FSW دانشگاه بازگشایی به صورت چهره به چهره خدمات دانشجویی ارائه می دهد و دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از سقوط ایمنی

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:12 PM EDT Jul 13, 2020فاصله از کف, برچسب, یکی از راه ترافیک پ

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

فاصله از کف, برچسب, یکی از راه ترافیک پا فلش و مشاهده-از طریق پلاستیکی پارتیشن ها در میان اضافات دانش آموزان می توانید انتظار برای دیدن این سقوط باید آنها را انتخاب کنید به راه رفتن دانشگاه فلوریدا در جنوب غربی وزارت امور خارجه ،

دانش آموزان داده شد اولین نگاه اجمالی به این واقعیت جدید دوشنبه هنگامی که منطقه ای دانشکده افتتاح شد درهای خود را برای اولین بار از اواسط ماه مارس به صورت حضوری ثبت نام کمک کند.

FSW ریشه در فورت مایرز با شاخه در لی ذغال سنگ شارلوت Hendry و Glades شهرستانهای استان است. همانطور که از دوشنبه 10,693 دانش آموزان در حال ثبت نام برای سقوط طبقات پایین از این زمان در سال گذشته زمانی که 12,185 دانش آموزان شدند. کلاس های در حال برنامه ریزی برای شروع Aug. 24.

در میان این دفاتر که برای بازگشایی اجتماعی دور و در عین حال "عادی" کسب و کار شد و کمک های مالی تحصیلی مشاوره صندوقدار و کتابفروشی پردیس که در آن FSW ماسک صورت می تواند خریداری شده به نمایش روح مدرسه در حالی که به دنبال دستورالعمل.

کالج صادر کرده است انتظار برای صورت ماسک یا پوشش های قابل استفاده در داخل ساختمان توسط همه کارکنان و دانش آموزان و بازدید کنندگان است. این شامل کلاس های تدریس در پردیس در پاییز.

بازگشایی مدارس: سوال کردم در مورد روز اول مدرسه ؟ ما باید پاسخ.

قبلا: جنوب غربی فلوریدا استیت کالج به جشن می گیرند تا از 3200 دانش آموزان در طول تاریخ 5 ژوئن مجازی فارغ التحصیلی

بیشتر: چگونه در جنوب غربی فلوریدا کالج ها در حال محکم کردن بودجه و برنامه ریزی برای ترم پاییز

زمانی که مراکز آموزشی در سراسر کشور ساخته شده و به یاد ماندنی محوری از فرد به فاصله یادگیری مبتنی بر خدمات دانشجویی نیز نهفته است. علمی و مشاوره این به معنای هدایت دانش آموزان از طریق تلفن و از طریق ویدئو کنفرانس سیستم عامل مانند زوم.

اگر چه کارکنان افزایش یافته است به چالش و "انجام یک کار واقعا خوب برای ارائه خدمات از راه دور" هیچ چیز در مقایسه چهره به چهره تعامل گفت: Keith Martin, مدیر علمی مشاوره.

"حتی با تمام تکنولوژی در جهان است که بزرگ شده است و بدست ما از طریق این کل چیزی که مردم هنوز هم عشق را در فرد آمده است," او گفت:.

این بوده است که نسبتا شایع بازخورد از دانش آموزان در زمان COVID-19. مقامات می دانند که فرد در تعاملات می تواند یک تفاوت بزرگ به دانش آموزانی که ممکن است راحت با تکنولوژی در حال زبان آموزان زبان انگلیسی را معلول یا مسن هستند.

"هیچ چیز می تواند جایگزین کاملا در فرد و تجربه چرا که تمام حواس خود را در حال شلیک, شما می توانید زبان بدن, آن را فقط یک تجربه ساده تر" مارتین گفت. "ما را دیده اند بسیاری از مقید کردن تقاضا برای دانش آموزان که مایل به در آمده و در فرد. ما احساس می کنیم که ما در حال تلاش برای انجام این کار با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است برای محافظت از هر دو کارکنان ما و همه دانش آموزان ما."

اگر چه پردیس هرگز "بسته" خدمات دانشجویی و یادگیری ساخته محوری از زندگی است. یک مقدار حداقل از کارکنان ماند در محوطه دانشگاه در طول این زمان و در حال حاضر بیشتر مردم در حال انتقال به کار های سنتی در پردیس.

کارکنان ارائه شده با مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب و آئروسل, اسپری برای تمیز کردن پس از بازدیدکننده داشته است. ورق های پلاستیکی نصب شده بر روی میز برای حفاظت بیشتر زمانی که اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست. ضد عفونی کننده دست در ایستگاه های در حال پاشیده در سراسر دفاتر و صورت ماسک یا پوشش های مورد نیاز برای پوشیده شده است که در داخل ساختمان.

به علاوه مارتین گفت: در این دانشکده بوده است سازگار در پیام به دانش آموزان است که باید از راه دور ارتباط کار برای آنها وجود دارد "بدون نیاز به" بازگشت به دانشگاه "اگر شما نمی خواهید به."

"ما انجام داده ایم مقدار زیادی از آماده سازی به آماده شدن برای این روز" او گفت:.

در میان اولین برای بازدید از منطقه آرام و پردیس در فورت مایرز شد Ajani دوزیه, 18. پدرش, کوین او را سوار و دو نفر از دوستان از تمپا به طوری که آنها می توانید احساس برای پردیس و سوال در فرد است.

دوزیه که چشم او در حرفه پرستاری گفت: او می تواند دیدن تلاش کالج گرفته شده را تجربه کالج امن مانند ارائه بیشتر بخش آنلاین و یادآوری به مردم برای حفظ امنیت اجتماعی فاصله است.

طرح خود را از راه دور کلاس در طول پاییز و سوئیچ به فرد در یادگیری در بهار. امیدوارم او می تواند زندگی می کنند در محوطه دانشگاه.

"من بسیار هیجان زده" دوزیه گفت. "من آماده هستم تا یک گام به جلو و شروع به آغاز زندگی من است. من آماده برای شروع به کالج."

که اشتیاق بود همسان با Keyanna Dean 18. او می خواهد به مطالعه مدیریت منابع انسانی و آمد به دانشگاه دوشنبه برای پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد کمک های مالی و مسکن.

دین نیز چسبیده با کلاس های مجازی در حال حاضر.

"با همه چیز است که اتفاق افتاده است, من ترجیح می دهند به ماندن آنلاین" دین گفت.

اطمینان مردم باید گزینه ها و انعطاف پذیری در انتخاب آنچه با این نسخهها کار برای آنها کلیدی است به کالج بازگشت به دانشگاه برنامه ریزی.

علمی رئیس آیلین DeLuca گفت: سقوط دوره ارائه خواهد شد در راه های زیر:

  • در شخص/زمین کلاس: تمرکز خواهد بود و در ایجاد یک محیط یادگیری امن برای دانشجویان و استادان اجتماعی فاصله پروتکل و مورد نیاز صورت پوشش داخل.
  • آنلاین: کار-در-خود-خود-سرعت دوره های ارائه شده از طریق بوم پلت فرم.
  • زندگی می کنند دوره های مجازی: تحویل بیش از یک پلت فرم های ویدئویی با سخنرانی و بحث در یک جلسه مشخص زمان.
  • حاوی حضوری و کلاس های مجازی: وجود دارد مورد نیاز خواهد بود "تماس با ما" ساعت برای دانشجویان و استادان مانند آزمایشگاه در حالی که همچنین ارائه اطلاعات از طریق راه دور و یا آموزش مجازی.
  • زنده فلکس طرح: این تماس برای دانش آموزان به توان به دو گروه تقسیم شده که در آن یک گروه نشسته در کلاس درس در حالی که بقیه با استفاده از یک پلت فرم های ویدئویی مانند زوم به دنبال همراه از خانه. در هفته بعد این گروه تغییر خواهد کرد.

"ما می دانیم از بررسی ما دانش آموزان که آنها علاقه مند در خدمات بر روی زمین آنها نیز علاقه مند به گرفتن کلاس های روی زمین, اما ما همچنین می دانیم که آنها نگران هستند در مورد ایمنی" گفت: DeLuca این شهردار از FSW. "ما هیات علمی همین است."

او گفت: بسیاری از اعضای هیئت علمی ترجیح می دهند آموزش چهره به چهره در دوره "اما بسیاری از آنها مایل به سعی کنید دیگر" تحویل روش به نام ایمنی و انعطاف پذیری.

کالج قصد دارد به ارائه حدود 50 درصد از این دوره بخش حضوری بقیه بودن ارائه شده به صورت آنلاین و از راه دور. همچنین کارکنان در حال دریافت آموزش مداوم به طوری که آنها "به خوبی آماده برای سایر اختلالات" است که می تواند به طور بالقوه می آیند تا DeLuca گفت.

او سریع به تحسین کارکنان برای افزایش به چالش آینده با استراتژی های جدید و همکاری با هم برای دانش آموزان است.

"ما همه فقط در اینجا برای یک هدف: ما می خواهیم به دانشجویان باید علمی و با تجربه ما می خواهیم آنها را به دریافت اعتبار آنها به دنبال رسیدن به اهداف علمی خود," DeLuca گفت.

برای اطلاعات بیشتر fsw.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن