Coronavirus فلوریدا: TooJay را محبوب لذیذ و اغذیه فروشی های زنجیره ای فایل برای ورشکستگی

M. M. Cloutier ویژه به اخبار روزانهمنتشر شده 4:53 PM EDT May 30, 2020TooJay را محبوب جنوب فلوریدا بر اساس لذیذ

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

TooJay را محبوب جنوب فلوریدا بر اساس لذیذ و اغذیه فروشی های زنجیره ای که عرضه نزدیک به 40 سال پیش در فلوریدا ورشکستگی کرده است.

TooJay مدیریت, LLC است که بیش از 25 دلی-مدل دهید رستوران در دولت آفتاب ثبت شده است برای فصل 11 حفاظت با ورشکستگی در ایالات متحده دادگاه منطقه جنوبی فلوریدا.

مدارک ثبت شده با دادگاه در روز چهارشنبه. شرکت ها به طور معمول فایل برای فصل 11 زمانی که آنها برنامه ریزی برای باقی می ماند در عمل اما نیاز به زمان برای بازسازی بدهی ها و توسعه برنامه های بلند مدت است که جلب رضایت طلبکاران.

بیشتر: لطفا نشسته: گنج ساحل رستوران امیدواریم که مشتریان آماده برای بازگشت

بیشتر: برخی از رستوران های محلی نزدیک به طور موقت به دیگران به طور دائم در طول COVID-19 بحران

در بیانیه صادر شده امروز TooJay رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت حداکثر پیت گفت که این تصمیم به طور داوطلبانه به دنبال فصل 11 حفاظت "است که نتیجه مستقیم ویرانگر اقتصادی تاثیر COVID-19 همه گیر در رستوران ما در سراسر فلوریدا."

پیت گفت: تشکیل پرونده برای ورشکستگی "ما را قادر به باز باقی می ماند خدمت به جوامع ما با همان مواد غذایی بزرگ و خدمات ما شناخته شده است. ... همانطور که ما یاد بگیرند که از دوباره باز کردن برنامه برای ما ناهار خوری اتاق ما دوباره استخدام کارکنان بیشتر و گسترش خدمات به عنوان محدودیت اجازه می دهد."

TooJay گزارش بدهی از 10 میلیون دلار به 50 میلیون دلار است. تشکیل پرونده نشان می دهد این شرکت امن $6.4 میلیون پرداخت برنامه حفاظت از وام به عنوان بخشی از مراقبت قانون به تازگی تصویب شده توسط کنگره در پاسخ به COVID-19 بحران است.

یک اعلامیه در زمینه حمایت از دادخواست ورشکستگی گفت: قبل از coronavirus همه گیر TooJay را "کسب و کار بودند عامل سودآوری وجود دارد و قصد دارد به گسترش زنجیره ای به قطعات اضافی از فلوریدا و در منطقه جنوب شرقی ایالات متحده است."

در انطباق با دولت موظف coronavirus مربوط به محدودیت هایی که در ماه مارس دستور داد تمام غیر ضروری کسب و کار نزدیک — از جمله رستوران ها' ناهار خوردن-در — خدمات TooJay ناهار خوری اتاق بسته است. Takeout, منظقه وانت تحویل و خدمات غذا ادامه خواهد داد.

TooJay است که حفظ آن در دفاتر شرکت های بزرگ در غرب پالم بیچ به طور موقت بسته دو محل یکی در باشگاه چوگان Shoppes در بوکا ریتون و دیگری در مرکز پمبروک در پمبروک پاینز با توجه به رابین Y. Bayless, معاون رئيس جمهور از بازاریابی است.

هیچ تصمیم گیری ساخته شده در مکان های دیگر Bayless گفت: در یک ایمیل.

TooJay را نیز ارائه می دهد مواد غذایی-برای-برو برنامه آن را راه اندازی در پاسخ به کروناویروس همه گیر است که ویران کسب و کار در سراسر کشور و باعث گسترده کارمند اخراج و furloughs.

پس از اولین TooJay را عرضه 1981 در پالم بیچ در رویال پینکینا پلازا شرکت پیوسته. وجود دارد بیش از 10 TooJay مکان توسط 1994 هنگامی که یک معامله برای تبدیل این شرکت به یک حق رای دادن ملی از طریق کاهش یافت, با توجه به گزارش های خبری.

اخیرا TooJay را سوار بر یک ایالت تجدید حیات آن مکان' طراحی داخلی. این طراحی مجدد ، گسترش بیش از یک دوره دو ساله آغاز شد و در سال 2016 به "حفظ میراث ما در یک, تازه, تنظیم" یک TooJay بیانیه پس از آن گفت.

روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد محکم برای بازگشایی دولت — که شامل دستورالعمل برای بازگشایی رستوران خود را در اتاق ناهار خوری -- اما آن را مانع فلوریدای جنوبی است که بیشترین تعداد از تایید COVID-19 موارد است.

برای اطلاعات بیشتر coronavirus پوشش ...

• بررسی کنید. به نگه دارید تا با گنج ساحل اختصاصی, اخبار, بازدید از وب سایت ما اغلب. ما خواهد شد ارسال coronavirus وبلاگ در سایت ما — با به روز رسانی روزانه. بررسی تاریخ در تیتر به مطمئن شوید که شما باید آخرین اخبار.

• ثبت نام برای ما coronavirus-پخش خبرنامه. آخرین اخبار در مورد کوروناویروس و تاثیر آن بر دولت تحویل داده شده به صندوق پستی خود را هر روز. ایمیل خبرنامه به شما می دهد یک نماد از اخبار مهم روز, در علاوه بر این به داستان های جالب از سراسر کشور. این یک راه بسیار خوبی برای گرفتن در این روز خبر داد.

• ما دانلود TCPalm برنامه برای COVID-19 اخبار. این فعال موضوع و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا است که نوشتن ده ها تن از coronavirus داستان یک روز.

► آیفون: https://apps.apple.com/us/app/tcpalm/id1119325185

► اندروید: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scripps.tcpalm.mobile&hl=en_US

• تاریخ ما "Coronavirus پاسخ و اطلاعات در ساحل گنجینه" Facebook ، اعضا به اشتراک گذاری راهنمایی در مورد که در آن برای پیدا کردن کاغذ توالت خرید به روز رسانی و پیشنهادات مربوط به COVID-19 که ساکن می تواند مفید باشد. بازدید facebook.com/groups/tcpalm.coronavirus.help.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن