آموزش کامل و جامع نحوه خرید ویباکس در بازی فورتنایت

در بازی فورتنایت در ابتدای شروع بازی کاربران با سلاح هایی که به صورت عادی وجود دارند به مبارزه با دشمن می پردا

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1400

در بازی فورتنایت در ابتدای شروع بازی کاربران با سلاح هایی که به صورت عادی وجود دارند به مبارزه با دشمن می پردازند و مراحل ابتدایی را به راحتی و آسانی بر دشمنان غلبه می کنند اما سازندگان بازی سیاستی را در پیش برد اهداف خود پیش گرفته اند؛ هرچه مراحل بالاتر رود بازی کمی دشوارتر شده و پیروزی به دشمنان سخت شده و نیاز به سلاح ها و تجهیزات و وسایل پیشرفته دارد.

پس کاربر به ناچار باید سلاح و تجهیزات خود را به روز رسانی کند و یا سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کند، این امر باعث جذاب شدن بازی و همچنین غلبه ساده تر بر دشمنان می شود.

 به روز رسانی، خرید تجهیزات، وسایل و تهیه سلاح جدید چگونه انجام می شود؟

در اکثر بازی های امروزی به خصوص بازی های آنلاین برای انجام مراحل بازی و ماموریت هایی که به کاراکتر بازی محول شده است، یک نوع ارز و یا جایزه در نظر گرفته شده است که برای بازی فورتنایت به آن ویباکس گفته می شود.

ویباکس چیست؟

در بازی فورتنایت برای به روز رسانی کردن سلاح و تجهیزات و خرید سلاح جدید باید از ویباکس ها استفاده کرد تا بتوان آن ها را یا خریداری و یا به روز رسانی کرد. در واقع ویباکس همان ارز رایج در بازی فورتنایت است که کاربران بازی به کمک آن می توانند مراحلی را که در حالت عادی قفل است را باز و استفاده کنند.

نکته: ویباکس هایی که در طول بازی وجود دارد برای خرید و به روز رسانی تمام سلاح ها و تجهیزات کافی نیستند و باید ویباکس های بیشتری را تهیه و کسب کنید.

روش پولی برای به دست آوردن ویباکس

سیاست سازندگان بازی فورتنایت و بازی های مشابه به گونه ای است که کاربران را به خود جذب می کنند. آن ها بازی را طوری طراحی کرده اند که کاربران بخواهند سلاح و تجهیزات خود را به روز رسانی کنند و یا سلاح و تجهیزات جدید خریداری کنند.

 بنابراین فروشگاه درون برنامه ای را طراحی کرده اند که کاربر با مراجعه به آن و در کمترین زمان با پرداخت وجه به میزان دلخواه خود ویباکس خریداری کرده و با به روز رسانی تجهیزات خود از هیجان بازی لذت برده و بازی خود را پیش ببرد.

روش رایگان به دست آوردن ویباکس در فورتنایت

 روش دیگری نیز برای به دست آوردن ویباکس وجود دارد که لازمه آن صبر زیاد و مهارت انجام بازی است. به دست آوردن ویباکس رایگان به چند روش انجام می شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

1.     بازی کردن در حالت بتل رویال

2.     بازی کردن بخش داستانی بازی

3.     انجام ماموریت های روزانه

4.     ارتقای کالکتور بوک

تمام مراحل بالا در بازی موجب به دست آوردن مقدار قابل توجهی ویباکس رایگان می شود که با اتمام هر مرحله می توانید مراحل جدیدی را بازی کنید و باز هم ویباکس به دست بیاورد. پیشنهاد ما این است که قبل از اقدام برای خرید ویباکس، از قانونی بودن سایت فروش ویباکس اطمینان حاصل نمایید.

منبع: بررسی روش های رایگان و پولی در خرید ویباکس فورتنایت

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن