بحث استوارت توسعه یک گام به دور از تصویب

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:43 PM EDT مارس 12 سال 2020استوارت — شهرستان کمیسیون دوشنبه طرفه

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

استوارت — شهرستان کمیسیون دوشنبه طرفه با توسعه چهار طبقه مجتمع مسکونی که کشیده خشم همسایگان آن است. این Springtree توسعه با 270 townhomes در حال حاضر یک گام به دور از تصویب نهایی است.

کمیسیون 4-1 رای با Kelli شیشه لیتون در مخالفت در آمد و بیش از دو ماه از مقامات شهرستان برای اولین بار مواجه شدند با مخالفت با 50 میلیون دلار پروژه است که به عنوان ناسازگار با محله خود را و است که می تواند افزایش ترافیک همراه آمریکا 1 در جنوبی ترین نقطه استوارت.

بسیاری از مخالفان می آید از ساکنان unincorporated Martin County, اما این شهر بیش از زمین است که ضمیمه شد به استوارت بیش از سه سال پیش.

بیشتر: می تواند به شما ساخت یک ساختمان چهار طبقه در حیاط خلوت من? استوارت مقامات همسایگان بحث پاسخ

کمیسیون حمایت برای این پروژه به عنوان یک حرکت به سمت نیروی کار مسکن — اگر چه این پروژه اخیرا تن به تن با توسعه به عنوان خانه های لوکس, شبیه به آزول در مرکز شهر استوارت.

"این یک چیز دشوار است به انجام, و ما باید به تعادل همه منافع" شهردار مایک مایر روز دوشنبه گفت:. "کیفیت زندگی در مقابل ما نیاز به مسکن."

شیشه لیتون گفت: این پروژه بیش از حد متراکم برای او اگر چه وجود دارد "قطعا نیاز به این نوع از توسعه در این شهرستان است."

به جای پیشنهاد شده در حال حاضر 270 townhomes در میان شش چهار طبقه ساختمان و یک ساختمان سه طبقه او گفت: او می شده اند بیشتر به یک پروژه 220 townhomes در هر سه طبقه از ساختمان.

"که شده برنده-برنده" شیشه لیتون گفت.

ستون: چرا استوارت توسعه برنامه های حس را با وجود همسایگان مخالف

توسعه دهندگان را بارها و بارها گفت: اگر آنها کاهش تراکم و کاهش ساختمان های خود را, آنها نیاز به افزایش قیمت townhomes به طور موثر حرکت آن را از یک "در بازار" نرخ.

ده ها تن از مردم ابراز مخالفت در یک ساعت از نظر عمومی.

یکی از همسایه ها گفت که این سبک از خانه را ایجاد نوع تراکم به منظور تسهیل در گسترش COVID-19 که دیده است نرخ های بالاتر در بسیار متراکم شهری است.

دیگران نگرانی بیش ترافیک نگران آن را تبدیل به طور فزاینده سخت تر برای آنها را به نوبه خود بر روی ایالات متحده 1 از خانه های خود. برخی استدلال می کنند این امر ایجاد یک عمومی-ایمنی نگرانی است.

گفت: بسیاری از آنها خواهد بود متمایل به سه طبقه ساختمان.

"این موضوع ما از روز اول گفت:" دیوید ارل وکیل برای Springtree صاحبان اموال انجمن. "اگر آن را دو طبقه و سه طبقه آن را می توان کل یک داستان متفاوت است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن