Indian River County معاون عروسکی فلوید منتشر شده از بیمارستان پس از 10 روز نبرد با COVID-19

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:51 PM EDT Jul 17, 2020INDIAN RIVER COUNTY — گاهی اوقات شما ر

توسط ABTINNEWS در 28 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — گاهی اوقات شما را مجبور به رفتن را از طریق مبارزات به شما متوجه شما شکست ناپذیر است.

برای تدی فلوید که تحقق آمد دو هفته پیش هنگامی که محبوب Indian River County sheriff معاون بستری شد به کلیولند کلینیک بیمارستان با کوروناویروس.

"من همیشه فکر می کنم من سوپرمن Indian River County, اما این چیزی رو من" فلوید گفت TCPalm جمعه.

چه آغاز شده به عنوان تنگی نفس و خستگی تکامل به 10 روز نبرد با COVID-19. فلوید از بیمارستان مرخص شد, پنج شنبه. او در حال حاضر به نشستن در ایوان جلو در گیففورد به عنوان او همچنان خود را بازیابی.

فلوید پاسخ اول و رهبر محلی گفت: او یک پیام به جامعه است.

"آنچه که مردم نیاز به دانستن است که شما نمی توانید این را برای اعطا. شما باید شستن دست های خود و پوشیدن ماسک خود را," او گفت:. "این چیزی است که چیزی جدی است. آن را از من. من نمی توانستم نفس بکشم من غیر فعال آنها در زمان خون زیادی از من آغوش من لاغر کردم."

بیشتر: TCPalm خبرنگار سهام تجربه شخصی در یک سواب بینی

COVID-19 علائم

در سراسر شهرستان 1,463 دفاع مردم باید قرارداد این ویروس از ماه مارس و 101 از آنها در بیمارستان بستری شد, با توجه به آخرین فلوریدا وزارت بهداشت داده است.

فلوید است که در حال حاضر در میان آنها است.

او را به بیمارستان رفت جولای 6, جایی که او مورد آزمایش قرار گرفت برای COVID-19 و بعد از آن مطلع نتایج مثبت شد, او گفت:.

او معتقد است که او قرارداد این ویروس حدود دو هفته پیش زمانی که او تجربه شروع علائم از جمله تنگی نفس و اسهال و بدن درد.

"من شروع به احساس خنده دار. تمام بدن من بستن. ... این احساس من در حرکت آهسته" او گفت:. "من تنفس تبخیر و آن را حمله به من در سیستم تنفسی است. من هرگز بیشتر می ترسم."

با وجود اینکه بستری برای بیش از یک هفته فلوید گفت: پزشکان و پرستاران و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در بیمارستان در زمان, دقیق, اقدامات فداکارانه برای بهبود سلامت خود را. خون کشیده شد یک بار در هر چند ساعت, او گفت:.

"کسانی که پرستاران به من پشت کردم تا روی پای من. آنها فوق العاده" فلوید گفت. "من می خواهم برای تشکر از کسانی که در حال قرار دادن زندگی خود را در خط در حال حاضر."

پوشیدن ماسک

روز بعد از بیمارستان مرخص فلوید نشسته در جلو ایوان صدای او را خفه و از طریق تلفن از ماسک صورت.

"حتی اگر هیچ کس وجود دارد در نزدیکی من یه ماسک, فقط مطمئن شوید من فاصله اجتماعی" او خندید.

در ماه مارس به عنوان همه گیر پر زور تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است به Treasure Coast, فلوید ایستاده بود در مقابل Gifford مرکز جامعه در حال انتظار برای رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری اولیه. شک در حال رشد بودند در مورد رای گیری در فرد اما فلوید گفت TCPalm که روز انتخابات چقدر مهم است برای او به بازیگران در یک رای گیری.

"بسیاری از مردم ها shying است به دور از ویروس اما من نه. من میخوام ایستادن برای آنچه درست است. ... مردم جنگیدند و مردند برای این فرصت و میخوام امکان استفاده از آن" فلوید گفت: در آن زمان. "اگر میخوام تاج میخوام این پیاده روی از درب رفتن به انتخابات."

سریع به جلو دقیقا چهار ماه به بعد و پس از او مادر در قانون قرارداد ویروس و پس از گذراندن 10 روز در بیمارستان فلوید تا به حال یک پیام برای همه است.

"هر بار که شما را در مکان های بهداشتی. ... برای من مهم نیست که شما در حال پوشیدن ماسک," او گفت:. "اگر شما لازم نیست که به خارج نمی شود. من التماس هر کس در رودخانه شهرستان را به این جدی است."

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm پوشش خبرنگار بهداشت و درمان و رفاه و عدالت اجتماعی در گنج ساحل. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن