چهار مصنوعی صدف صخره ساخته شود در راک کریک در ناپل

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:07 PM EDT 21 مه سال 2020شهر ناپل است از ادامه ساخت و ساز مصنوعی صد

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

شهر ناپل است از ادامه ساخت و ساز مصنوعی صدف صخره در دهان از راک کریک که در آن خالی به گوردون رودخانه.

این پروژه یکی از سه مجاز شهرستان صدف ریف ترمیم نقاط در خلیج ناپل. این شهر به اتمام کار بر روی صخره های مصنوعی در بخش جنوبی خلیج ناپل در سال 2019.

حدود 80 درصد از صدف صخره در خلیج ناپل از دست داده اند پس از 1950s با توجه به شهرنشینی گفت: استفانی Molloy منابع طبیعی مدیر برای شهر ناپل.

چهار مصنوعی صدف صخره ساخته خواهد شد در راک کریک محل در نزدیکی گوردون رودخانه, پل, Molloy گفت.

قبلی پوشش: ناپل مصنوعی صدف صخره پروژه اجرایی میشود

آن است که کوچکترین شهر سه مکان های مجاز برای صدف ریف ترمیم. برنامه های شهر را به پایان برساند ساخت و ساز از صخره در دهان از راک کریک مدتی این سال است.

ساخت و ساز مصنوعی صدف صخره نیز برنامه ریزی شده در خلیج ناپل سایت نزدیک دهان Haldeman کریک در انتهای جنوبی سلطنتی بندر محله. این شهرستان است که به دنبال تامین بودجه برای ساخت صخره وجود دارد Molloy گفت.

تکمیل صخره

این صخره های مصنوعی در راک کریک در حال حاضر حدود 30 درصد ساخته شده با تشکر از کار داوطلبان از جامعه و دانش آموزان در ذغال سنگ شهرستان مدارس دولتی Molloy گفت.

سال گذشته داوطلبان صعود چند تن از پوسته برای ایجاد صخره های Molloy گفت.

این شهر منتشر شد یک درخواست برای پیشنهاد به پیدا کردن پیمانکاران که پایان ساخت صخره های مصنوعی. مهلت ارائه پیشنهادات به شهر ژوئن 4.

یک پیمانکار خواهد حرکت سست سنگ آهک به ادامه ساخت و ساز تا ارتفاع صخره های Molloy گفت.

ترجمه: شهر ناپل اجازه می دهد مجوز موقت برای فضای خرده فروشی و رستوران و صندلی

"ما در حرکت به آن نوع از بستر نیز برای ما در سایت های دیگر به منظور کاهش مقدار از پلاستیک ما در حال قرار دادن در محیط زیست" Molloy گفت.

شهر برآورد 230 تن از سنگ و پوسته مورد نیاز برای تکمیل چهار صخره در Rock Creek با توجه به یک شهر شرح پروژه.

ادامه مطلب: ناپل غرور میزبان درایو از طریق مواد غذایی, شرت برای ساکنان محلی

در میان داوطلبان برای صدف صخره پروژه مرمت شد Kelsey McEachern یک معلم در Lely دبیرستان. McEachern و شوهر او نیز درگیر با ناپل فصل ساحلی انجمن حفاظت.

ساحلی, حفاظت, انجمن کمک به سازماندهی کمک های مالی از جمله بازگشایی از صدف پوسته استفاده شده برای ساخت صخره های McEachern گفت.

"این واقعا مهم است به هر دوی ما" McEachern گفت. "هر چه من می توانید انجام دهید, آموزش برای بچه ها درگیر و نسل بعدی به مطمئن شوید که آنها هنوز هم سالم آبراه که سالم حمایت شیلات است که ما می توانید بیرون بروید و در ادامه به تفریحی ماهی. این یک بخشی از زندگی ما است."

چرا صدف صخره های ماده

صدف صخره های مهم برای بهبود کیفیت آب در شهر آبراه افزایش زیستگاه و حفاظت از سواحل, Molloy گفت.

"ما می دانیم که صدف در فیلتر-تغذیه موجودات زنده به طوری که آنها فیلتر کردن ذرات و هر گونه ارتباط آلاینده ها از آب ستون" Molloy گفت.

این شهر در حال حاضر دیده می شود پیشرفت های به زیستگاه های حیات وحش در نزدیکی مجموعه ای کامل از صخره در نزدیکی Windstar در ناپل خلیج Molloy گفت.

"ما دیدن ماهی. ما می بینیم بسیاری از زندگی پرنده وجود دارد," او گفت:.

صخره های توپ — بتن غلاف به کدام ارگانیسم می توانید وصل کنید — در محل هستند در بازسازی سایت تکمیل شده سال گذشته برای حفاظت از صخره از قایق بیدار. محدودیت سرعت بالاتر در این بخش از خلیج ناپل از آنها در راک کریک محل Molloy گفت.

بیشتر: ناپل برنامه متصل داوطلبان با کسانی که نیاز دارند در میان همه گیر

راک کریک محل می تواند در زیر بیشتر زیست محیطی استرس به دلیل آن نزدیک به آب تازه Molloy گفت. صدف رشد در شور و لب شور آب با توجه به ملی اقیانوسی و جوی اداره.

"ما را دیده اند صدف وجود دارد. ما امیدواریم آن را به موفق" او گفت:.

وقتی که صدف تخم ریزی لارو آزاد به آب و حل و فصل در یک سطح جامد که در آن آنها را به صرف بقیه زندگی خود را. Molloy گفت که او امیدوار است این صدف را حل و فصل مصنوعی شهر صخره.

"ما در حال رفتن به نظارت بر آن و دقت به دنبال در صدف, سلامت," او گفت:.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن