ردینگ Jiu Jitsu بدنسازی مالک مخالف stay-at-home سفارشات

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:55 PM EDT May 27, 2020برنج برادران برزیل Jiu Jitsu صاحب تنر برنج فریاد

توسط ABTINNEWS در 9 اردیبهشت 1399

برنج برادران برزیل Jiu Jitsu صاحب تنر برنج فریاد در بالای ریه های خود به عنوان grapplers خود را به دنبال دستورات صبح روز دوشنبه.

شانزده نفر — هر زوج با یک شریک — کشتی و درهم در هر یک از دیگر دستگاه گوارش. دست ها و سلاح های پیچیده در اطراف دست و مچ پا به عنوان معمول در ورزش برزیل Jiu Jitsu.

ورزش نمونه ای مخالف از آنچه در آن به معنی اجتماعی از راه دور. تحت رژیم صهیونیستی است. Newsom را coronavirus سفارشات ورزشگاه و تناسب اندام استودیو قرار نیست باز شود.

تن برنج کلمات یکی از غرور و شادی پس از او تصمیم به راه اندازی مجدد خود را ردینگ بدنسازی پس از بیش از یک ماه اخراج به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. برنج بازگشایی با وجود فرماندار سفارشات که در اثر باقی می ماند.

"(گروه من) فکر می کند این ویروس در downscale و مطالعات وجود دارد که که نشان می دهد که بسیاری از ما تا به حال coronavirus به هر حال" برنج گفت. "ما نیاز به کار و ما نیاز به پرداخت اجاره. آن چه ما را شکست و پرونده ورشکستگی یا ما عمل کسب و کار."

تصمیم برنج به بازگشایی شده و انتقاد از Shasta County بهداشت عمومی.

بهداشت عمومی سخنگوی Kerri Schuette گفت: از طریق ایمیل که بازگشایی ورزشگاه "تخطی از فرماندار ،

رایس می گوید او احساس می کند پاسخ توسط دولت و مقامات شهرستان شده است "یک واکنش افراطی" با توجه به این مقدار از موارد در Shasta County است. شده اند وجود دارد 30 تایید موارد COVID-19 در شاستا شهرستان از صبح روز دوشنبه و چهار نفر کشته شده اند.

"من درک می کنم که مردم مریض و مردم نیاز به دریافت بهتر" برنج گفت. "اما من فکر می کنم آن را یک واکنش افراطی و این فقط نظر من است. من فکر می کنم ما نیاز به شروع به در آوردن زندگی به حالت عادی بازگشت."

در حالی که برنج تصمیم به بازگشایی سالن ورزش در ردینگ, هنرهای رزمی, استودیو صاحب Blain Cort که صاحب Blain Cort کل دفاع از خود در Anderson, ادامه عملیات خود را با استفاده از Facebook.

Cort می آموزد وو یانگ تائو — کونگ فو-بر اساس سبک رزمی و مدرن arnise — چوب-و-مبارزه با شمشیر رزمی آر. مینی بوس با استفاده از فیلم های آموزشی او تولید می کند. فیلم در حال آپلود شده در استودیو شخصی و گروهی به نام Total دفاع از خود آموزش مجازی گروه که دانش آموزان با استفاده از قطار.

"ما تا به حال برخی از مشکلات از آنجا که ما در حال دفاع از خود مدرسه نه سنتی هنرهای رزمی مدرسه" Cort گفت. "همه ما از آموزش دست است. ما تا به حال مقدار زیادی از بازخورد خوب از برخی از دانش آموزان شده اند که قادر به آموزش با پدر و مادر خود را. ما همچنین یک جیب دانش آموزانی که در قطار با هم در گروه های کوچک."

برنج را در حال رفتن به انجام کلاس های آنلاین و همچنان قاطعانه در مورد اجازه می دهد خود را grapplers به قطار در سالن ورزش است. رایس می گوید که برای ساخت دانش آموزان خود را دنبال مناسب بهداشت دستورالعمل با داشتن آنها می پوشند تنها تازه-تمیز gis و کارکنان خود را در حال شستن پایین تشک, قبل و بعد از هر جلسه تمرین.

"ما استفاده می شود برای شستن تشک یک بار در روز اما در حال حاضر ما در حال انجام آن قبل و بعد از هر کلاس" برنج گفت. "ما در حال پاک کردن دستگیره های هر کلاس و ما در حال گرفتن هر احتیاط به اطمینان حاصل شود که مردم مریض نیست."

برنج BJJ دانشجو تعقیب Bootnjer 27, که با این نسخهها کار به عنوان یک مربی شخصی و عضویت هماهنگ کننده در خورشید اوکس تنیس و تناسب اندام, معتقد است که برنج را در ورزشگاه اتحاد با وجود حمایت موظف stay-at-home سفارشات.

"ما می دانیم که تهدید درک شده در سطح شمال کشور بسیار پایین است و در حال حاضر ما باید این روح است که می خواهد برای حمایت از ما دوستان و مربی" Bootnjer گفت. "من فکر می کنم (Tanner) است بی باک رهبر یک ژنرال و ما از آن مرد است."

Bootnjer standout کشتی گیر در Foothill دبیرستان و او امیدوار است که جامعه را درک خواهد کرد و اجازه می دهد grapplers به ادامه آموزش خود را در برنج BJJ.

"چالش من برای افرادی که موضوع را با ما این است که برای صحبت با ما" Bootnjer گفت. "نه مثل ما هستند grunts که راه رفتن را به یک اتاق و تقاضا یک تمرین است. ما استریل تشک هر روز و ما همه چیز را ما می توانیم به ماندن مقادیر است. در پایان روز, ما مبارزان و ما متولد می شوند و پرورش به فشار خودمان را برای دریافت بهتر در هر روز است."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن