چگونه کالج آماده شدن برای ترم پاییز در سن COVID-19?

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:54 PM EDT Jul 9, 2020هر روز به ارمغان می آورد اطلاعات جدید است که باعث می

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

هر روز به ارمغان می آورد اطلاعات جدید است که باعث می شود دانشگاه Siskiyous جمهور Stephen Schoonmaker تامل و اندیشیدن به اینکه تنها دو سال کالج در شهرستان است که در مسیر حق با ترم پاییز.

به عنوان coronavirus شدت گرفتن کالج در شمال کالیفرنیا تنوع هستند برنامه های خود را به جای دانش آموزان زمانی که ترم پاییز کلاس های رزومه کاری در ماه اوت است.

در شاستا کالج, اکثریت قریب به اتفاق از کلاس ها برگزار خواهد شد از راه دور در حالی که کالج Siskiyous خواهد بود بازگشایی آن دانشگاه و برگزاری عمدتا در کلاس های حضوری.

بیشتر: Tehama دا: پلیس در توجیه تیراندازی مرد در خارج مرکز

زمانی که ویروس آمار منطقه در اواسط ماه مارس و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صادر اقامت در خانه سفارش دانشجویی پردیس بسته شد و کلاس منتقل شدند آنلاین. کالج مدیران آغاز جلسه هفتگی تنها برای پایان دادن به دور انداختن برنامه های خود را به عنوان اطلاعات جدید و بیشتر در مورد از این ویروس منتشر شده است.

"ما تا به حال به طور کامل حرکت می کند همه چیز را به یک کنترل از راه دور محیط زیست به جز آنچه که ما در نظر گرفته شده برای پرسنل اورژانس" Schoonmaker گفت. "ما نمی تواند پیش بینی آنچه که اتفاق افتاده در ماه مارس, اما ما می توانیم پیش بینی آن را دوباره اتفاق می افتد در پاییز."

این Siskiyou کالج, دولت در حال انجام یک بررسی برای یادگیری در مورد دانشجو تنظیمات برای آموزش و پرورش خود را. تا کنون اکثریت می خواهند در دانشگاه کلاس Schoonmaker گفت. معلمان در حال ایجاد برنامه های درسی به طوری که اگر محدودیت های ابقاء وجود دارد خواهد بود یک گزینه آنلاین.

"ما در حال آماده سازی برای ترم پاییز به عنوان طبیعی به عنوان ما می تواند آن را دریافت کند اما وجود خواهد داشت تفاوت های قابل توجهی در طبیعت و احساس می کنم با توجه به همه گیر" گفت کالج سخنگوی سحر Slabaugh.

در Shasta County, کالج, ترم پاییز آموزش برگزار خواهد شد در درجه اول آنلاین. اما برخی از برنامه های از جمله آزمایشگاه های علوم یا آموزش برای آتش نشانان و تکنسین های پزشکی اورژانس کارگران باقی خواهد ماند و ادامه خواهد داد به ارائه شده در دانشگاه گفت: دکتر جو Wyse جمهور از شستا ،

بیشتر: Riverfront تاتر لغو آن سال 2020 فصل در ردینگ به عنوان COVID-19 pandemic همچنان ادامه دارد

برای حمایت از یادگیری دانش آموز, کالج از Siskiyous شروع یک لپ تاپ دانشجویی برنامه وام. شستا است راه اندازی یک قوی اتصال وای فای در اصلی پارکینگ بنابراین دانش آموزان می توانند از وسایل نقلیه خود را و دسترسی به کلاس های از راه دور در صورتی که اتصال به اینترنت از مسائل در خانه.

"ما شاهد یک افزایش در اورژانس برداشت در بهار و بزرگتر تاثیر در کاهش درآمد و دانش آموزان بیش از دیگران است. دانش آموزان با کمتر منابع هستند که تلاش بیشتر در بهار اصطلاح" Wyse گفت.

بیشتر: U-دبستان دانش آموزان با استفاده از مهارت های نوظهور به جلو در مدرسه

هر دو دانشگاه شاهد روند رو به پایین در ثبت نام تعداد سال جاری نسبت به سال گذشته نیز پیش بینی افزایش نسبت به پایان تابستان.

در شاستا دانشگاه, ثبت نام روندهای برای پاییز را با 15% یا بیشتر Wyse گفت. "ما فکر می کنم این عدم قطعیت" او گفت:. "ما می تواند یک افزایش در 6 هفته."

ملیسا سبز معاونت خدمات دانشجویی در دانشگاه Siskiyous اضافه شده است که مردم در حال انتظار برای یادگیری آنچه که اتفاق می افتد قبل از ثبت نام برای ترم پاییز.

او گفت که مقامات مدرسه "داشتن شهر مجازی سالن و به عنوان مردمی دریافت راحت با آنچه انتظار ما را ببینید ما اعداد بالا برود. نگاه ما به عجله در ماه اوت است. که زمانی که مردم تصمیم به رفتن به کالج."

دانش آموزان اجازه داده شد به پایان ترم بهار در خوابگاه خود را. اما برای حفظ کارکنان امن و اطمینان از مناسب فاصله اقدامات در محل شستا کالج را خوابگاه 126 تخت در پاییز.

کالج مجموع ثبت نام از 8000 تا 9000 دانش آموزان و تعداد زیادی از آنها رفت و آمد به دانشگاه Wyse گفت.

"این یک بزرگ تعداد دانش آموزان خواهد شد که تحت تاثیر" توسط تعطیلی خوابگاه او اضافه شده است.

در کالج Siskiyous در پردیس مسکن در دسترس خواهد بود اما محدود خواهد شد به حداکثر به دو نفر از دانش آموزان در هر اتاق سبز گفت.

تا کنون سبز گفت: در مجموع 75 ساکنان را امضا کرده اند تا در خوابگاه زندگی می کنند و وجود دارد اتاق را برای 40 بیشتر دانش آموزان است.

ندا آتیه یک گزارش برای امریکا سپاه عضو و خبرنگار آموزش و پرورش با تمرکز بر ترومای دوران کودکی و شکاف دستاورد برای ردینگ ضبط می شوند. او در توییتر دنبال کنید در @nada_atieh. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن