Coronavirus محدودیت اورگان دانش آموزان بازدید به دریاچه شستا

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:40 PM EDT مه 6 2020سالانه مهاجرت جمعی از اورگان دانشجویان به دریاچه شس

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

سالانه مهاجرت جمعی از اورگان دانشجویان به دریاچه شستا که به طور معمول شروع این هفته انتظار می رود که underwhelming در این سال با توجه به کوروناویروس.

به طور معمول هزاران نفر از دانشجویان فرود در دریاچه در طول ممکن است اما قایقی اجاره شرکت های شستا-تثلیث جنگل ملی گفته است که به احتمال زیاد به رخ می دهد در این ماه آغاز این آخر هفته.

کارول Underhill سخنگوی جنگل ملی گفت: آنها شنیده می شود از مقامات با دانشکده ها در اورگن در ماه گذشته.

"به شستا-تثلیث جنگل ملی تماس دانشگاه pro-به طور فعال در ماه گذشته و ما شنیده از آنها را که بیشتر ایالت اورگان دانش آموزان را انتخاب کرده اند به سفر نیست به شاستا لیک این مه" Underhill گفت.

بیشتر: کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون برگ ماهیگیری مقررات به شهرستانهای استان به دلیل ویروس

چند اسکله در دریاچه نیز گفت: آنها یا متعدد لغو و یا دانش آموزان نه فقط برنامه ریزی برای حضور در افسانه ای, پارتی تعطیلات آخر هفته در ماه مه.

جاناتان واینبرگ یک ایالت اورگان از ساکرامنتو گفت: او در ابتدا ساخته شده برنامه ای برای بازگشت به دریاچه برای یک آخر هفته در کشتارگاه جزیره, اما زمانی که آن را به نظر می رسد coronavirus محدودیت خواهد باقی بماند تا زمانی که ممکن است او و دیگران لغو برنامه های خود را.

او گفت که او شنیده ام که 29 از 30 قایق او می دانست که از مدرسه خود را لغو کرده بود سفر خود را.

Kerri Schuette یک سخنگوی Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان گفت: سفر به کالیفرنیا از خارج از دولت ناامید شد.

"فرماندار اقامت در خانه سفارش است که هنوز هم در اثر در کالیفرنیا و ما تشویق مردم برای جلوگیری از سفر به داخل و خارج از Shasta County," او گفت:.

او مطمئن بود که اگر وجود محدودیت در قایقی اجاره با توجه به کروناویروس اما وجود دلایل دیگر برای دستورالعمل در مورد احزاب است.

"اجتماعی فاصله است که هنوز هم در جای خود و مردم باید با داشتن اجتماعات بزرگ," او گفت:.

جنگل ملی نیز تماس اسکله که عمل در دریاچه ویژه-استفاده از مجوزها از جنگل و خدمات مورد ماندن در خانه و محدودیت های اجتماعی و فاصله دستورالعمل در طول COVID-19 گیر Underhill گفت.

پل خلیج توچال گفت: این شرکت است نه اجاره houseboats به هر کسی که تا بعد در ماه مه. تعطیلات بندر گفت: همه دانش آموزان که اجاره houseboats از طریق آنها باید لغو شود.

شاستا مارینا گفت: آن را نمی اجاره قایق به دانشجویان است. Silverthorn توچال گفت: بسیاری از دانشجویان که اجاره کرده بود از طریق مارینا لغو کرده بود. حتی پس از خروج چندین پیام هیچ کس در جونز دره رفت و آمد مکرر می تواند نظر رسیده است.

اما کورتنی, یخ, یک عامل رزرو با Silverthorn گفت: این شرکت دریافت کرده است "یک تن" از رزرو از ساکنان شمال کشور.

Underhill گفت: خدمات جنگل ارسال نامه به اسکله یادآوری آنها را به رعایت فدرال و ایالتی دستورالعمل در طول بیماری همه گیر از جمله کسانی است که محدود کردن "جنبش عمومی."

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-225-8226 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن