مرد 110 مایل در ساعت تلاش برای فرار از قانون با بچه ها در خودرو منجر به تصادف در تقاطع شلوغ manhunt

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:45 PM EDT مارس 19 سال 2020INDIAN RIVER COUNTY — کف خلیج مرد در

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — کف خلیج مرد در حال فرار از نمایندگان با کودکان و یک زن در اتومبیل خود رسیده سرعت بیش از 110 مایل در ساعت قبل از او سقوط کرد به یک SUV سپس پنهان در یک خندق با توجه به اجرای قانون مقامات و دستگیری او گزارش.

Kevine Clarke, 31, سقوط در تقاطع در 66 خیابان و 26 خیابان. او دستگیر شد شنبه حدود 5 بعد از ظهر یک کلانتر رسمی گفت.

نمایندگان در بر داشت او مخفی شده در لوله در یک کانال در شمال رودخانه هند بازار و او را مجبور کردن با استفاده از یک فلفل اسپری توپ و تفنگ که آتش سوزی پینت بال-مثل حوزه های حاوی اسپری فلفل به ناتوان ساختن یک فرد کلانتر مسلح ، اریک گل گفت.

و یکی از دو فرزند در ماشین خود را بین سنین 7 و 12 پایدار غیر تهدید کننده زندگی صدمات. فرزند دوم بود uninjured نمایندگان گفت.

یک زن و مرد داخل سیاه هیوندای وسیله نقلیه سودمند ورزش زده کلارک بود که رانندگی یک اتومبیل شورلت زخمی شدند, گرفته و به کلینیک کلیولند رودخانه هند بيمارستان نمایندگان گفت. میزان صدمات خود را در دسترس بود.

این همه آغاز شده و پس از سرقت گزارش شده در خارج در Sebastian مربوط Clarke, سباستین مقامات پلیس گفت:.

کلارک دیده می شد توسط فروشگاه امنیتی در نظر گرفتن موارد از قفسه ها از جمله شناور هیئت مدیره کامپیوتر و پوشاک و wheeling آنها را از فروشگاه. هنگامی که یک افسر با نزدیک شدن به او کردم و در ماشین و سرعت خاموش با توجه به سباستین اداره پلیس بازداشت سوابق.

سباستین پلیس او را تعقیب جنوبی در ایالات متحده 1 که در آن با توجه به گزارش او منحرف در يک افسر و سپس مانور در اطراف نوار سنبله به معنای پهن کردن لاستیک توسط رانندگی را از طریق متری و در اطراف نوار. پلیس به پایان رسید خود را پیگیری در 66 خیابان به دلیل کلارک با سرعت بالا که به پلیس گفت: در حدود 100 مایل در ساعت در زمان.

پلیس اطلاع Indian River County Sheriff را در 4:48 بعد از ظهر شنبه در مورد پیگیری فعال شامل سفید Chevy.

مقامات اجرای قانون بسته تقاطع مهم به عنوان کلارک سفر جنوب.

یک معاون به گزارش دیدن ماشین در حال حرکت در سرعت بیش از 100 مایل در ساعت به عنوان آن گذشت عازم جنوب در 66 خیابان اطراف 77th خیابان با توجه به کلارک Indian River County, کلانتر, دستگیری استشهاد.

معاون Ryan اگرز نوشت در گزارش خود که حدود 6 مایلی جنوب یکی دیگر از معاون گفت: سفید خودرو او گذشت سفر بیش از 110 مایل در ساعت فقط در شمال رودخانه هند بازار.

به عنوان کلارک تبدیل ایست بر روی 26th, خیابان, او سقوط کرد به هیوندای SUV بود که تخلیه U-Haul تریلر سفر شمال در 66 خیابان.

او خارج ماشین و سعی در پنهان کردن در خندق که در آن نمایندگان را در بر داشت.

سباستین پلیس متهم او را با تشدید حمله به یک افسر مقاومت در برابر یک افسر کودک غفلت افتاد و نقض ترافیک.

بیشتر: Coronavirus: 2 زندانی در سنت لوسی زندان شهرستان و مواد غذایی قرارداد کارگر تست مثبت برای COVID-19; 17 دیگران قرنطینه

Indian River County نمایندگان متهم او را با: جنایت در حال فرار بودند eluding و دو فقره رانندگی بی پروا با آسیب جدی بدن; دو فقره کودک آزاری; تشدید حمله به اجرای قانون و یا پرسنل اورژانس; سرقت; رانندگی با مجوز معلق; مقاومت در برابر بازداشت و بدون خشونت; ترک صحنه تصادف با جراحت بدون ارائه کمک های اولیه; های مختلف و مواد تحت کنترل هزینه.

او به نظر می رسد در دادگاه دوشنبه و برنامه ریزی شده بود برای تفهیم اتهام جولای 2.

کلارک باقی مانده در رودخانه هند زندان شهرستان بدون باند و اتهامات عنوان شده علیه در Brevard County, که در آن وجود دارد یک حکم برای دستگیری او.

با توجه به Brevard County دادگاه پرونده کلارک است که می خواستم برای تعدادی از نقض آزادی مشروط از جمله عدم گزارش به یک افسر آزادی مشروط در ماه فوریه است. کلارک دستگیر شد و در ماه مارس توسط سنت لوسی شهرستان کلانتر دفتر نمایندگان و اتهام ترافیک و مواد مخدر در تخلفات, که همچنین نقض آزادی مشروط پس از حکم زندان.

کلارک از زندان آزاد شد در سال 2019 پس از سپری کردن حدود دو سال حبس برای در اختیار داشتن هروئین سرقت و در اختیار داشتن یک سلاح یا مهمات به عنوان یک جانی در شهرستان Brevard با توجه به فلوریدا وزارت اصلاحات سوابق.

بیشتر: Coronavirus: گنج ساحل, جای بدنسازی, تناسب اندام, باشگاه صاحبان بازگشایی و استقبال مشتریان

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن