"من نمی پوشیدن ماسک چون من بیمار نیست': Shasta County و بدون علامت COVID-19

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:13 PM EDT Jul 14, 2020حدود 20 درصد از ساکنان شهرستان شاستا که ت

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

حدود 20 درصد از ساکنان شهرستان شاستا که تست مثبت برای coronavirus در ماه گذشته نمی هر گونه علائم در زمان — نشانه ای از این ویروس بالقوه به گسترش زمانی که مردم نادیده گرفتن اقدامات احتیاطی چرا که آنها احساس نمی بیمار, شهرستان خبر داد.

ویروس جدید' طبیعت مرموز به معنی دانشمندان در حال یادگیری بیشتر در مورد آن هر روز. در حالی که کارشناسان بهداشت و درمان در ابتدا تصور این ویروس نمی خواهد گسترش اگر یک فرد دارای علائم آنها در حال حاضر شروع به درک که مورد نیست.

کسانی که تعجب آور عفونت شروع به ظاهر محلی حدود یک ماه پیش زمانی که county کردم این تکنولوژی برای تست افراد بدون علامت موارد است.

اعداد از شهرستان ارائه شده به رکورد افکن نشان می دهد که از تاریخ 8 ژوئن تا 13 ژوئیه وجود دارد 32 افرادی که تا به حال هیچ علائم در زمان مثبت خود را تست. که 20 درصد از شهرستان 159 موارد در آن دوره است. شده اند وجود دارد بیش از 200 مورد در مجموع در این شهرستان است.

"ما ... بسیاری از افرادی که آزمایش مثبت که گفت:" آه خدای من, من تا به حال هیچ ایده من احساس خوب دیروز من دیروز با پوشیدن یک ماسک چون من بیمار نیست.' خوب شما می توانید ببینید COVID-19 بنابراین شما نمی دانید که شما بیمار نیست من نمی دانم که من بیمار نیست" گفت: Kerri Schuette یک سخنگوی Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

آیا بدون علامت حامل گسترش COVID-19?

این موضوع حتی ارتباط بیشتر به دلیل آن است مستقیم روابط تلخ و ملی تقسیم ماسک از آنجا که برخی از مقاومت کنندگان به اشتباه بر این باورند که تنها سلامت خود را که می تواند به خطر انداخته اگر آنها نمی پوشیدن. در واقع مقامات بهداشتی می گویند ماسک را بیشتر برای محافظت از افراد دیگر از پوشنده لباس از برای محافظت از کسی که پوشش داده است.

Schuette گفت: شهرستان نمی داند که چگونه بسیاری از, اگر هر محلی بیماران بدون علامت در ادامه به توسعه علائم — یک اصطلاح در این زمینه شناخته شده به عنوان "قبل از علامت." اما در هر صورت غیر منتظره مثبت آزمایشات نشان می دهد که مردم می تواند به گسترش این بیماری بدون داشتن هر گونه شاخص آنها بیمار, او گفت:.

"هنگامی که ما در بیشتر موارد بیشتر شیوع بیشتری مواجهه ما قطعا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد چگونه است که کار می کند. اما در حال حاضر ما قطعا می دانیم که افراد بدون علامت می توانند از انتقال ویروس" Schuette گفت.

آخرین اخبار: COVID-19 در Shasta County می رسد 200 مورد نقطه عطف

که بخشی از دلیل این شهرستان آغاز شده و گزارش داده ها در وهله اول.

"به خصوص اولین بار است که ما تا به حال یک بیمار که نمی, نمایشگاه, علائم که احساس مانند یک قطعه مهم از اطلاعات به طوری که مردم واقعا می تواند شروع به درک اهمیت بودن آزمایش" Schuette گفت.

چرا برخی از افراد بدون علامت با کروناویروس?

در حالی که این صدا ممکن است ترسناک به فکر می کنم حداقل 32 نفر راه رفتن در اطراف منطقه غافل که آنها در حال گسترش بسیار مسری ویروس مطالعات در زمینه های دیگر نشان داده اند و حتی بالاتر بالقوه نرخ بدون علامت انتقال است.

برخی از peg برآورد بدون علامت رای در 40 ٪ در حالی که در یک مطالعه بر روی مسافران یک کشتی کروز با یک بدنام شیوع اولیه در این بیماری همه گیر به این نتیجه رسیدند که بیش از 70 درصد از آن آلوده مسافران ممکن است آلوده شده اند asymptomatically.

چرا برخی از مردم از بیماری با چند و یا هیچ آشکار عوامل خطر در برخی از موارد — و دیگران آلوده اما حتی متوجه آن باقی مانده است یکی از بیماری های پایدار رمز و راز است. ظهور مطالعات انگشتی همه چیز از نوع خون به التهاب سطوح.

در ضمن آیات جدید ادامه به کوه که تاکید خطرات بدون علامت گسترش — از جمله احتمال این که این ویروس می تواند آلوده به سادگی از طریق صحبت کردن یا تنفس نه فقط زمانی که یک COVID مثبت فرد عطسه یا سرفه زمین در محل اشتباه است.

به روز رسانی: کالیفرنیا خاموش میله داخل سالن ناهار خوری به عنوان شستا Co. اجتناب از برخی محدودیت های بیشتر برای شرکت

کریگ بلیک یک ردینگ resident که نگران مردم نیست تا این ویروس به طور جدی تشبیه ماسک بحث و ارتباط آن با بدون علامت گسترش به سیگار از دهه پیش زمانی که مردم شروع به درک که secondhand گازهای مضر هستند.

"من معتقدم که بسیاری از مردمی را درک نمی کنند که آنها می تواند یکی از کسانی که ندانسته انتقال ویروس" او گفت:. "آنها به نظر نمی رسد به درک که با پوشیدن یک ماسک محافظت از دیگران نمی داند."

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن