کروناویروس و آتش: ادارات به دنبال 'بسیار به شدت در ایمنی در بیماری همه گیر

انزال زن, Shulman و دیمون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:03 PM EDT May 8, 2020آتش محلی بخش به دنبال "بسیار

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

آتش محلی بخش به دنبال "بسیار به شدت" راه هایی برای حفظ رتبه خود را امن به عنوان یکی دیگر از آتش فصل بافندگی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

Shasta County Fire رئیس و سرپرست برت Gouvea گفت: این شهرستان اولین دسته ای از آتش-فصل کارگران شروع خواهد شد در روز دوشنبه با بقیه انتظار می رود که مرحله به مرحله در طول ماه ژوئن. در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد در اوایل Gouvea گفت که خیلی معمولی شروع زمان به دلیل شرایط آب و هوایی در نیم دهه گذشته یا بیشتر.

جدید نیروی انسانی به ارمغان می آورد به نور نیاز به اقدامات ایمنی اضافی از آتش نشانان از نزدیک کار و صرف زمان در اردوگاه های است که می تواند اجتماعی فاصله گرفتن سخت تر است.

"ما به دنبال در آتش فصل بسیار به شدت در حال حاضر" به دلیل همه گیر Gouvea گفت. "ما به دنبال تمام چالش های مختلف ما خواهد بود."

عبارتند از کسانی که پتانسیل قرار گرفتن در معرض آتش نشانان در اردوگاه ها و نیاز به همکاری نزدیک در آتش خطوط Gouvea گفت.

"ما در ایالت حادثه فرماندهان کار در چگونه ما را به ایجاد این جداسازی در آتش اردوگاه کنید و سعی کنید برای به حداقل رساندن آن مواجهه" Gouvea گفت.

Coronavirus نیز تغییر کرده است راه آتش نشانان در ردینگ آتش نشانی واکنش نشان می دهند هنگامی که به یک اورژانس پزشکی است.

ردینگ آتش نشانی رئیس کالن Kreider گفت: هنگامی که خدمه در حال ارسال به پزشکی تماس آنها با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش و روپوش.

آتش نشانان همچنین عجله نکنید حق را به صفحه اصلی. هنگامی که کسی تماس 911, توزیع کننده را بپرسید بیشتر در عمق سوال در مورد سفر اخیر و علائم به صفحه نمایش برای coronavirus مسائل, او گفت:. که همه اتفاق می افتد حتی قبل از آتش خدمه فرستاده شده است به یک خانه Kreider گفت.

پس از خدمه می رسد خدمه ممکن است وارد یک خانه مگر اینکه آنها را به او گفت. اگر بیمار قادر به راه رفتن خدمه آتش را بیمار می آیند خارج به طوری که آتش نشانان لازم نیست که برای ورود به خانه کسی, او گفت:.

"ما نه فقط در راه رفتن به خانه های دیگر" Kreider گفت.

احتمالا به دلیل این ویروس تمام تماس ها — آتش سوزی و فوریتهای پزشکی — پایین 20% تا 25% از این زمان در سال گذشته است. برای همه 2019, RFD خدمه بیرون رفت و در حدود 15000 تماس, او گفت:.

تعداد تماس های تلفنی ممکن است چرا که بیشتر مردم در حال بیرون رفتن در طول اقامت در خانه, منظور, او گفت:.

"من حدس می زنم خانواده ها فقط مراقبت از هر یک از دیگر" Kreider گفت.

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن