ذغال سنگ شهرستان کلانتر, تقویت موظف به دخالت' بخشنامه

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:10 PM EDT Jun 12, 2020پس در مراحل دیگر سازمان های اجرای قانون در سراس

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

پس در مراحل دیگر سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور, ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر اضافه شده زبان صریح و روشن در سیاست دستی است که نیاز به نمایندگان به مداخله اگر افسر دیگر با استفاده از نیروی بیش از حد.

کلانتر را تا به حال مشابه زبان مورد یک وظیفه به مداخله در هر دو کد خود را از اخلاق و زندان عملیات سیاست برای چندین سال.

ذغال سنگ شهرستان کلانتر کوین Rambosk نوشت: در یک پست در Facebook که سیاست جدید را فراهم می کند "بسیار روشن و خاص دستور."

"به عنوان یک CALEA 'معتبر با برتری' آژانس ما به طور مداوم بررسی سیاست ها و روش ها به منظور ارائه حرفه ای ترین از بهترین شیوه ها برای جامعه ما" Rambosk نوشت. "من متعهد به ادامه بررسی سیاست ها و اقدامات خود برای ادامه بهبود ایمنی و احترام و انصاف و برابری برای همه است."

تجزیه و تحلیل: بیشتر فلوریدا افسران منظم برای نیروی بیش از حد خود را نگه داشته مشاغل

اصلاح بخشنامه می آید بر روی پاشنه از مرگ جورج فلوید, گزارشی, 46 ساله, سیاه, مردی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس در روز یادبود جرقه اعتراضات در مورد خشونت پلیس و نژادی عدالت در سراسر کشور است.

درک چوین افسر که قرار زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت کار اخراج شد و بعد از آن با اتهام قتل درجه دوم. سه دیگر افسران درگیر Tou تو J. Alexander Kueng و توماس لین نیز از کار اخراج شده و به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم.

برخی از ساکنان جنوب غربی فلوریدا نیز گرفته شده در چند تظاهرات مسالمت آمیز برگزار می شود به صورت محلی و از جمله چند روز پیش زمانی که صدها نفر در راهپیمایی از ذغال سنگ دادگستری شهرستان به مرکز شهر ناپل.

سازگاری: افراد جوان با برگزاری تظاهرات در مرکز شهر ناپل

بیشتر: معترضان رسیدن به گوردون رودخانه پس از راهپیمایی ایالات متحده 41

و: صدها نفر از معترضان مارس از طریق مرکز شهر ناپل

از ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر همراه با فلوریدا کلانتر انجمن علنا محکوم اقدامات شرکت سابق مینیاپولیس افسران پلیس.

"اقدامات و inactions از این افسران در مینیاپولیس غیر قابل قبول برای هر انسان در تعامل و به خصوص برای ما مأموران اجرای قانون که به ما سپرده با اقتدار توسط جوامع ما هستند و به حق برگزار شد به یک سطح بالاتر و استاندارد از مسئولیت و پاسخگویی" این بیانیه می خواند. "ذغال سنگ در شهرستان, جامعه ما را توسعه داده است یک پایه و اساس تعامل با اعتماد به یکدیگر است که همه ما همه چیز را در جمعی ما قدرت به انجام کار درست. هر عضو خود را از ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر مفتخر است به عنوان بخشی از این جامعه گسترده فرهنگ مشارکت و تعهد به بهترین جامعه و برای همیشه بررسی راه هایی برای بهبود به طوری که جامعه ما رشد می کرد و هر کس می تواند تماس ذغال سنگ شهرستان و محل امن."

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com

در صورتی که شما آن را از دست رفته: یک Collier معاون نگران راه رفتن با جورج فلوید معترضان. دو زن پا تا به همراهی او.

نظر: "ما تمام خواهد شد و همه چیز را در جمعی ما قدرت به انجام کار درست'



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن