سابق ردینگ فوتبال مدیر فروشگاه وارد درخواست در مورد تجاوز جنسی

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:40 PM EDT Jul 29, 2020مدیر سابق یک ردینگ فوتبال, فروشگاه تجهیزات Ian T

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

مدیر سابق یک ردینگ فوتبال, فروشگاه تجهیزات Ian Thomas Anderson التماس کرد گناه نیست به اتهام آزار جنسی یک جزئی در طول تفهیم اتهام جمعه گذشته در Shasta County Superior Court.

Anderson, 33, است, متهم به آزار جنسی کودکان را ایجاد و در اختیار داشتن کنترل پورنوگرافی کودکان نادرست جعل هویت تماس با جزئی به قصد ارتکاب جنسی و جرم دو فقره از باتری.

او دستگیر شد و در تاریخ 18 ژوئن منتشر شد اما روز بعد پس از ارسال 50000 دلار وثیقه پرونده های دادگاه نشان می دهد.

اندرسون به طور خلاصه مربی فوتبال زنان تیم در سیمپسون دانشگاه در جولای 2018.

Shasta County معاون دادستان منطقه Kasie جانسون گفت: این پرونده هنوز در دست "باز تحقیقات" و کاهش یافته است به نظر بیشتر است.

اندرسون دادگاه بعدی ظاهر خواهد شد در سپتامبر. 10. او برنامه ریزی شده است به نظر می رسد دوباره در سپتامبر. 15 با توجه به جانسون.

اندرسون چهره به چهار سال زندان خواهد بود و نیاز به ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی در صورت محکومیت با توجه به Shasta County معاون دادستان منطقه سارا مورفی.

مرتبط با: سابق سیمپسون مربی فوتبال فروشگاه, مدیر متهم به آزار جنسی از یک جزئی

اخبار: سابق Siskiyou County داروسازی حل و فصل باراک اوباما رکورد نگه داشتن صورت

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن