جلسه بسته به حل و فصل دشمنی بین سباستین مقامات تاخیر; احزاب برای دیدار شنبه

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 3:23 PM EDT May 30, 2020سباستین — خصوصی میانجیگری جلسه برنامه ریزی روز شنب

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

سباستین — خصوصی میانجیگری جلسه برنامه ریزی روز شنبه به حل و فصل اختلافات بین اعضای شورای شهر به تعویق افتاد تا دوشنبه که طرفین سر به دادگاه برای دادرسی.

یک وکیل برای TCPalm روز چهارشنبه اطلاع وکلای Jonathan Barkett که نشان دهنده شهردار اد داد; Craig Rappel, که نشان دهنده, عضو شورای دامین Gilliams; و مایکل کسلر که نشان دهنده معاون شهردار چارلز Mauti که هر شهرستان شورای کسب و کار باید در محل باز و یا در تخلف از دولت آفتاب قانون است.

بیشتر: پیشنهاد بسته میانجیگری جلسه دیگری سیلی در صورت سباستین ساکنان | نظر ما

"اگر چه ما درک میانجیگری شده است به دستور قاضی Janet C. Croom در این موارد به دلایل مندرج در زیر آن است که مشتریان خود را موظف به اطلاع رسانی به دادگاه مربوطه تعهدات زیر آفتاب قانون و شهرستان منشور و به دنبال چشم پوشی از محرمانه بودن قوانین در دولت میانجیگری اساسنامه برای اطمینان از رسیدگی به روی عموم باز" نوشت: وکیل لیندا Norbut از Thomas & tracy tarter در تمپا که نشان دهنده TCPalm.

در یک نامه جداگانه فلوریدا آفتاب قانون مدافعان باربارا پترسن و مایکل Barfield همچنین ثبت اضطراری حرکت به دخالت در رسیدگی به این نیاز برای میانجیگری به باز کردن به مردم است.

عضو شورای دامین Gilliams معاون شهردار چارلز Mauti و عضو شورای پاملا parris در, در حمایت از انجام میانجیگری عموم Gilliams گفت: بنابراین سباستین ساکنان و رسانه ها دسترسی به مجموعه مقالات.

"این نباید خصوصی شود," او گفت:. "ما می خواهیم شفافیت کامل. ما در حال تلاش برای مخفی کردن هر چیزی. هنگامی که سباستین مالیات دهندگان پیدا کردن دقیقا همان چیزی بود را در سالن شهر آنها را درک کنند که چرا ما نیاز به همه چیز است."

مانند آنچه که شما در حال خواندن است ؟ لطفا برای حمایت از روزنامه نگاری محلی و تبدیل شدن به یک مشترک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن