوند جلسات یک نیاز حیاتی در جامعه مهاجر چرا که بدون آن می تواند به افراد در بازداشت باقی می ماند, گاهی اوقات برای سال, در حالی که پرونده های آنها در حال کاونتی. یک مطالعه ملی از حضور در دادگاه مهاجرت, توسط Eagly و UCLA قانون التحصیل استیون شفر, نشان داد که بسیاری از مهاجران در بازداشتگاه های فاقد نمایندگی توسط مشاور ارائه جدی موانع به دلیل روند.

UCLA دانشجویان حقوق David Clingman Tori Lew و لورا پریکه کار می کرد در باند, موارد, این ترم, همچنین کمک به های اخیر حکم تجدید نظر درخواست دادخواهی.

"آن بوده است الهام بخش برای دیدن کلینیک ما دانش آموزان ما ادامه کار از راه دور برای محافظت از مشتریان از خطرناک COVID-19 ویروس" کرامر گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن