می تواند Doak کمپبل ورزشگاه باتلاق میزبان NFL تیم در این فصل ؟

جیم هنری تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 2:29 PM EDT مارس 15 سال 2020به عنوان کشور اشتیاق بازگشت همه, ورزش, جالب سنا

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

به عنوان کشور اشتیاق بازگشت همه, ورزش, جالب سناریو پدید آمده در دولت آفتاب و به طور بالقوه در تالاهاسی.

می تواند Doak کمپبل ورزشگاه میزبان یک تیم NFL این فصل ؟ دیوید Coburn, فلوریدا, دولت, مدیر ورزشی گفت: در بیانیه ای که آن را "یک ایده جالب است."

در حالی که coronavirus را ترک کرده است بازیکنان و طرفداران نامشخص است که آیا NFL و کالج ورزشی اتفاق می افتد در تمام این سال فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ارائه شده یک راه حل است.

بیشتر از Nolesports:

  • پزشکی ورزشی نیز چهره جدید عادی در میان بیماری همه گیر کوروناویروس
  • دیدگاه های متفاوت در مورد وضعیت فوتبال کالج, سقوط ورزش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس
  • FSU را بابی Bowden باقی می ماند خوش بین زیر بستری در بیمارستان برای عفونت

در چهارشنبه DeSantis استقبال همه تیم های ورزشی حرفه ای برای از سرگیری فعالیت در فلوریدا اگر خود را در شهرها و ایالات متحده نمی خواهید آنها را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

که یک گزینه است که MLB است و با توجه به عنوان آن را در تلاش برای آماده شدن برای یک سال 2020 فصل است. علاوه بر این, NBA و لیگ برتر فوتبال گزارش را در والت دیزنی جهانی بسکتبال و فوتبال امکانات در نزدیکی اورلاندو.

دانشگاه فلوریدا تایید شنبه که مقامات آن صحبت کردیم با DeSantis در مورد امکان NFL بازی که بازی در فلوریدا زمینه این فصل است.

"من به او یادآوری می کنند که UF و گینسویل باید بهداشت جهانی از امکانات یاد استادیوم فوتبال, a state-of-the-art بسکتبال آرنا و یک نام تجاری جدید بیس بال ورزشگاه در عرض دو ساعت از شهرستانها با حرفه ای فرانچایز" UF مدیر ورزشی اسکات Stricklin گفت.

گینسویل, بزرگترین شهر در شمال مرکزی فلوریدا و در 132 کیلومتر از چهار شهرستانها عمده – جکسون (62 مایل) اورلاندو (96) تمپا (118) و سنت پترزبورگ (132).

NFL شده است بحث در مورد طرح های احتمالی برای آینده 2020 فصل است که شامل بازی کردن بازی ها بدون طرفداران در حضور.

در مصاحبه پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی "فاکس و دوستان" DeSantis دوباره باز اسلحه خود را طرفدار تیم های ورزشی.

"و فقط پس هر کس می داند که من در حال حاضر در صحبت با برخی از کالج های ما مانند دانشگاه فلوریدا" DeSantis گفت. "آنها یک ورزشگاه فوتبال باتلاق که استفاده نمی شود در روزهای یکشنبه. بنابراین اگر یک تیم NFL نیاز به یک محل به زمین ما می تواند کار کند که بیش از حد."

زمانی که رادیو فردا میزبان خواسته DeSantis اگر FSU می تواند میزبان بازی های NFL نیز DeSantis متاثر بود.

"نگاه من صحبت نکرده و به آنها نشده است اما زیادی آن را – آن را یاد ورزشگاه و من فکر می کنم ما می خواهیم به می خواهید می شود بسیار مفید است اگر ما می تواند" DeSantis گفت.

"بنابراین من فکر می کنم که چیزهایی مانند آن – گرفتن ورزش پشت گرفتن برخی از چیزهایی را که ما مورد استفاده قرار گیرد برای این است که واقعا مهم است از یک روانی, چشم انداز, اعتماد به نفس, چشم انداز, و بنابراین من یک طرفدار آن است. من فکر می کنم این فوق العاده است که این لیگ می خواهم به جلو حرکت کند و من فکر می کنم هیچ سوالی وجود دارد ما می توانیم این کار را با خیال راحت."

بیشتر: خالی استادیوم? می توانید ورزش واقعا در رفتن, بدون تشویق جمعیت?

Coburn را در تیم NFL مورد علاقه بود گسترش خلیج تمپا Bucs و بازیکن مورد علاقه لی روی Selmon حق رای دادن را سنگ بنای دفاعی پایان و آینده Pro Football Hall of Fame مشمول (1995). این Bucs که پیوست NFL در سال 1976 به عنوان یک تیم توسعه و از دست اول آن 26 بازی, نقش بازی های خانگی خود را در Raymond James ورزشگاه.

در حالی که Coburn گفت: FSU نه شنیده ام از فرماندار او گفت: "این یک ایده جالب است. FSU قطعا در نظر گرفتن آن در مشاوره با ما در دولت های محلی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی."

سمینول طرفداران به نظر می رسد پذیرای این ایده اما بسیاری نیز می خواهید خود را برای دیدن Seminoles بازی در Doak کمپبل ورزشگاه در این فصل زیر سال اول مربی مایک Norvell. آن هنوز نامشخص باقی مانده است اگر فوتبال کالج را به عنوان برنامه ریزی شده این سقوط متحده در سراسر کشور از جمله فلوریدا بازگشایی در مراحل و با محدودیت.

در یک جلسه با شهر و شهرستان رهبران پنج شنبه, FSU رئیس جمهور جان Thrasher گفت: همه چیز خواهد بود به احتمال زیاد تصمیم گرفت در سطح ملی است. او پرسید میلیون دلار لفظی سوال: "چه چیزی می خواهیم در مورد فوتبال این است ؟ من شما را سر در گم می شود اگر من می توانم به شما بگویم."

FSU برنامه ریزی شده است برای باز کردن فصل چهار شنبه, سپتامبر. 5 برابر وست ویرجینیا در مرسدس بنز ورزشگاه در آتلانتا. UF در ضمن برنامه ریزی شده است برای Gators' 2020 فصل فوتبال شروع برنامه در سپتامبر. 5 برابر شرق واشنگتن است.

"من فکر می کنم فرماندار ایده برای NFL به استفاده از ما به استادیوم توسط یک نابغه ایده اما من می خواهم فوتبال کالج به سر در اوت/سپتامبر" پت سیمپسون بون ارائه شده در دموکرات NoleSports.com Facebook صفحه.

فرانک Hostetter گفت: او یک فن دفاع از قهرمان سوپر باول, کانزاس, شهرستان, اما گفت: ستاد "می تواند یاد بگیرند که چگونه به درستی انجام ریز ریز کردن."

رسیدن به جیم هنری در jjhenry@tallahassee.com.

هیچ یکی را پوشش می دهد 'Noles مانند تالاهاسی دموکرات. مشترک شدن در حال حاضر بنابراین شما هرگز از دست یک لحظه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن